Εξεταζόμαστε!

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 5:34 μ.μ.

Το Σ'αγαπώ στην Αμερικάνικη Νοηματική Γλώσσα
Η φετινή χρονιά με βρήκε και πάλι στα θρανία, να μαθαίνω την Νοηματική Γλώσσα!
Και πώς τελειώνει η κάθε σχολική χρονιά???
Μα φυσικά με εξετάσεις!

Και φυσικά όπως κάθε μαθητής που σέβεται τον εαυτό του, πρέπει να κάτσει να στρωθεί στο διάβασμα.. Έτσι κι εγώ... Θα στρωθώ στο διάβασμα! Για να επιτύχω βέβαια αυτόν τον σκοπό, πρέπει να πάρω άδεια από την δουλειά την παραμονή και ανήμερα των εξετάσεων.. Την παραμονή για να κάνω τις αναγκαίες επαναλήψεις και ανήμερα για να κοιμηθώ καλά, να φάω καλό πρωινό, καλό μεσημεριανό, και μετά να κοιμηθώ κανά 2ωρο για να καθαρίσει ακόμα καλύτερα το μυαλό μια και δίνουμε την Τετάρτη στις 7 το απόγευμα! 

Επειδή όμως όσο να πεις οι εξετάσεις, ένα άγχος στο φέρνουν και όσο κι αν έχω κάνει όλα τα παραπάνω, θα είμαι λίγο πιεσμένη, μια ώρα πριν θα πάω για καφέ με τους συμμαθητές και θα φάμε και γλυκό όχι γιατί γουρουνιάζουμε όπου σταθούμε και όπου βρεθούμε, αλλά γιατί όπως λέγανε και οι γονείς μας, ένα γλυκάκι πριν τις εξετάσεις σε χαλαρώνει! Εξάλλου το ίδιο μας είπε και ο δάσκαλος μας! Βέβαια κάτι που ακόμα σε χαλαρώνει είναι και ένα ποτήρι ρακί και μια και έχουμε και δύο Κρητικοπούλες θα είναι καλής ποιότητος!

Τώρα βέβαια, το γεγονός ότι πέφτει και 3ήμερο, άρα με την άδεια μου γίνεται 5ήμερο για εμένα, σας παρακαλώ να το θεωρήσετε τυχαίο και να το προσπεράσετε σφυρίζοντας διακριτικά!

Θα απέχω λοιπόν αυτές τις ημέρες από τις γειτονιές σας, γιατί πάνω από όλα η μάθηση και η σκληρή επανάληψη! Εξάλλου όπως είπε και η Marina Murillo Arcila (δεν έχω ιδέα ποιά είναι.. την έμαθα από τον αγαπητό Dimo El Grec) : "Όποιος λέει ότι βγάζει καλούς βαθμούς χωρίς να διαβάζει λέει ψέμματα! Η δουλειά και ο κόπος που βάζει ο καθένας είναι πιο σημαντικά από την ευφυΐα"!! Θα ακολουθήσω λοιπόν κατά πόδας τα λόγια της και με δουλειά και κόπο θα σκίσω στις εξετάσεις! 

Και όχι βρε κουτά δεν είναι ανάγκη να είσαστε απ'έξω με πανό, πλακάτ, ανθοδέσμες και να χειροκροτάτε! Έχω τον φονικό συνδυασμό δουλειάς, κόπου και ευφυΐας.. Τώρα βέβαια αν επιμένετε δεν μπορώ εγώ να σας πώ όχι! 
Μόνο να... δείτε πώς χειροκροτάτε στην Νοηματική...
Κάπως έτσι κι εσείς, μόνο που φυσικά δεν θα κρατάτε τα χεράκια απλά όρθια! Θα κουνάτε τους καρπούς σας! 

Καλό 3ήμερο σε όλους σας! Να περάσετε καταπληκτικά, να ξεκουραστείτε και να γεμίσετε μπαταρίες! Και όποιος πάει για μπάνιο ας κάνει και μια βουτιά για μένα, που θα είμαι 5 μέρες κλεισμένη μέσα στο σπίτι να διαβάζω (δεν πιστεύω να μην πιστεύει κανείς, έτσι???).

Και θυμηθείτε... 
Τώρα με τις εξορμήσεις να βρείτε μικρά μυστικά
Και να μας τα στείλετε! 

Φιλί Διαμαντένιο σε όλους! 

Comments (21)

Γλυκιά μου καλη επιτυχία. Εμείς νοητά θα έιμαστε απ έξω και θα χειροκροτάμε.Και επειδή θα πάω για το πρώτο μμου μπάνιο θα στο χαρίσω.

καλα να περάσεις έστω και με αυτές τις προυποθέσεις.. φιλιά γεμάτα απαντήσεις στις εξετάσεις σου.

Καλή τύχη με τις εξετάσεις σου !! Είμαι σίγουρη πως μια χαρά θα τα πας ! Αλλά βγες και κανένα βραδάκι ! Δεν νομίζω να μείνεις κλεισμένη όλη μέρα χεχεχε :D

μ΄αυτο που μαθαινεις θα βοηθησεις πολυ κοσμο..μπραβο σου!!

Μισό...σφυρίζω διακριτικά... :P
καλή σου επιτυχία στις εξετάσεις!
έχεις σκοπό να γίνεις καθηγήτρια της νοηματικής , ή τα μαθαίνεις απλά για ενασχόληση;
να πω κι από δω μπράβο σου; :)
Φιλιά! :D

Ακου εκει οτι εχεις αγχος τς τς τς:P

Μια χαρα θα περασεις και εσυ το τριημερο- πενταημερο και αμα βρεις δυσκολιες πηγαινε στην Αθηνα να σου εξηγησει ;)

Μαρουλοφιλακια!!

Καλη επιτυχια!!
Kαι καλα να περασεις το 5ημερο σου :)
xx

Καλή επιτυχία μέσα από την καρδιά μου!
Αν δεν διοριστώ τον Σεπτέμβρη θα ξεκινήσω και εγώ μαθήματα νοηματικής! Φιλιά Πολλά!

Καλή επιτυχία !! πάω να σου μαζέψω μυστικά...
φιλιά πολλά..

pros to paron sfyrizw diakritika!!!!
kalh epityxia!

Καλή επιτυχία κοριτσάρα.

Καλη επιτυχια κοριτσι μου!
Να σκισεις!! :))
(που θα σκισεις, ουτως η αλλως! ;) )
Καλο τριημερο! :DDDD

Αχ μπράβο!! :) Να το ευχαριστηθείς (ήδη το κάνεις βέβαια)! Κι εγώ Πέμπτη γυρνάω από την πόλη στην οποία σπουδάζει ο αποδέκτης των αναρτήσεών μου! *αγγελάκι* Λοιπόν, καλή επιτυχία!! ;)

Τι καλα!
Καλή επιτυχια!! :)
Μολις χειροκτρότησα στην νοηματικη!Τι τελειο!

Αυριο που θα πάω για μπανιο θα κάνω και μια βουτια για εσένα.

Φιλάκια πολλά!:)

υπεροχη αναρτηση!!!! γλυκο και τρυφερο μου κοριτσακι καταρχην 1000 μπραβο γιαυτο που κανεις!! καλη επιτυχια μεσα απο την καρδια μου!!!! να το ευχαριστηθεις!!! καλημεραααααα! φιλακια :) :)

Kalh sou epityxia! Afou exeis brei kai thn katallhlh formoula gia na skiseis, den se fobamai katholou! :)

Καλή επιτυχία! Αν και είμαι σίγουρη, αφού έχεις ισχυρό κίνητρο :))
φιλιααα!

Καλή επιτυχία κοριτσάκι με τις μπούκλες.
Ξέρεις που πρέπει να πας για να κάνεις επαναληψη, έτσι δεν είναι;

καλή επιτυχία!!!! :)

Καλή τύχη να έχεις!!!
Πιστεύω ότι λόγω της ιδιαιτερότητας της νοηματικής, οι εξεταστές δεν θα είναι κάφροι, και με ένα καθαρό μυαλό και χωρίς άγχος θα περάσεις άνετα!!!
Περιμένουμε αποτελέσματα!!!

Καλη επιτυχια!!!

Εμένα μ' αρέσουν οι εξετάσεις !Οι σχολικές !Για πανελλήνιες δεν παίρνω και όρκο ότι θα μου αρέσουν...! Είναι Χ-Α-Λ-Α-Ρ-Α. Κατά την γνώμη μου πάντα...Διαβάζω μερικές ώρες και Τέλος !Μετά κάνω ότι θέλω !(Με μέτρο φυσικά) Και το καλύτερο είναι αυτό που είπες μετά πηγαίνεις για καφέ μετους φίλους σου ;)

Δημοσίευση σχολίου