Καλή σου Επιτυχία και πάλι μικρή μου!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 6:04 μ.μ.

Λίγους μήνες μετά το τελευταίο μας χειρουργείο, μπαίνουμε και πάλι στο νοσοκομείο για ένα ακόμα! Άσχετο με το σύνδρομο της, αλλά αναγκαίο!
Εμφάνισε βουβωνοκήλη και ενώ συνήθως εμφανίζεται σε ηλικίες των πρώτων μηνών μέχρι τον 1ο χρόνο ζωής, στην μικρή μου εμφανίστηκε πριν από περίπου 2 μήνες! 
Και ενώ σαν χειρουργείο δεν είναι κάτι το τρομερό, ίσως θα μπορούσαμε να το πούμε και ρουτίνας, για την Αθηνούλα είναι κάπως πιο πολύπλοκα τα πράγματα. Αρχικά γιατί το σύνδρομο της, επειδή δεν είναι ευρέως γνωστό φοβίζει τους γιατρούς κι έτσι απαιτούνται πολλές περισσότερες εξετάσεις, καθώς και η ανάρρωση της συνήθως καθυστερεί λίγο περισσότερο από το κανονικό! Επίσης, το γλυκό μου κοριτσάκι έχει κάνει ήδη αρκετά χειρουργεία στην ζωούλα της, είναι και οι αξονικές που πρέπει να μένει ακίνητη, άρα έχει πάρει και αρκετές ολικές ναρκώσεις! Άρα ακόμα μια, είναι ένα ακόμα βάσανο για τον οργανισμό της! Μπαίνουμε λοιπόν την Κυριακή στο Παίδων, να κάνουμε τις διαγνωστικές μας εξετάσεις, να ετοιμαστούμε ψυχολογικά και την Δευτέρα να δείξουμε την κορμάρα μας στο γιατρό που θα μας χειρουργήσει!

Κάποιος γνώστης του θέματος της βουβωνοκήλης, ίσως και να μου έλεγε ότι είμαι υπερβολική! Όμως εγώ αγχώνομαι! Ανησυχώ! Και στεναχωριέμαι για το σκατούλι μου! Μας το είχε δηλώσει ξεκάθαρα την προηγούμενη φορά εξάλλου... "Δεν θέλω μπαλόνι"!!! Πάλι μπαλόνι λοιπόν για την Αθηνούλα μου... πάλι δάκρυα μου έρχονται στα μάτια! Και γράφω εδώ, γιατί όταν θα πάω να την δώ θέλωνα είμαι ήρεμη.. Να της δώσω ένα τεράστιο φιλί και να την σφίξω στην αγκαλιά μου! Να της ψιθυρίσω στο αυτάκι της, ότι είμαι εγώ εδώ.. και ο μπαμπάς της και η μαμά της.. Και εκείνος ο ψηλός τύπος που στα γενέθλια της την γυρνούσε γύρω γύρω... Είμαστε όλοι δίπλα της.. και αν κάποιος την πειράξει, αν κάποιος την κάνει κακό, τότε μαύρο φίδι που τον έφαγε! Όλοι θα πέσουμε πάνω! Θα της ψιθυρίσω κι άλλα.. κι ας μην με ακούσει με το ορισμό του "ακούω" όπως εμείς τον ξέρουμε... Έχουμε τον τρόπο μας εμείς... Ξέρω ότι θα με ακούσει! Και πρέπει να είμαι δυνατή για εκείνη! 

Δευτέρα λοιπόν πρωί πρωί θα ετοιμαστούμε! Και θα ξεγυμνωθούμε και θα κοιμηθούμε όμορφα και ωραία! Και όταν τελειώσουμε (δεν ξέρω πόση ώρα θα κρατήσει) θα τους αφήσουμε να μας τσεκάρουνε ότι είμαστε καλά και λογικά θτο απογευματάκι που θα έχει και ωραία χρώματα ο ουρανός θα πάμε σπίτι μας να ξεκουραστούμε!

Θέλω λοιπόν και απο εδώ, να ευχηθώ Καλή Επιτυχία στην μικρούλα μου! Είναι δυνατή, το ξέρω! Και θα τα καταφέρει και πάλι! Και μετά θα της πάρω ένα κανονικό μπαλόνι! Με τον mickey που τόσο αγαπάει! Και θα της πώ και το μυστικό! Η λαμπάδα της mickey θα έχει! Και να ξέρεις μικρή μου, θα είμαι απ'έξω και θα σε περιμένω! Να μου χαμογελάσεις ψυχή μου όμορφη! Να ηρεμήσω! Να σε αγκαλιάσω και να νιώσω για ακόμα μια φόρα τόσο μα τόσο περήφανη που είσαι βαφτιστήρα μου! 

Καλή Επιτυχία αγαπημένη μου Αθηνούλα!!!!!!!!!

Comments (37)

καλή επιτυχία...καλή μου!!!
όλα καλά θα πάνε....
οι ευχές και η καρδιά μας θα είναι μαζί σας...
καλή δύναμη....
μια γλυκιά και μεγάλη αγκαλιά και για τίς δυό σας....
το ...μυστικό...
πριν.... να της το πείς.....
για να..την συντροφεύει...μαζί με την αγάπη σου μικρή μου....

Όλα καλά θα πάνε! Μην ανησυχείς καθόλου! Περαστικά να είναι όλα!!!
Πλησιάζει Πάσχα και θα πρέπει να είστε χαρούμενες!!!

Καλή επιτυχία στη μικρή σου...κ όταν βγεί με το καλό,
σαν σταρ..πάλι στην αγκαλιά σου θα τη έχεις!Σε φιλώ!!!!!!!

Ψυχούλα μου...

Εύχομαι με όλη μου τη καρδιά να πάνε όλα καλά! Και θα πάνε όλα καλα! :)

Να της δώσεις ένα μεγάλο φιλί, παρέα με μια μεγαλη αγκαλιά από εμένα και να της πεις ότι αυτή τη φορά δε θα έχει μπαλόνι αλλά θα έχει παραμύθι!!!

Θα κάτσω να της γράψω ένα παραμύθι μέσα στο ΣΚ αποκλειστικά αφιερωμένο για την Αθηνά για να μπορέσεις να της το διαβάσεις απο την ερχόμενη εβδομάδα!!!

Μακάρι να είχες εκδόσει παραμύθια για να μπορούσα να της τα έστελνα δώρο για να ταξιδέψει παρέα με τις φωτογραφίες του.... αλλά δε πειράζει, θα βάλω όλη μου τη τέχνη για να καταφέρω να τη ταξιδέψω με απλά λόγια.

Και θελω οταν τις το διαβασεις να τις δινεις και πολλα φιλια στο μαγουλο απο εμενα!

Καλή επιτυχία στην Αθηνούλα! Είναι δυνατή, μην την φοβάσαι. Έτσι είναι εκ φύσεως όλα τα κοριτσάκια.. =)

καλη δυναμη σε ολους σαςςςςςςςςςςςςς... μεσα απο τις καρδιες μας.. και τις ψυχες μας..

και οποιος την πειραξει ... θα εχει να κανει και με μας απ εδω...

την δευτερα νοητα και εμεις απ εδω θα ειμαστε εξω απ την πορτα μαζι σας..

καλη επιτυχια ολα θα πανε καλα..

σε φιλωωωωωωωωωωωωωωω.. και μια αγκαλια για την δυνατη μικρουλα ...

Καλή επιτυχία στο μικρό σας άγγελο! Όλα θα πάνε καλά και θα κρατά ένα σωρό κανονικά μπαλόνια να τη γεμίζουν χαμόγελα.
Πολλά φιλάκια και σε σένα και στην Αθηνούλα!

Καλή επιτυχια στο μικρό αγαπάκι σου. Περαστικό να ναι! Είναι δυνατή, δεν την φοβάμαι, ουτε εσύ πρέπει! Θα το αντιμετωπίσει κι αυτό και θα περάσει!

Ενα ζουμερό φιλί κι απο μένα να της δώσεις!

Φιλι!

καλη επιτυχια να εχει.μη ξεχασεις να μας ενημερωσεις οταν τελειωσει...

Η αγάπη όλων μας θα την συντροφεύει,όλα θα παν καλά για το αγγελούδι..
πολλά φιλιά, περιμένουμε νέα..

Εύχομαι όόόλα να πάνε καλά!!!
Η μικρή είναι πολύ τυχερή που σε έχει κοντά της. :)

Καλή επιτυχία!! όλα καλά να πάνε!! Περιμένουμε ευχάριστα νέα!

αχ το μικρούλι μας.. καλή επιτυχία και περαστικάαααα :):)

Καλή επιτυχία στη μικρούλα σου! Τα χειρουργεία είναι βάρβαρο πράγμα, αλλά και η Αθηνούλα πολύ δυνατή. Όλα να πάνε κατ' ευχήν!

Όλα καλά θα πάνε!
Ο Θεός μαζί σας και η Παναγία σαν Μανούλα
που είναι να σκεπάσει το Αγγελούδι σου+

Καλή ανάρρωση και καλή επιτυχία εύχομαι στη μικρή Αθηνά και δύναμη σε σας που είστε δίπλα της. Όλα θα πάνε καλα!!

Καλή επιτυχία!!! Όλα θα πάνε καλά θα το δεις!!! Και γρήγορα περαστικά!!!

Με το καλό να τελειώσουν όλα! Θα σας σκέφτομαι τη Δευτέρα και θα προσεύχομαι να πάνε όλα καλά!...Έχω περάσει την αγωνία του χειρουργίου του παιδιού μου και ξέρω πώς νιώθετε...Είναι τυχερή που την αγαπάτε τόσο πολύ κι έχει μια υπέροχη νονά σαν εσένα! Περαστικά...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Μην ανησυχείς κοριτσάκι όλα θα πάνε καλά για την αγαπημένη σου βαφτισιμιά.
Αλλά την καταλαβαίνω απόλυτα, είναι το χειρότερο μέρος μιας επέμβασης η νάρκωση.

η μικρη ειναι ηρωιδα! και ενας αγγελος που κατεβηκε στην γη μην το ξεχνας ποτε αυτο. ειναι δυνατη πιο δυνατη απο ολους σας. Αντε αθηνουλα μετα να παμε για κρεπα! Να μου το φιλησεις το μικρο μας.

Αγαπη μου μην μου στεναχωριεσαι καθολου γτ το νιωθει το μικρο μας και στεναχωριεται! Να χαμογελας για εκεινη γιατι το αξιζει, αξιζει ολα μας τα χαμογελα!!! Ελα να βλεπω χαμογελα μην αρχισω την γκρινια! Μουαχαχαχαχα!!!

Ειμαι διπλα σου να το ξερεις!!!

Μαρουλοφιλακια!

Καλη επιτυχια σας ευχομαι.αχου το μωρε το μικρουλι.εχεις δικιο που νιωθεις ετσι οπως κ να εχει χειρουργιο ειναι.περιμενουμε νεα της.φιλια πολλα...

Όλα να περάσουν γρήγορα ... σαν ανάσα ... σαν βλεφάρισμα ... έχε πίστη ... καλή επιτυχία ...

καλη επιτυχια στο μικρουλη σου!! ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ! ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!

ΜΙα χαρά θα πάνε όλα.Δεν γίενται να πάει κάτι στραβά!Τ' ακούς?

:-)

AX Μωρέ το σπουργιτάκι μου!!το μικρακι μου!!!ακομη κι αν δεν την ξερω συμπασχω το πιστευεις??πληγωνομαι οταν ταλαιπωρουνται τα παιδακια....

ευχομαι ολα καλα να πανε και όσο πιο ανωδυνα γινεται

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να αναρρώσει γρήγορα :)

Ολα καλα!!!! Μου φαινεται πως η Αθηνά είναι πιο δυνατή απο σένα!!

Εσυ για κοτα μοιαζεις!!! Ελα συνελθε!!! Ολα καλα

στέλνω τις θερμότερες ευχές μου για να πάνε όλα καλά... να μην βασανιστεί άλλο τ' αγγελούδι σας...

να της δώσεις ένα φιλί και μια τεράστια αγκαλιά από όλους μας. Όλα καλά θα πάνε. Καλή ανάρρωση εύχομαι και καλή σου μέρα :)

Σας ευχαριστω πολυ όλους για την θετική σας ενέργεια!
Τελειώσαμε και τώρα παραπονιομαστε για όλο αυτο!! ;-) είμαστε όμως καλα!!

καλη επιτυχια !!!! καλη αναρρωση και να χαμογελατε
ολα θετικα

ηρθα να μαθω τι εγινε... μπραβοοοοοοοοοοοοοο.. αυτο εχει σημασια..

φιλακιαααααααα πολλααααα..

αχουυ τοο μωρε.Ευχομαι ολα καλα να πηγαν με την εγχειρηση της μικρουλας.Λογικο να αγχωνεσαι.;)
Θετικη ενεργεια και ολα θα πανε καλα.:D

Λογικά θα είστε στο σπίτι και θα αναρρώνετε... οπότε καλή ανάρρωση ευχόμαστε και περιμένουμε νέα...

Τα φιλιά και μια αγκαλιά από μας να της δώσεις!

Ελπίζω να ναι όλα καλά ε;;;;;
Φιλιά πολλά και καλές γιορτές να χετε

Δημοσίευση σχολίου