Ευτυχία και Αγάπη

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 11:21 π.μ.

Φώτο απο εδώ
Μου ζήτησε ένα καινούριος-αγαπημένος φίλος, να γράψω τί σκέφτομαι για την αγάπη και την ευτυχία! Προσπάθησα αρκετές φορές να γράψω κάποιο κείμενο! Αλλά πάντα, όταν τα ξαναδιάβαζα και προτού πατήσω το κουμπάκι της Δημοσίευσης, ένιωθα ότι κάτι έλειπε! Οι λέξεις δεν ήταν ποτέ αρκετές, τα λόγια φτωχά, το σύνολο του κειμένου δεν ήταν αρκετό για να περιγράψει, αυτό που πραγματικά πιστεύω ότι είναι ευτυχία ή αγάπη! Έτσι άφησα κάμποσες αναρτήσεις στο Πρόχειρο, με σκοπό όταν θα έχω κάποιο ερέθισμα να συνεχίσω, να ξαναγράψω απο την αρχή, ή να συμπληρώσω τα κομμάτια που ένιωθα να λείπουν!

Το ερέθισμα τελικά ήρθε, όταν ένα βράδυ που δεν με έπαιρνε ο ύπνος και διάθεση για διάβασμα βιβλίου δεν είχα, άνοιξα την ατζέντα-ημερολόγιο που έχω! Εκεί που κάθε μέρα γράφω.. όχι κάτι τρομερό.. απλά μικρά πραγματάκια που με εντυπωσιάζουν, που με προβληματίζουν, που μου δίνουν τροφή για σκέψη στην καθημερινότητα μου! Μέσα σε όλα λοιπόν, θυμήθηκα στιγμές μου.. Στιγμές με αγαπημένους μου ανθρώπους!

Καφεδάκια στην αγαπημένη μας χειμωνιάτικη καφετέρια! Κάτι απογεύματα με καφέ και τσιγάρο! Με ατέλειωτες συζητήσεις για τα πάντα! Καφεδάκια που δεν ήταν πάντα κανονισμένα...που ήρθαν απο την ανάγκη να δείς το χαμογελαστό φατσάκι της αγαπημένης σου φίλης!... που ήρθαν επειδή κάτι σε εκνεύρισε, κάτι σε στεναχώρησε και ήθελες να το μοιραστείς απο κοντά!... Καφεδάκια που τα κανονίζεις μέρες πρίν, απλά για να έχεις κάτι να περιμένεις! Και αν και κανονισμένο, πάντα σου φέρνει την ίδια ευτυχία, πάντα περνάς υπέροχα!

Βραδινά ποτάκια! Τα περισσότερα απο αυτά ξαφνικά! Απλά και μόνο γιατί βαρέθηκες την κλεισούρα του σπιτιού, ίσως γιατί τσακώθηκες με τον αγαπημένο σου, ίσως γιατί απλά νιώθεις την ανάγκη να δείς κόσμο, να ντυθείς καλά, να βάλεις τα καλά σου ρούχα και εκείνες τις ψηλοτάκουνες γόβες που έχεις τόσο καιρό να βάλεις! Και παίρνεις το τηλέφωνο στα χέρια σου, δεν πληκτρολογείς τον αριθμό γιατί τον έχεις καταχωρημένο στα αγαπημένα, κάνεις την κλήση και ακούς απο την άλλη γραμμή μια βαριεστημένη σχεδόν νυσταγμένη φωνούλα! Τί κάνεις?, ρωτάς... Ξαπλωμένη είμαι, σου απαντούν! Πάμε για ποτό! Δεν ρωτάς! Το ανακοινώνεις! Και δεν περιμένεις απάντηση! Έχεις ήδη κλείσει το τηλέφωνο και ξεκινάς!

Είναι και εκείνα τα καμμένα απογεύματα στο σπίτι! Που κάθεσαι στις καρέκλες της κουζίνας και πιάνεσαι, αλλά δεν πηγαίνεις στους καναπέδες! εκεί έμαθες να κάθεσαι, εκεί έχεις συνηθίσει! Με την παρέα σου, συζητάς όσα συζήτησες στο προχθεσινό καφέ και στο χθεσινό ποτάκι! Αλλά είναι σαν να συζητάς για πρώτη φορά! Και μέσα στα λόγια, μπλέκονται τα γέλια, τα αστεία τα δικά σας, οι χαρές και οι λύπες! Και πίνεις καφέ.. και μετά παραγγέλνεις πίτσα για να φάς... και μετά πίνεις και το κρασάκι σου! Και κλείνεις ένα 8ωρο τουλάχιστον! Και ξενυχτάς, και δεν βρίσκεις να παρκάρεις εύκολα και γκρινιάζεις! Και το πρωί γκρινιάζεις που ξενύχτησες τρίτο βράδυ στην σειρά! Και το βράδυ τελικά πάλι τα ίδια κάνεις!

Είναι και τα άλλα απογεύματα! Πού κάθεσαι και λιώνεις με τον αγαπημένο σου ή την αγαπημένη σου στα ηλεκτρονικά παιχνίδια! Λατρεύεις τα αυτοκινητάκια που οδηγούν ήρωες της Μαδαγασκάρης και επιδίδεσαι σε έναν ανελέητο αγώνα ράλλυ! Και αν και τις περισσότερες φορές χάνεις, δεν στεναχωριέσαι, γιατί αυτός που κέρδισε είναι εκείνος που σε κάνει να χαμογελάς! και καταλήγεις να χαίρεσαι με την ήττα σου, γιατί τελικά πάλι κερδισμένος είσαι! Και αφού πονέσουν τα δάχτυλα σε σημείο να μην μπορείς να τα κουνήσεις, ξαπλώνεις στον καναπέ, κουκουλώνεσαι με την αγαπημένη σου φλις κουβέρτα, μπλέκεις ποδαράκια και βλέπεις ταινία! Και συνήθως σε παίρνει ο ύπνος στην μέση αρχή της ταινίας, γιατί είσαι κουρασμένος και αυτή η αγκαλιά είναι το ησυχαστήριο σου!

Και είναι και εκείνες οι ημέρες που θα δείς επιτέλους το πιο γλυκό πλασματάκι όλου του κόσμου! Το αγαπημένο σου σκατούλι! Και περνάς υπέροχα μαζί του, αλλά και με την κουμπάρα σου! Και φεύγεις με μισή καρδιά όταν βλέπεις το φατσάκι του λυπημένο! Αλλά που πάντα έχει κατανόηση! Και φεύγεις γεμάτος όμορφες εικόνες, αναμνήσεις και φωτογραφίες στο κινητό! Και μέχρι την επόμενη φορά, κοιτάς τις φωτογραφίες και δεν χορταίνεις το γλυκό αυτό προσωπάκι! Με το φωτεινό χαμόγελο και τα υπέροχα ματάκια της! Και κορδώνεσαι όταν μιλάς για εκείνη και  περηφανεύεσαι λες και είσαι ο μόνος στον κόσμο! Αλλά για σένα, είναι ξεχωριστό αυτό το παιδί όσο κανένα άλλο!

Και είναι και τόσες άλλες μικρές χαρές! Που δεν χωράνε σε κανένα ιστολόγιο, που δεν περιγράφονται με καμία λέξη, με όσα λόγια κι αν πείς! Χωράνε μόνο στην καθημερινότητα μας, που κάνουν την κάθε ημέρα ξεχωριστή και όμορφη! 
Είναι αυτές οι στιγμές που νομίζεις ότι τελικά είναι ο ορισμός της Ευτυχίας! 

Και μέσα απο αυτές τις στιγμές Ευτυχίας, ανακαλύπτεις τί είναι Αγάπη!



Για περάσετε και απο την μικρή σήμερα!

Comments (18)

Όλη η ζωή ...στιγμές...και πόσο πολύτιμες!
Το τι εικόνες μου δημιουργησες δε περιγράφεται...
Καλημερίζω το τρυφερό μου πλασματάκι και στέλνω ευχές για καλό μήνα!!!
Φιλάκια πρωταπριλιάτικα (οχι οχι δεν ειναι ψέμα)!!!

Στα μικρά βρίσκεται και αυτή..
η αγάπη και η ευτυχία.. εκεί είναι που μας αποκαλύπτεται..

Με συγκίνησες πρωινιάτικα μώρε... Και δεν κάνω πλάκα...
Στιγμές...Ευτυχία...Αγάπη......αααχχχχ.......
Πολλές πολλές ζεστές ανοιξιάτικες καλημέρες!!!

Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου! συγκινήθηκα... διάβαζα και σκεφτόμουν ότι και η δική μου καθημερινότητα περιλαμβάνει αυτές τις μικρές δόσεις γέλιου, ευτυχίας, χαράς αλλά την στιγμή που συμβαίνουν δεν το καταλαβαίνω πόσο σημαντικές είναι και τις προσπερνώ...όμως στα δύσκολα αυτές είναι τελικά που έρχονται στο νου μου για να μου δώσουν δύναμη να συνεχίσω! Στέλνω την καλημέρα μου!

Κάθε υφαντό αποτελείται από πολλά νήματα, σ' αυτό της ζωής μας τα νήματα τα λέμε στιγμές. Σου εύχομαι πολλές στιγμές τέτοιες όμορφες και χρωματιστές για να κάνουν το υφαντό της ζωής σου μοναδικό. Φιλιά.

μπραβο ρε κουκλα μου να τα γραφεις για να σωθεις να τα λες για να σωθουνε οτι σου αρεσει και βλεπεις φιλι

αγάπα τα απλά..εκεί είναι όλα..το φωνάζω συνέχεια :)

Εννοείται ότι η ευτυχία είναι στις μικρές καθημερινές στιγμές!!!
Και έτσι πρέπει!!!

Εχω ενα τεραααααααααααααστιο χαμογελο γιατι μοιραστηκαμε και εμεις εναν καφε, μια δικη μας στιγμη ευτυχιας!!!

Αυτα θυμομαστε και γεμιζουμε οταν "αδειαζουμε" και προχωραμε παλι..

Μαρουλοφιλακια γλυκεια μου!

Έτσι, όμορφα κι απλά... Εκεί είναι η ευτυχία στα απλά. Μην αφήσεις το μπλοκάκι σου και να το έχεις πάντα μαζί σου. Κι όταν περιμένεις σε καμιά ουρά βγάζε το να διαβάζεις λίγο τις στιγμές σου. Και γράψε και πόσο χαριτωμένος είναι ο ταμίας με το μουστακάκι και την αγέραστη φάτσα του.
Καλό απόγευμα!

Στιγμές λοιπόν σαν θα 'ρθουν
να τις ζήσεις
Μην τις χαλάσεις μ' αγωνίες
για το μέλλον

Στο λέω εγώ στιγμές
που έχω αγαπήσει
'αμα τις ζεις δεν θα φοβάσαι
μην τις χάσεις

Με λίγα λόγια είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος όλο αγάπη γιατί έχεις καταλάβει ότι η ευτυχία είναι αυτές οι στιγμές που μοιράζεσαι με τα αγαπημένα σου πρόσωπα.
Καλό μήνα με περισσότερες στιγμές ευτυχίας!

Μικρές στιγμές από την καθημερινότητά μας, που όμως δεν τους δίνουμε την απαραίτητη σημασία...Αυτό είναι η ζωή, που μας προσπερνά ενώ αναλωνόμαστε σε βλακείες..
καλό μήνα να έχεις..

ξέρεις τι είναι ..
να κάθεσαι Σάββατο απόγευμα στο δωμάτιο με κλειστά μπατζούρια και να παρακολουθείς τα λεπτά να περνάνε έτσι .. χωρίς σκοπό και .. με ένα κλίκ πάνω στην "διαμαντένια προβλήτα" να συναντάς την "ευτυχία" μέσα στις λέξεις της;;

σπουδαίο πράγμα κορίτσι μου
έτσι .. πολύ πολύ απλά κι εύκολα

:))

Tι όμορφο πράγμα η ευτυχία!!!!!!
Αν θες πέρνα μια βόλτα να παίξεις ένα παιχνίδι!!!!! Με κάλεσαν, έπρεπε να καλέσω κι εγώ!!!!
Πολλά φιλάκια!!!!!!

Νομιζω οτι πλεον ξερεις τι θα ελεγα σ'αυτη την αναρτηση, ε?

Δε λεω τιποτα...


Σου χαμογελω:)

αααχχχ με συγκινησες!διαβαζα και 'περνουσαν εικονες' απο μπροστα μου!δικες μου και δικες σου μαζι!ομορφο πραγμα η ευτυχια!

αχ τι ομορφεσ εικονεσ και 9υμησεσ
που μου 'ρ9αν στο μυαλο..^^

κατι τετοιεσ στιγμεσ ειναι που σε κανουν
να βλεπεισ την κα9ημερινοτητα με αλλο ματι..
χιχι..^^ + φυσικα τισ λατρευωω!

Δημοσίευση σχολίου