Παπούτσια

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 12:31 μ.μ.

Η φώτο απο εδώ
Παπούτσια!
Πολλών ειδών παπούτσια! Mεγάλα, μικρά, φαρδιά, στενά, ελαφριά, βαριά, ψηλοτάκουνα, κομψά, ακριβά, φτηνά, ξώφτερνα, μυτερά, παιδικά, ανδρικά, γυναικεία, καλοκαιρινά, δερμάτινα, πλαστικά! Εξ'ορισμού το παπούτσι είναι ένα υπόδημα κατασκευασμένο απο δέρμα ή αλλο υλικό, με σκληρή αλλά εύκαμπτη σόλα στο κάτω μέρος και μαλακότερο δέρμα ή άλλο υλικό στο πάνω μέρος, μέ ή χωρίς τακούνι, μπορεί να καλύπτει ολόκληρο το πόδι ή τμήματα του!

Μεγάλος λόγος γίνεται για τα παπούτσια! Κάποιοι δίνουν ιδαίτερη σημασία στα παπούτσια! Κάποιοι άλλοι τα θεωρούν αναγκαία (και κάποιες φορές αναγκαίο κακό!)! Κάποιοι απλά αδιαφορούν!

Τί γίνεται όμως όταν ένα παπούτσι, δεν είναι απλά  ένα παπούτσι, αλλά είναι πολλά παραπάνω? Όταν σου κάνει ωραίο αστράγαλο, όταν σου ψηλώνει το πόδι, όταν είναι άνετο-βολικό, όταν σε χτυπάει;; 

Υπάρχουν λοιπόν, πολλών ειδών παπούτσια! Δύο τα πιο σημαντικά για μένα!

Τα αθλητικά! Τα πάντα άνετα και βολικά, που φοριούνται σχεδόν με τα πάντα, σχεδόν όλες τις ώρες! Λατρεύω τα αθλητικά! Είναι αυτά που με έχουν βγάλει πολλές φορές απο την δύσκολη θέση, τί να βάλω! Για καφέ, για φαγητό, ακόμα και για ποτό, με το κατάλληλο ντύσιμο! Λατρεμένα για ατέλειωτες βόλτες στην παραλία! Είναι πάντα εκεί! Με περιμένουν υπομονετικά! Είναι κάτι σαν τους φίλους τα αθλητικά παπούτσια! Ολες τις ώρες κοντά σου, ότι ώρα και να χρειαστείς, μπορούν να σε βγάλουν ασπροπρόσωπο! Απο μικρή ηλικία, τα αθλητικά είναι ίσως απο τα πρώτα μας παπούτσια! Μπορεί να έχουμε αλλάξει γνώμες, να έχουμε αλλάξει γούστα, όμως πάντα υπάρχει κάποιο που σημάδεψε σημαντικές στιγμές της ζωής μας! Έτσι και οι φίλοι μας! 

Τα καλά παπούτσια! Είτε ανδρικό, είτε γυναικείο! Άβολα τις πρώτες φορές! Μέχρι να "ανοίξει", να πάρει την φόρμα του ποδιού μας! Να μάθουμε και εμείς οι ίδιοι πώς να περπατάμε, σωστά και όμορφα με αυτά! Ακόμα και ένα πολύ απλό ρούχο, μπορεί να "δείξει" διαφορετικό με ένα καλό παπούτσι! Το σημαντικό είναι ότι το "καλό", είναι καθαρά υποκειμενικό! Ο καθένας έχει την δική του άποψη για το τί είναι καλό παπούτσι! Είναι κάτι σαν τις ερωτικές σχέσεις! Στην αρχή, γνωρίζεις τον άλλον, δεν ξέρεις τα χούγια του, με ποιό τρόπο "δένουν τα κορδόνια του". Κάποια σε "χτυπάνε" κιόλας! Αν δεν τα συνηθίσεις τελικά τα αλλάζεις! Αν όμως ταιριάξουν στο πόδι σου, κάνεις υπομονή, μέχρι να συνηθίσει ο ένας τον άλλον!  Και αν δεν σου κάτσει τελικά το συγκεκριμένο για μικρές λεπτομέρειες ψάχνεις το επόμενο, που θα μοιάζει, αλλά και θα ξεχωρίζει ταυτόχρονα! Και συνήθως καταλήγεις σε ένα και μοναδικό παπούτσι που δεν θες να αλλάξεις! Το οποίο είναι και αυτό πάντα δίπλα σου, για να αναδείξει τον καλύτερο σου εαυτό!

Εγώ έχω βρεί τα παπούτσια μου! Δύο αθλητικά και ένα καλό! Και δεν τα αλλάζω! Τα θέλω στην ζωή μου! Τα φροντίζω, τα προσέχω, τα πλένω συχνά, τα γυαλίζω, τα φυλάω στα κουτάκια τους! Στα κουτάκια της καρδιάς μου! 

Και όσο κι αν παλιώσουν θα μείνω σε αυτά! Δεν θα πάρω καινούρια!
Έχω περπατήσει πολλούς δρόμους με αυτά! Τα έχω φορέσει με τα πάντα, με όλα τα ρούχα! Και αν σε κάποιους  δεν αρέσουν, δεν με ενδιαφέρει! Είναι τα αγαπημένα μου!

Αγαπάω τα παπούτσια μου!
Τους έχω αδυναμία!
Κι αν κανείς μου τα πειράξει κάηκε!

Comments (28)

ευχαριστω που επενεις το επιθετο μου

θύμισε μου να μην τα βάλω ποτέ, ποτέ με τα παππούτσια σου!!!!!χιχιχι!

Έχω δυο ζευγάρια παπούτσια φυλαγμένα εδώ και κάποια χρόνια, δε μου κάνουν, δε τα βολεύομαι πια, όμως τα αγαπω τόσο πολυ, έχω περάσει (όπως το ειπες κι εσύ) τόσο σημαντικές στιγμές στη ζωή μου μαζί τους...κι έτσι δε τολμώ να τα δώσω πόσο μάλλον να τα πετάξω...
Καλημέρα γλυκουλίτσα μου, σου στέλνω φιλί!!!

Περί παπουτσιών ο λόγος.
Ξέχασες να μας πεις για τα παπούτσια που αγοράζεις σαν νονά!

χεχε νομίζω ο καθένας θα πρόσεχε πολύ τα παπούτσια που τον βολεύουν!! ΚΑλησπέρα!

Όλοι μας ένα κόλλημα με τα παπούτσια που μας βολεύουν το έχουμε!!!
Καλησπέρα!

Μα ναιιι τα αθλητικα ειναι τα πιο ωραια!!!

:):)

Σε φιλω=]

τραγουδάκι.....http://www.youtube.com/watch?v=SbyAZQ45uww&feature=related
κι όποιος έχει αντίρρηση...κάηκε χαχα :-)))))

Γιαυτό με αγριοκοίταξες όταν τα πάτησα κατά
λάθος κατεβαίνοντας από το κρεβάτι τστστστ...
Φιλιά

Πολύ όμορφη ανάρτηση.Όλοι έχουμε τα αγαπημένα μας παπούτσια και όπως είπες ειδικά τα αθλητικά είναι τα αγαπημένα μου.έχω και εγώ δυο που τα φοράω χρόνια και ας έχουν φθαρεί τα χιλιόμετρα και οι στιγμές μαζί τους δεν σβήνονται.Τα αγαπώ.. Τώρα τελευταία όμως όλο αλλάζω "καλά" παπούτσια όπως είπες δεν με βολεύουν και με "χτυπάνε" που θα πάει θα βρω όμως το κατάλληλο. Να προσέχεις λοιπόν τα δικά σου παπούτσια σαν τα μάτια σου και να περνάς όμορφα. καλό απόγευμα~

Τα παπούτσια, δεν είναι τυχαία, είδος πρώτης ανάγκης. Δεν είναι διακοσμητικός ο ρόλος τους. Τα παπούτσια εξυπηρετούν ένα σημαντικό κομμάτι του σώματός μας, τα πόδια, που στηρίζουν ολόκληρο το σώμα μας. Πρέπει να είναι άνετα, να βοηθούν στο βάδισμα, στο τρέξιμο και στην καλή μας υγεία. Εκτός βέβαια, από όλα αυτά, καλό είναι να είναι και καλαίσθητα. Προσωπικά για μένα, κάθε παπούτσι είναι ένα έργο τέχνης. Ξέρω όλη τη διαδικασία. Από τον σχεδιασμό τους, από τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν, από τον τρόπο που θα κατασκευαστούν, μέχρι που θα φτάσουν στο ράφι για να πουληθούν. Λατρεύω τα παπούτσια, όπως και να είναι, αρκεί να είναι σωστά κατασκευασμένα!!!!!! Δεν φαντάζεσε τι τραβάνε οι πωλητές όταν θα πάω να αγοράσω ένα ζευγάρι......
Την καλησπέρα μου!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!

Υπέροχη ανάρτηση! Αγαπημένα και πολυφορεμένα είναι για μένα τα αθλητικά παπούτσια! (τα 'σπορτεξ' όπως τα έλεγε η γιαγιά μου!!!) Φιλιά!

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
εγω αγαπω τις τσαντες μου!!!!!!!!!!!!

Ta All Stars einai gia mena san kommatia tou eaytou mou, oso xazo kai an akougetai. To idio kai kapoia pshlotakouna. Se niwthw apolyta!

Δεν ξέρω τι λέτε εσεις, αλλα εγώ το "παππούτσια" οταν ήμουν παιδούλα το χα ως βρισιά οταν δεν μου κανανε το χατηρι ή ειχα μουτρα ή στεναχωριόμουν για κάτι. Κατι σαν το μαλακίες. Και οταν ηταν πολλες οι μαλακίες έλεγα "παππουτσάδικο!"

Εμπνευσεις που χα κι γω!

Πλέον οταν είμαι σε ίδιο mood παω και αγοράζω ένα νέο ζευγαρι!
Δεν αλλάζει ο άνθρωπος!
ΛΑΤΡΕΥΩ τα παπα. Οχι μόνο τα παπα καθ εαυτά, και το πως τελικά με βγάζουν ασπροπρόσωπη στην κοινωνία, ακόμα κι αυτά που φαίνονται υπέροχα αλλα τελικά δεν ήταν για μένα αλλα ακόμα και την διαδικασία αποκτησης τους.
Αλλα θα τα παρω αφου περάσω ξανά κι ξανά απο το μαγαζί και δοκιμάσω πολλά άλλα παπα,ενω άλλα ζευγάρια είναι αγορα αυθόρμητη.

και ξυπόλυτος είναι ωραία :)

ax δεν είχα ιντερνετ την περασμένη εβδομάδα.. να το χαίρεστε το μικρούλιιιιι.. να είναι πάντα δυνατό κι ευτυχισμένο.. :):)
κι εγώ είμαι των λίγων και καλών παπουτσιών.. 1-2 αθλητικά.. 1 οδηπορικά.. κι 1-2 "καλά" που μπορέι και να τα έχω 20-25 χρόνια.. μια και τα φορώ σπανίως.. :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

Κι εγώ αγαπώ τα παπούτσια. Έχω ένα σωρό 'καλά' χειμωνιάτικα ζευγάρια, αλλά ένα φορώ συνήθως όταν βγω. Τα άλλα για κάποιο λόγο είναι κάπως ξεχασμένα σε μια γωνιά.
Αθλητικά έχω δυο ζευγάρια μόνο, αλλά τα πιο πρόσφατα ενώ τα παράγγειλα απ'το ιντερνετ ταίριασαν σαν γάντι στα πόδια μου και από τότε τα πιο παλιά έπεσαν σε φοβερή δυσμένια.
Το καλοκαίρι φορώ πάντα ανοιχτά να δροσιζονται τα πόδια και να μη μυρίζουν.
Πέρυσι βρήκα ένα φοβερό ζευγάρι 'καλά' χαμηλά, αλλά πολύ όμορφα και χαριτωμένα και τώρα τα προτιμώ απ'τα ψηλά.
Άλλες οι παντόφλες, καλοκαιρινές και χειμωνιάτικες.
Και το χειμώνα είναι οι μπότες, ψηλές, χαμηλές, μαύρες, κόκκινες, δερμάτινες, δερματίνη, καστόρινες κ.ο.κ.
Τώρα που το σκέφτομαι κάπου έχει δίκιο ο άντρας μου ότι έχω πολλά παπούτσια :)))

Πολύ όμορφο ποστ!
Φιλάκια!!

Τα παπούτσια...
Ένα ζευγάρι μποτάκια του 1999 είναι το πιο αρχαίο μου κομμάτι.Και τα φοράω σχεδον καθημερινά όλα αυτά τα χρόνια.
Δεν εχω πολλά παπούτσια και τα κρατάω χρόνια συνήθως αδιαφορώντας για τις μόδες.
Το κορίτσι έχει μια ολόκληρη ντουλάπα με παπά τα οποία λατρεύει,αλλά φοράει κάποια συγκεκριμένα συνέχεια.Και δεν παραλείπει να αγοράζει και απο κανένα ζευγάρι όποτε της δωθεί η ευκαιρία.
Αν μπορούσαν να μιλήσουν τα παπούτσια και εμείς να ακούσουμε τις ιστορίες τους πόσα όμορφα πράματα θα μαθαίναμε...

χμ καλα θα στο θυμησω αν ερθεις να παρεις μερος στον διαγωνισμο μου

@love2love,
εν αγνοία μου έγινε!! χιχιχι!

@Magdalene B. μου,
θα στο θυμίσω!!!! χαχαχαχα!!!!

@Ανάσα μου,
πόσο μα πόσε δενόμαστε τελικά με κάποια “παπούτσια” ε? Φιλί και απο εμένα!

@Νυχτερινή μου Πένα,
έχεις δίκιο! Και το σκέφτηκα μετά! Απλά να, είπα να μην σας πρήζω συνέχεια με την μικρή μου!

@Ηφαιστιωνάκο μου,
ακριβώς! Είναι θέμα βολέματος τελικά!

@Πνευματάκι μου,
χαίρομαι που συμφωνείς! είναι πάντα εκεί και πάντα νιώθεις άντε μαζί τους!

@effie... μου,
χαχαχα! όλοι θα καούμε μεταξύ μας στο τέλος!!!! χαχα!

@Φούλη μου,
βρε ξυνή θα μου την βγάλεις εκείνη την νύχτα! έχω και εγώ τις παραξενιές μου, τί να κάνω?? οχουουου! Φιλί φιλενάδα!

@Vassilikaki μου,
το καλό πράγματ αργεί να έρθει, έτσι δεν λένε? αν δεν ξεποδαριαστείς στο τρέξιμο, αν δεν φτάσεις στο σημείο να μην μπορείς να περπατήσεις απο εκείνα τα κωλοπάπουτσα που σε χτυπήσανε, δεν θα βρείς το ιδανικό σου!

@Dizzy button μου,
χαχα! σπορτεξ! ναι έχεις δίκιο!!!!

@meanan μου,
ο καθένας βρίσκει τα αδύνατα του σημεία!!

@Froso M.,
είδες??? όλοι έχουμε τα δικά μας αγαπημένα κομμάτια!! :))

@SorroWords,
χαχαχαχαχαχαχα!! έλιωσα στο γέλιο!! άκου βρισιά!!!!!

@Dark13Sun,
κάποιες φορές ναι! κάποιες άλλες όμως? αν βρέχει? αν ο δρόμος έχει πολλές πέτρες και δεν μπορείς να περπατήσεις τί κάνεις?

@koulpa μου,
οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

@DaisyCrazy,
χαχαχα! μόνο μην το διαβάσει ο άντρας σου τελικά το συμπέρασμα σου!!!

@Evil Chef,
υποκλίνομαι! μου έδωσες απίστευτη ιδέα για μια σειρά αναρτήσεων!!!! ;)

@love2love,
χιχι! Τελικά συννενοηθήκαμε!

Ε, βγάλτα μια φωτό να τα δούμε ντε!!!Κι εγώ κολλάω με τα παπούτσια μου...Μέχρι να λιώσουν εκεί!!!

:-)

@Σκατζοχοιράκι,
φώτο τους μπορείς να δείς στο φατσοβιβλίο, απο εκδρομές και απο μαλακίες που κάνουμε στο σπίτι με τα συγκεκριμένα "παπούτσια"!! :)))))
Επίσης, να συμπληρώσω ότι ποτέ δεν λιώνουν!!

Φιλίιι!

τα καλα παπουτσια ειναι σαν την νεα σχεση..

οντως.. κανει?.. μενει.. κλωτσαει?.. στον καδο...

καλο απογευμααααααααααααααααααα..

φιλακιααααααααααααααααααααααααααα..

Με τα παπουτσια εχω κολημα μεγαλο...ειναι κομματι της προσωπικοτητας μας...σε ευχαριστω για τις ευχες σου...περασα να σου ευχηθω καλο μηνα...φιλια πολλα...

@Βασίλισσα μου,
είσαι ακριβώς μέσα στο πνεύμα της ανάρτησης και χαίρομαι γι'αυτό!!!!!!!!! :))

@Ρεβέκκα μου,
σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου!!!
Καλό μήνα να έχουμε!

χαχα..εισαι κορυφαια..
+ φυσικα ειμαι + εγω απο αυτουσ
που αγαπουν τρελα τα παπουτσια τουσ!!!

γλυκο μουυ..^^

τι γλυκια που εισαι?τι ωραια που τα λες?!! :) ειναι ωραιο οι ανθρωποι να εχουμε μεγαλες και μικρες αγαπες!οοολες οι αγαπες ειναι ωραιες!!

Δημοσίευση σχολίου