Σκατουλονέα!!!!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 6:03 μ.μ.

Μάλλον είναι δύσκολο κάποιος να καταλάβει τί εννοώ με αυτόν τον τίτλο!

Ελάτε όμως.. προσπαθήστε!!! Δεν είναι και τόσο δύσκολο!!! Δύο λεξούλες είναι! Σκατούλι + Νέα!

Αναρτησούλα αφιερωμένη λοιπόν στην μικρή μου Αθηνούλα, καθώς όσο πάει και γίνεται καλύτερη, σε πολλά επίπεδα! Το ξέρω ότι είμαι πολύ ψώνιο με το μικρούλι μου, αλλά μου το συγχωρείτε έτσι??

Το πρώτο που έμαθα δεν ειναι και τόσο ευχάριστο δυστυχώς! Ο κουμπάρος μου, παρατήρησε ένα μικρό εξόγκωμα χαμηλά στην κοιλιά της μικρής όταν την έκαναν μπάνιο. Αν τα έπαιρνε στο κρανίο και άρχιζε να κλαίει, αυτό γινόταν εντονότορο. Την πήγαν λοιπόν σε γιατρό, τους είπαν να κάνουν έναν υπέρηχο και τελικά τους είπαν, ότι το εξόγκωμα αυτό είναι  βουβωνοκήλη και κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστεί χειρουργείο. Δεν είναι κάτι τρομερό, εύκολη επέμβαση είναι, απλά το θέμα είναι ότι θα πάρει για πολλοστή φορά ολική νάρκωση! Τέλοσπαντων, την Τρίτη, έχουμε ραντεβού με τον χειρουργό στο Παίδων και θα δούμε τί θα μας πεί! Να επιβεβαιώσει αρχικά ότι όντως χρειάζεται επέμβαση και στην συνέχεια να δούμε το πότε! 

Εντωμεταξύ, το σκατούλι, έχει αρχίσει και βλέπει εφιάλτες! Είναι φυσιολογικό, λένε, στην ηλικία της, με τόσα ερεθίσματα που παίρνει, να ξεσπάει στον ύπνο της! Και κάθε τόσο ξυπνάει στα κλαμματα και τρέχει και κρύβεται ανάμεσα στον μπαμπά και στην μαμά! Θα περάσει κι αυτό....

Ωστόσο, για ακόμα μια φορά με έκανε να συγκινηθώ και να κλαίω σαν μωρό! Την Δευτέρα, την είχανε πάει να κάνει αξονική, για να δούνε πώς πάει το μόσχευμα απο το προηγούμενο χειρουργείο. Αρχικά, έκανε μια πανοραμική, στην οποία ήταν κυρία, μόνο που ρωτούσε συνέχεια με τα χεράκια της τί της κάνουνε! Στην συνέχεια έπρεπε να την πάνε για την αξονική, στην οποία όμως θα έπρεπε να μείνει εντελώς ακούνητη, κάτι το οποίο για ένα παιδάκι 4,5 χρονών είναι αρκετά δύσκολο! Το θέμα είναι ότι θα έπρεπε και πάλι να πάρει ολική νάρκωση. Οπότε, την πιάνει η μαμά της, της εξηγεί ότι πρέπει να κάτσει ακίνητη και της υποσχέθηκε ότι αν το κάνει μετά θα την πάει στο σούπερ μάρκετ! Εδώ να προσθέσω ότι έχει φάει ένα απίστευτο κόλλημα με το σούπερ μάρκετ, το οποίο κανείς μας δεν έχει καταλάβει ακόμα!!!! Και βρε παιδιά, το μικρούλι μου, έκατσε ακούνητη εντελώς! Και μετά είπε στην μαμά της, ότι όταν άκουγε τον θόρυβο απο το μηχάνημα, απλά έκλεινε τα ματάκια της! 
Ωστόσο, όταν την πήγανε για αξονική και πανοραμική δεν είπανε για ποιόν λόγο τις χρειάζονται! Και όταν έγινε η αξονική, βγήκε ο ακτινολόγος και ρώταγε τί είναι τα δύο ξένα σώματα που βρήκε στην γνάθο της! Και έμεινε κάγκελο όταν η απάντηση που πήρε ήταν "βίδες"! Την Δευτέρα θα δούμε πώς πάει και αυτό το θέμα! Ελπίζουμε να είναι όλα καλά!

Και έκλαιγα η χαζονονά απο περηφάνια όταν μου τα έλεγε όλα αυτά η κουμπάρα μου! Και στεναχωριόμουνα ταυτόχρονα, που ένα παιδάκι τόσο μικρό, έχει μάθει να καταλαβαίνει τόσα πολλά σχετικά με νοσοκομεία, γιατρούς, ναρκώσεις, αξονικές! 
Και κάθε φορά μας αποδεικνύει το πόσο πολύ δυνατή είναι!!!!!! :)

Έχει μεγαλώσει τόσο πολύ το καλό μου! Έχει γίνει πιο άνετη, πιο κοινωνική, πιο ανοιχτή! Μου έκανε και μαθήματα, όταν της είπα ότι έχω ξεκινήσει κι εγώ νοηματική! Και ήταν τόσο υπομονετική για να μου τα δείξει και να τα κάνω σωστά!

Μαθήματα ζωής δίνει κάθε μέρα και νιώθω τόσο περήφανη για αυτήν!! 

Καλό Σαββατόβραδο να έχετε!

Comments (20)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μακάρι να ξεμπερδεύει γιατί είναι κρίμα να περνάει τόσα νοσοκομεία από μικρή!
Η βουβωνοκήλη όντως δεν είναι κάτι τρομερό! ΣΑν ρουτίνα είναι για τους χειρουργούς...
Από κει και πέρα για τις βίδες τι να πω... τις είχαν βάλει και οστείνο μόσχευμα;;;
Όσο για το σούπερ μάρκετ, πατέντα κάνατε για να μείνει ακίνητη! ;)

ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΤΗΝ ΠΗΓΑΝΕ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ...........
ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ.

Μπράβο το μικρούλι μου,μάθημα για όλους μας,γερο και δυνατό να είναι,και συ καρδιά μου που τόσο το αγαπάς και φαίνεται....
πολλά φιλιά..

Όλα καλά θα πάνε!
Μάλλον φαίνεται το ό,τι οι γυναίκες έχουν μια ροπή προς τα έξοδα.. και ότι θα γίνει ένα μικρό καταναλωτικό όν! χαχαχαχα!!!
Εδώ οι μεγάλοι δεν κάθονται ακούνητοί, σκέψου το μικρό, μπράβο της!!

Άχου μπράβο το μικρούλι! Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω τέτοια παιδιά να είναι τόσο δυνατά!
Όσο για το σούπερ μάρκετ, είναι απίστευτο με τι πράγματα τρώνε κολλήματα τα μικρά παιδιά xD

Αθηνουλι!! Ολα καλα θα πανε με το μικρο μας , να μου το φιλησεις οταν το δεις! Ελα ρε συ , και εγω εχω θεμα με το σουπερ, μαρεσει να πηγαινω!!.... *doing* ειναι fighter το ζουζουνι! και θα μας μαθει πολλα πολλα ακομα!

xaxaxaxa αχ το μουκρούλιιι :):)
περαστικά να είναι όλα.. μα κάθε φορά αν λιγώνομαι ρε παιδίμου.. θα γινόμουν εντελώς χαζομπαμπας.. :):)
χαχαχα ε μα το σουπερμαρκετ.. τόσα χρώματα τόσες μιροδιές.. παιδική χαρά είναι.. :):)
καληνυχτούδιααα :):)

Έτσι πάντα περήφανη για το καμάρι σου. Ταλαιπωρείται η καημενούλα αλλά τι να κάνει.
Είναι και λίγο άτυχη, τέτοιες κήλες είναι σύνηθη πράγματα σε μεγάλους από τα βάρη κυρίως, πάντως δεν είναι μεγάλη επέμβαση και μπορεί να τη βγάλει και με μέθη που είναι πιο ελαφριά, αν και χειρότερη στην ανάνηψη.
Περαστικά της και να μας πεις τα νέα γρήγορα.

Nα τη χαίρεστε και να σας χαίρεται!!! Είναι σπουδαίο παιδί αυτό φαίνεται!!!

Ανατρίχιασα...

δυστυχώς ή ευτυχώς κάπως έτσι ταλαιπωριόμουν και εγώ όταν γεννήθηκα αλλά κατέληξα ένα υπέροχο κουκλάκι!! :-Ρ :-Ρ

Να του δίνετε όση περισσότερη αγάπη μπορείτε γιατί τα καταλαβαίνει όλα πίστεψέ με!!

Τα σέβη μου!!

( εμένα δε μ'έχεις στα "Βλογοσπιτάκια" σου; )

αχ το πουλάκι μου!!!ελπίζω να ειναι η τελευταία της περιπέτεια γιατι ειναι μικρη ακομη!!!!

Αθηνούλα, μόλις σηκωθείς απαίτησε ένα πεντάωρο στο Σούπερ-Μάρκετ!
Η νονά σου δεν θα το αρνηθεί με την λατρεία που σου έχει...

Πώς να μην γίνεσαι ψώνιο με ένα τέτοιο παιδί;)
Να έρθει η μέρα που να μην έχει ανάγκη το Παίδων.. να είναι σιδερένια!!!!
Το σούπερ μάρκετ μήπως έχει μέσα και παιδική χαρά;)
ή μήπως σκάλες αυτόματες;)
Αυτά μας γυάλισαν και εμάς όταν ήρθαμε Αθήνα και όλο εκεί που έχει σκάλες θέλαμε να πάμε:)))

Καλό βραδάκι next day:)

Πραγματικά εύχομαι όλα να πάνε καλά με την μικρή... :)
Και εμένα μου άρεσε να πηγαίνω στο super market όταν ήμουν μικρή. :p

Σας εύχομαι καλύ δύναμη και κουράγιο!


Δραπέτες

Από την καρδιά μου όλα να πάνε καλά για τη μικρή σας.
Όταν ταλαιπωρούνται νήπια με νοσοκομεία, γιατρούς, εξετάσεις οι καρδιές ραγίζουν.

Νάσαι καλά κορίτσι μου και όποτε θέλει σούπερ μάρκετ με την νουνά

Σε φιλώ

να πανε ολα καλα ευχομαι !!
και σας δινω ολη μου την θετικη ενεργεια
ελα να παρεις ενα βραβειο :)

Είναι τρομερή η αγάπη που της έχεις ...

Δεν εκπλήσσομαι όμως...
Είσαι άλλωστε ένας καταπληκτικός άνθρωπος ...!!!!

Φιλιά και στις 2 !!!

@Ρίκη μου,
Απλά σου χαμογελώ!

@Δήμο μου,
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το μόσχευμα.. Σε μια επόμενη ανάρτηση όμως, με κάποια όχι και τόσο ευχάριστα νέα, θα ήθελα πραγματικά την γνώμη σου!
Όσο για το σούπερ μάρκετ, πραγματικά ήταν σωτήρια ιδέα!

@meanan μου,
Δεν ρώτησα, αλλά δεν πιστεύω ότι δεν την πήγανε! Τηρούνε τις υποσχέσεις τους, εφόσων ειδικά και η μικρούλα, έκανε ένα τόσο μεγάλο βήμα!

@Φούλη μου,
Με συγκινείς! Χαίρομαι τόσο πολύ που λές ότι φαίνεται γιατί θέλω να το βλέπει και εκείνη! Να το αισθάνεται! Σε φιλώ γλυκά! Και ένα χάδι από την Αθηνούλα, να μαλακώσει η ψυχή σου!

@Ηφαιστιωνάκο μου,
Να γίνει όσο θέλει! Χαλάλι της έτσι?? ;)

@Timotei μου,
Γλυκιά μου, εμείς να δείς πόσο χαιρόμαστε! Και κλαίμε όλοι μαζί! 
Μα πραγματικά απίστευτο κόλλημα με το σούπερ!! Περί ορέξεως όμως…

@Siren Girl,
Πραγματικά fighter!!! ))

@koulpa μου,
Κάνε το πείραμα να δούμε πόσο χαζομπαμπάς θα γίνεις!! ;)

@Νυχτερινή μου Πένα,
Ταλαιπωρείται ναι! Από την πρώτη της μέρα!! Αλλά είναι τόσο μα τόσο δυνατή!

@Ποδηλάτρη,
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Πόσο περήφανη νιώθω όταν ακούω τέτοια λόγια!!

@Vangel μου,
Το μικρό μου είναι ήδη κουκλί ζωγραφιστό! Όταν μεγαλώσει θα γίνει γκομενάρα!! Χαχαχαχ!!

@Κόκκινο Φουστάνι,
Δυστυχώς η σκληρή αλήθεια είναι ότι έχει πολύ δρόμο ακόμα μπροστά της… αλλα όλα θα πάνε καλά!

@Γιαγιά μου,
Και 24ωρο να μου πεί πάλι δεν θα αρνηθώ! Όσο θέλει, αρκεί να είναι καλά!

@Margo μου,
Σε ευχαρσιτούμε πάρα πολύ!! Μακάρι να πραγματοποιηθεί γρήγορα η γλυκιά ευχή που μας έστειλες!

@La Romantique,
Όλοι κόλλημα βλέπω με το σούπερ μάρκετ! Θα κάνετε όλοι σας καλή παρέα!!

@Δραπέτες,
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Έχουμε μπόλικα αποθέματα!!

@Σκουλίκι,
Παραλάβαμε και σας ευχαριστούμε!!

@Ελευθερία,
Τώρα ντρέπομαι! Δεν είναι θέμα ανθρώπου! Είναι απλά η μικρή μου!

Δημοσίευση σχολίου