Αταξία για καλό σκοπό!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 3:44 μ.μ.

Μαντέψτε ποιός σας γράφει... όχι μαντέψτε....

.......

.......

........


Εγώ είμαι! Η Αθηνά!
Και θα μου πείτε τώρα γιατί σας γράφω εδώ ε? Και δίκιο θα έχετε! Αλλά να! Είπα να κάνω μια αταξία κι εγώ! Μπήκα στο σπιτάκι της νονάς, για να δώ αν γράφει τί δώρο θα μου πάρει.. Ψάχνω απο δώ, ψάχνω απο κεί, τίποτα δεν βρίσκω... Και απευθύνω έκκληση σε εσάς, να μου πείτε!
Ξέρετε, θα έρθει αύριο το απόγευμα απο το σπίτι, να με δεί και θέλω να πιστεύω ότι δεν θα έρθει με άδεια χέρια! Με έχει φάει η αγωνία όπως καταλαβαίνετε, να δώ τί θα μου πάρει. Βλέπετε, έχω κι αυτές τις βλακείες για αυτιά που δεν ακούνε τίποτα και δεν μπορώ να καταλάβω τί λένε με την μαμά στο τηλέφωνο!

Πάντως χαίρομαι πολύ που θα την δώ, γιατί έχει καιρό να έρθει και μου έχει λείψει! Μην μου την κατηγορίσετε όμως! Δεν φταίει εκείνη! Εμείς τρέχουμε όλη την μέρα!
Μου είπε η μαμά ότι ξεκίνησε κι εκείνη να μιλάει με τα χέρια και τώρα θα μπορώ να της πώς πιο εύκολα όσα θέλω!
Αφήστε που έχω κι ένα μυστικό! Δυστυχώς η μαμά το έχει μάθει, αλλά κανείς άλλος! Και στην νονά μου θέλω να το πώ!
Είναι ένα αγοράκι στο σχολείο, που έρχεται κάθε μέρα και μου δίνει φιλιά! Είναι τόσο καλός! Μόνο μια μέρα του νευρίασα πάρα πολύ! Ήταν η μύτη του γεμάτη μύξες και ήρθε πάλι για φιλί και με γέμισε κι εμένα! Μπλιαααχχχ....

Έχω πάρα πολλά νέα να σας πώ, αλλά δεν προλαβαίνω και είμαι και πολύ κουρασμένη τον τελευταίο καιρό! Γι'αυτό θα αφήσω αυτή την φορά την νονά να σας τα πεί, μόλις έρθει να με δεί!

Στο θέμα μας λοιπόν....

Ξέρει κανείς τί δώρο θα μου φέρει??????

Αθηνά!

Comments (18)

χαχα όχι δεν ξέρω!
χρόνια πολλά μικρή μου, καλές γιορτές,σίγουρα κάτι καλό θα είναι!!
τα φιλιά μου..

@Φούλη,
με τρομάζεις! Άραγε, μόνο εσύ δεν ξέρεις ή γενικότερα κανείς δεν ξέρει... ουφ!!!
Κι εγώ ελπίζω σε κάτι καλό!
Καλές γιορτές!

πολυ φοβαμαι οτι δεν θα σου φερει τιποτα,ειναι πολυ κουκουρουκου.Ευκαιρια να της ζητησεις πολλα δωρα για εξηλεωθει!!!!!!!!!!!!!!

@meanan,
μην μου λές τέτοια, θα πάθω τίποτα..... γιατί να μην μου φέρει τίποτα?? μήπως δεν με αγαπάει πιά και δεν με θέλει και έτσι προσπαθεί να με διώξει???
και τί σημαίνει κουκουρούκου?

χαχαχαχα ε κάτι θα φέρει.. με άδεια χέρια θα έλθει;; αλλά μας το κρατα κρυφό για έκπληξη.. κι εμένα δε μου αρέσουν οι εκπλήξεις.. αλλά είναι παράξενοι οι μεγάλοι μερικές φορές.. :):)
χρόνια πολλά κι ευτυχισμένααααα :):)

Χαχαχαχα! Αθηνουλα κατι μου ειχε πει αλλα το εχω ξεχασει! Παντως θα σου φερει να το ξερεις!! Βλεπεις εχουμε και εμεις τα μυστικα μας με την παλαβη την νονα σου!!

Μαρουλοφιλακια!

ό,τι και να σου φέρει θα είναι πακέτο με την αγάπη της :) καλή χρονιά να έχουμε!

Ούτε εγώ ξέρω γι αυτό μην μας αφήσετε με την απορία, όταν στο φέρει ας μπει μια από τις δύο να μας γράψει τι ήταν!Χρόνια Πολλά,Χαρούμενη κι ευτυχισμένη νέα χρονιά!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Υπέροχο...

γλυκό...

αληθινό...


Νονά πλήρωσε "χοντρά" για το δώρο της μικρής!!

εεεεε όχι..
Δεν είπες σε κανέναν!!! Μήπως να ζητήσεις εδώ ότι θες;;;
Μακριά από αγοράκια! Δεν είσαι μικρή ακόμη;;;

Γεια σου μικρούλα! :)
Ελπίζω να σου φέρει κάτι καλό η νονά σου! Αν είναι κάτι που δεν μπορώ είναι τις αδιάφορες νονές! Είμαι κι εγώ και ξέρω! Γι αυτό η νονά να πάρει ''καλό'' δώρο στην ανηψιά!;)
Φιλιά πολλά!

@Koulpa,
ναι! συμφωνώ! δεν μου αρέσουν οι εκπλήξεις, αλλά και τί να κάνω το δόλιο????
Χρόνια Πολλά και σε εσένα!

@Μαρούλι,
μα κι εσύ το ξέχασες?? τς..τς..τς.. δεν σας καταλαβαίνω εσάς τους μεγάλους!!
Τουλάχιστον, ησύχασα ότι κάτι θα μου φέρει!!!

@Συννεφούλα,
λες ε???? το θέμα όμως είναι ότι με την αγάπη δεν μπορείς να παίξεις... αλλά εντάξει δεν πειράζει!!

@Δέσποινα,
θα της μεταφέρω το μήνυμα σου! Έχω κι εγώ αγωνία, αλλά σε λίγες ώρες θα ξέρω! χιχιχι!

@Μπάτλερ,
μην μου το θυμίζεις αυτό με τις μύξες!!!!!
Ακούς νονά??? κάτι ξέρει ο άνθρωπος!!!!

@Vangel Greko,
ελπίζω να σας ακούει, για να ξέρει ότι πρέπει να πάρει κάτι καλό!!!!

@Ηφαιστίωνα,
δεν είπε σε κανέναν???? δεν είναι κακή ιδέα να ζητήσω απο εδώ! θα το σκεφτώ!
Γιατί μακριά καλέ???? κι αυτός μικρός είναι!!!!!!

@Ginny,
κι εγώ ελπίζω σε κάτι καλό!
Συμφωνώ, η αδιάφορη νονά είναι άσχημο! Αλλά και η δικιά μου έχει περάσει στο άλλο άκρο... όλη την ώρα θέλει να είναι κολλήμενη πάνω μου!!!!!

Ε ναι, αλλά αγνά πράγματα ε;;;

@Ηφαιστίωνα,
με τόσες μύξες ούτε φιλί δεν θέλω πιά!!! :)

μπλιααααααχ μύξες!!!!τα δώρα είναι πιο ωραία όταν είναι έκπληξη!

Χμμ...μπορει να σου φερει κατι που ξερει οτι θες πολυ!:P

@Και λοιπον,
όντως! άξιζε η αναμονή τελικά!

@Fleur,
χιχι! δεν είχα κάνει παραγγελία, αλλά και πάλι μου άρεσαν πολύ!

Δημοσίευση σχολίου