Δύσκολη Μέρα

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 3:00 μ.μ.

Αυτή την εβδομάδα δεν το έχω καθόλου. Όλα μου φταίνε, όλα με ενοχλούνε, όλα με εκνευρίζουνε! Και ξέρω τί φταίει... και δυστυχώς είναι η δουλειά. Και λέω δυστυχώς γιατί κάνω το τραγικό λάθος και παίρνω τα πρόβλημα, το άγχος και τα νεύρα απο το γραφείο, μαζί μου στο σπίτι. Και ξεσπάω στους δικούς μου ανθρώπους, οι οποίοι ναι μεν είναι δίπλα μου και με στηρίζουνε και έχουν απεριόριστη υπομονή, αλλά δεν μου φταίνε σε τίποτα, να βλέπουν τα δικά μου τα μούτρα.

Σήμερα, εντός λίγων ωρών, περιμένουμε μια πολύ σημαντική απόφαση, για την εταιρεία γενικότερα, και η οποία θα επηρεάσει άμεσα το τμήμα μου. Εάν είναι θετική, για εμάς, τότε για αρκετούς μήνες θα έχουμε δουλίτσα. Θα είναι δύσκολοι μήνες βέβαια, αλλά δεν θα μιλήσω καθόλου,σας το υπόσχομαι! Αν όμως είναι αρνητική, τότε η κάθε μέρα θα είναι επικίνδυνη για απόλυση.

Ήδη σε διάστημα περίπου μισής ώρας, μάθαμε για τρία άτομα!

Όλη αυτή η κατάσταση και η αναμονή, με έχει τσακίσει. Είμαι πολύ πιεσμένη ψυχολογικά. Και ναι, το ξέρω ότι υπάρχουν και χειρότερα. Ότι υπάρχουν άτομα με οικογένεια απο πίσω, με χρέη να τρέχουν, με υποχρέωσεις πολύ περισσότερες απο τις δικές μου, αλλά το κάθε πρόβλημα του ο καθένας το βλέπει μεγάλο! Ξέρω ότι δεν θα μείνω στον δρόμο, ευτυχώς οι γονείς μου έχουν την δυνατότητα να με βοηθήσουν και  χωρίς να στερηθώ τίποτα απο όσα ήδη έχω. 

Απλά με πιάνει αυτό το άγχος, γιατί ποτέ στην ζωή μου δεν αντιμετώπισα κάτι τέτοιο! Και δεν ξέρω πώς να το διαχειριστώ. Τώρα που αποφάσισα, να μείνω με τον φίλο μου, να δούμε πώς μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις καθημερινές μας υποχρεώσεις, τώρα που προσπαθώ να φτιάξω την ζωή μου, έρχεται αυτό και με καταρακώνει! Υπερβολική θα με πείτε και να σκέφτομαι θετικά και δεν θα έχετε και άδικο! Αλλά το να λέω και να τα μεγαλοποιώ, λειτουργεί για μένα σαν να ξορκίζω το κακό!

Τέλοσπαντων, μέχρι τις 4:30 μάθαμε ότι λογικά θα έχουμε απάντηση! Ελπίζω να είναι θετική! Και χαλάλι οι δύσκολοι μήνες που θα έρθουν! Τουλάχιστον, θα πηγαίνω σπίτι μου ήρεμη! Ευελπιστώ στην θετική σας ενέργεια!
Και πάλι, αν δεν πάει καλά, θα γκρινιάξω, θα στεναχωρηθώ, θα εκνευριστώ, αλλά πάλι θα χαμογελάσω (γιατί είμαι και λίγο χαζοχαρούμενο!) και θα την βρώ την άκρη! Απλά θα υποστείτε την γκρίνια μου! :ppp

Σταυρώνω δαχτυλάκια λοιπόν και αναμένω την θετική απάντηση και τίποτα λιγότερο απο αυτήν!

Καλό απόγευμα να έχουμε!

Update : Η απόφαση μόλις βγήκε και δυστυχώς είναι αρνητική. Η υπόθεση θα επανεξεταστεί σε λίγους μήνες και είναι πλέον στο χέρι του προϊσταμένου μου, αν θα διώξει προσωπικό ή αν θα μας κρατήσει με την λογική ότι αργότερα πάλι θα έχουμε δουλειά...
Δύσκολες μέρες έρχονται φίλοι μου, αλλά θα χαμογελάμε όλοι έτσι;;;;;;;;;

Comments (28)

Καλη τυχη, ολα καλα θα πανε, απλως ειναι για να περνας τις δοκιμασιες της ζωης και να μαθαινεις.

Καλά...δεν σε βλέπω και πολύ υπερβολική προσωπικά. Λογικό είναι να σε επηρρεάζει το όλο σκηνικό, ειδικά αν είσαι σε φάση που θες να ανοίξεις μια νέα σελίδα στη ζωή σου. Που και να μην ήθελες πάλι δικαιολογημένη θα ήσουν. Κανείς δεν λέει αααα τι τέλεια, έχασα τη δουλειά μου!!

Καλό κουράγιο και εύχομαι για το καλύτερο!

Μακάρι να είναι θετική!!! ;)

καλή τύχη νέα μου φίλη :):)
ότι και να γίνει.. σε καλό να βγεί.. :):)
και τα χαμόγελα και την γκρίνια εδώ είμαστε να τα μοιραστούμε.. όλα χρηάζονται.. αλλιως θα πεθαίνα με από πλήξη :):)
την καλησπέρα μου :):)

Παιδάκια,

σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας.
Μόλις βγήκε η απόφαση και δυστυχώς είναι αρνητική... οπότε απο εδώ και πέρα, η κάθε μέρα θα είναι δύσκολη...

Σας ευχαριστώ ειλικρινά για τις ευχές σας!

Αχ βρε κουκλα!...Καλη τυχη και καλη υπομονη! Προσπαθησε να χαλαρωσεις και αρχισε σιγα σιγα να ψαχνεσαι και αλλου...Ολα θα γινουν, αλλα οσο να 'ναι ειναι εκνευριστικο να μπαινει η ζωη σου στην αναμονη!...

αχ.. τόσο στάυρωμα των δακτυλακίων χαμένο:( να τα αναπτύξουμε ξάνα σε μούντζα λοιπον.. :):)
αφού δεν έχεις άμεσο πρόβλημα διαβίωσης.. όλα θα γίνουν σιγά σιγά.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

Ναι χαμογελάμε,
Ελπίζω να πάνε όλα καλά στην επανεξέταση και να είστε όλοι ευχαριστημένοι! Το εύχομαι!!!!

τα ιδια και χειροτερα εχουμε και εμεις στην δουλεια εδω και μηνες
να φανατστεις οτι δεν πληρωνομαστε πχ το δωρο του καλοκαιριουτο πηρα τελος σεπτεμβρη και τον μισθο του σεπτεμβρη τέλος δεκάτου ...

Εύχομαι ότι καλύτερο .
Το σημαντικό είναι να υπάρχουν άτομα στον κύκλο σου που θα σε στηρίξουν .
Όσο για την δουλειά δεν μπορείς να κανείς κάτι εσύ .
Απλά υπομονή και θα δεις με τον καιρό πως θα πάνε τα πράγματα .

Καλησπέρα .

Οι ευχές μου για τα επόμενα!!
Ολα να πάνε καλά μικρό μου!

Θάρρος κοριτσάκι με τις μπούκλες, εσύ ξέρεις από δύσκολα.
Χαμογέλα και κράτα το κεφάλι ψηλά. Εμείς εδώ είμαστε να μας γκρινιάζεις.
Φιλιά.

Έχεις τη θετική μου ενέργεια μαζί σου!
Εύχομαι όλα να πάνε καλά!

Ολα θα πανε καλα ...Και στα ευκολα και στα δυσκολα!Απλα μην σταματας να προσπαθεις και να χαμογελας!!!Φιλια...

Υπομονή, θετική σκέψη & κοίταξε κάπου εναλλακτικά σε περίπτωση που γίνει κάποια στραβή!!

Τα σέβη μου & Να χαμογελάς!!

Κάνει τους άλλους ν'ανησυχούν!!

Βρέθηκα και εγώ στην ίδια κατάσταση τον περασμένο Δεκέμβρη,ήταν το Χριστουγιεννιάτικο δώρο του αφεντικού μου.Αλλά δεν με πήρε από κάτω , το είδα σαν μία ευκαιρία ανασύνταξησ δυνάμεων και πραγματικά απέδωσε.Το χειρότερο για μένα είναι να δουλεύεις και να μην σε πληρωνουνε΄.Να έχεις θετική διάθεση και να χαμογελάς και όλα θα πάνε καλά .

και πόσοι άλλοι θα βρεθούν στη θέση σου?αναρωτιέμαι!!
όλα καλά να πάνε εύχομαι...
καλημέρα...

@Evie,
ελπίζω να μάθω και να ανταπεξέλθω!!!

@Zero Point,
χαίρομαι πάρα πολύ που με καταλαβαίνεις...... απο εδώ και πέρα και εφόσων η απόφαση είναι αρνητική, θα ελπίζω και θα προσπαθώ για το καλύτερο!

@Δήμο μου,
:( ας ελπίσουμε ότι απο εδώ και πέρα, τα πράγματα θα πάνε καλύτερα..

@Koulpa μου,
δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι θα έπλητα αν ήμουν συνεχώς χαρούμενη! Αλλά, σαν να έχεις δίκιο!!! Απο εδώ και πέρα έτσι θα το σκέφτομαι! Όσο για την γκρίνια, τώρα που πήρα το πράσινο φώς, βρές τρύπα να κρυφτείς! :p

@Πεταλουδά μου,
να ψάξω καλή μου, αλλά πού? γενικότερα πάντα έχω τα μάτια μου ανοιχτά! αλλά δυστυχώς είναι τόσο μα τόσο δύσκολα τα πράγματα εκεί έξω! Απλά απο εδώ και πέρα, χαμόγελο και δύναμη!

@Koulpa,
χαχαχαχα!! μούτζα και πάλι μούτζα φίλε μου!! Προβλέπεται δύσκολος καιρός και θα μας χρειαστούν μπόλικες!

@Ηφαιστιώνακο,
κι εμείς το ελπίζουμε, αλλά αργεί πολύ και μέχρι τότε δεν ξέρω τί θα γίνει! Αλλά, κατέληξα ότι τελικά δεν χάνω το κέφι μου για κανέναν υποθετικό λόγο! αν γίνει κάτι, θα το αντιμετωπίσω τότε!

@Σκουλίκι,
??????????? τί λές ρε???? πω...πω... χάλια παντού είναι τα πράγματα!

@Το όνειρο που είδα χθές,
η αλήθεια είναι πώς το κλίμα είναι πολύ καλό και υπάρχει στήριξη απο όλους! Είναι σίγουρα στα πολύ θετικά! Και γι΄'αυτό και θα στεναχωρηθώ πολύ αν φύγω!

@Γιαγιά μου,
είσαι πάντα τόσο τρυφερή και αυτό μου δίνει δύναμη!

@Νυχτερινή Πένα,
πολύ προκαλείτε όλοι την τύχη σας με την γκρίνια μου! Δεν θέλετε να αρχίσω!! :pppp

@Marsy μου,
σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!

@Ιανε μου,
μόνο το χαμόγελο θα με κρατήσει όρθια και δυνατή!

@Vangel Greko,
όλα θα πάνε καλά! Μου έχετε δώσει όλοι τόσο πολύ δύναμη που πλέον το πιστεύω! Και ναι! είδικά έτσι όπως είναι τα πράγματα, οποίος χαμογελάει είναι πλέον ύποπτος! χαχαχα!

@Συννεφάκι μου,
μακάρι να το δώ κι εγώ σαν καλή ευκαιρία, απλά τώρα μου φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο, ειδικά έτσι όπως τα πράγματα τώρα στην αγορά! Θα δείξει... θα πρέπει να σταματήσω να μιλάω σαν να έχω ήδη φύγει απο την δουλειά μου!! χαχα!

@Φούλη μου,
νομίζω πώς μας περιμένουν δύσκολες ημέρες! Εγώ δεν είχα πλήρη συναίσθηση του τί συμβαίνει, μέχρι που άρχισε να συμβαίνει και δίπλα μου!



@Όλους,
μου έχετε δώσει απίστευτη δύναμη όλοι σας!!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

Καλη μου Next Day ειναι δυσκολοι οι καιροι που ζουμε αν και η ευρεση εργασιας ηταν παντα μια δυσκολη υποθεση. Ποσο μαλλον στις μερες μας. Ειναι λογικο να σε τσακιζει η ολη κατασταση και να γυρνας σπιτι με τα προβληματα της δουλειας στο μυαλο σου. Ειναι φυσικο, δεν χρειαζεται να νιωθεις ενοχη. Αυτοι που σε αγαπανε πραγματικα θα εχουν και απεριοριστη υπομονη, θα καταλαβαινουν την κατασταση σου.
Δυστυχως οταν δεν υπαρχει ασφαλεια στην δουλεια, ο ανθρωπος δυσκολευεται να απολαυσει την ζωη, εχει συνεχεια το αγχος να βγαλει τα προς το ζειν. Ακομα και αν οι γονεις του εχουν την δυνατοτητα να τον βοηθησουν.

Καλο κουραγιο θα σου ευχηθω, δεν ξερω τι αλλο να πω. Και μην φοβασαι. Αναλογα με το πως θα ερθει η κατασταση θα την αντιμετωπισεις. Δεν ωφελει να σκεφτεσαι και να προβληματιζεσαι για το τι θα γινει οταν αυτο δεν εχει ερθει ακομα!

Φιλια!

@Αλχημιστή μου,
τα λόγια σου μου δίνουν κουράγιο!
Θα συμφωνήσω απόλυτα με την τελευταία σου φράση! δεν ωφελεί, αλλά πάντα έτσι κάνω... στην αρχή σκέφτομαι τι ΘΑ γίνει, απογοητεύομαι, πελαγώνω, αλλά τελικά πάντα χαλαρώνω στο τέλος!!!!

Ακουσε να σου πω κοπελιά, να είσαι δυνατή! Μόνο έτσι θα μπορεσεις να αντιμετωπίσεις και το θετικο και το αρνητικο!

Ευχομαι ολα να πανε καλα!

Στελνω θετικη ενεργεια οπως παντα άλλωστε!

φιλια πολλα

Next_Day πριν μερικούς μήνες και για μεγάλο χρονικό διάστημα αντιμετώπισα μεγάλο πρόβλημα στη δουλειά μου, με συνέπεια όταν επέστρεφα στο σπίτι μου να είμαι συνεχώς στεναχωρημένη και ταραγμένη και αυτό να μεταφέρεται και στο συντροφό μου.
Το ξέρω ότι είναι δύσκολο να μην φέρνεις τα προβλήματα στο σπίτι, αλλά μετά από αυτή την εμπειρία μου και μιας και αναφέρεις ότι πλέον ζεις με τον φίλο σου, σε συμβουλεύω να προσπαθήσεις να είσαι ήρεμη όταν γυρνάς στο σπίτι. Μην αφήνεις τα προβλήματα της δουλειάς να αρρωστήσουν και την προσωπική σου ζωή.

Ευχομαι μετά από όλα αυτά να βγεις πιο δυνατή :)
Φιλικά

Θετική ενέργεια πάνω απ'όλα αισιοδοξία!!
Θα περάσει κι'αυτό...φίλη μου!!
Μάθε να χαμογελάς στα βάσανα σου
και δεν θα σου λείψουν ποτέ οι αφορμές...
Καλό μήνα σου εύχομαι απο καρδιάς..
Ο Νοέμβρης είθε να είναι ποιο αισιόδοξος
και χαμογελαστός απο τον προηγούμενο μήνα..
Γλυκό φιλί!!

ελα στη δικη μου δουλεια να σε βριζει ολη μερα ο προιστάμενος μου και να σκυβεις κεφαλι για χιλια ευρω

ειναι η εποχη που διανυουμε δυστυχως που ειναι σκατα για ολους

καλημερες

keep walking καλό μου!
βρήκες εμπόδιο..άρα είσαι στον σωστό δρόμο!
θετικές φουσκαλίτσες ενέργειας κ από μένα για τα επόμενα βήματα σου!
φιλιά!

Έλεος πια μ΄' αυτή την ιστορία του "σ' απολύω-δεν σ'απολύω". Εταιρίες που δήθεν περνάνε κρίση ενώ οι ιδιοκτήτες τους οδηγούν το τελευταίο μοντέλο Hummer! Μαλάκες που απλά θέλουν να σε κρατάνε σε αγωνία για να δουλεύεις 850 ώρες χωρίς να πληρώνεσαι!Πω πω συγχίστηκα τώρα.....

@Coula,
νομίζω ότι η θετική σου ενέργεια με έφτασε και τα πράγματα πάνε καλύτερα! :))

@Sunbeam,
μετά απο ένα απόγευμα γεμάτ γκρίνια, τόση πολύ που μέχρι κι εγώ η ίδια κουράστηκα να με ακούω, κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι τελικά να γυρνάω σπίτι και να είμαι ήρεμη!!

@mar9659,
το χαμόγελο η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν μου λείπει! Και τελικά, πάντα καταλήγει σε κάτι καλό!

@κόκκινο φουστάνι,
μήπως δουλεύουμε στην ίδια εταίρεια????? ;)

@σκουλίκι,
μου αρέσουν οι πάντα επιστημονικές σου προσεγγίσεις! Σκατά, είναι ακριβώς η λέξη που χρειαζόμουν!! :pp

@Anael,
να σου πω την αλήθεια ποτέ δεν είχα σκεφτεί, ότι όταν βρίσκω εμπόδιο πάω καλά!! Μου αρέσει και την υιοθετώ την αποψη αυτή!!!

@Μάγισσα Κίρκη,
Μην μου συγχίζεσαι καλή μου!!! Αφού όλα έτσι είναι, μάλλον πρέπει να μάθουμε να το αντιμετωπίζουμε!!!!

Δημοσίευση σχολίου