Χαμένη στο Διάστημα

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 2:19 μ.μ.

Τον τελευταίο καιρό είμαι εντελώς στον κόσμο μου.... Μου συμβαίνουν τόσα πολλά, κυρίως ευχάριστα και προσπαθώ να είμαι όσο πιο μακριά απο τον υπολογιστή γίνεται, τις ώρες που είμαι εκτός γραφείου. 
Μου έχει λείψει όμως πολύ το blogging.. Κάθε μέρα, εδώ και αρκετό καιρό, προσπαθώ να στίψω το κεφάλι μου να κατεβάσει καμιά ιδέα να σας γράψω. Τίποτα όμως... Ίσως γιατί πάντα είχα συνδιάσει το γράψιμο με πεσμένη ψυχολογία, πίεση ή νεύρα.. Είναι κάτι σαν το αγχολυτικό μου. 
Μου είναι αρκετά δύσκολο να σας διαβάζω απο την δουλειά, ή να γράφω, γιατί πάντα το έκανα με καφεδάκι απο τον καναπέ μου.. Όπως είπα όμως προσπαθώ στο σπίτι να μην τον ανοίγω καθόλου.
Κατέληξα όμως ότι θα βρώ μια ημέρα της εβδομάδας την οποία θα την αφιερώνω στα αγαπημένα μου blogs, στις ιστορίες σας, στις σκέψεις σας. Είναι κάτι που αγαπώ και μου έχει λείψει πολύ. Τώρα που θεωρητικά μπαίνει και  ο χειμώνας, απολαμβάνω ακόμα περισσότερο το διάβασμα.
Δεν ξέρω τί άλλο να σας πώ...
Επανήλθα, να σας απειλήσω ότι είμαι ακόμα εδώ! ;)

Comments (34)

Να κανεις παντα οτι σου ειναι ευχαριστο...

@Ρίκη μου,
αυτό κάνω και γι'αυτό κατάλαβα πόσο μου έχετε λείψει όλοι εσείς!!! ;)

Ακόμη εδώ!!!
Ε λοιπόν χαίρομαι πολύ που το ακούω!!!

Φιλάκια!!!

Να κάνεις ότι σε ευχαριστεί και άσε το πισί! χαχαχα!Κάνει και ομοιοκαταληξία! χαχαχα!

Επιτελους!!!!!! γυρισε! Νομιζα μας ξεχασες αγαπη μου! Οπως και να χει
θελω να εισαι καλα και να περνας ομορφα, ολα εχουν της ωρες τους.
Σε φιλω γλυκα γλυκα, και να ξερεις μου ελειψες πολυ!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

@Γλυκιά μου Αλήθεια,
χαίρομαι που χαίρεσαι!!! ;)

@Ηφαιστίωνα μου,
μου φαίνεται θα το κολλήσω στον τοίχο μου!!!!!!!

@Siren Girl,
εχείς και εσύ ευθύνη γι'αυτό! το είχα στο μυαλό μου, αλλά εσύ με έσπρωξες ακόμα περισσότερο!!!

@Μπατλεράκο,
χαχαχαχαχα!!!!!!! ελπίζω να μην πιάσει, αλλά και να πιάσει!!!!!

Καλώς το κοριτσάκι με τις μπούκλες!
Μας έλειψες, το ξέρεις;

@Νυχτερινή μου Πένα,
και εμένα μου λείψατε πάρα πολύ!!!!
θα είμαι εδώ και πάλι!
Είσαστε το καταφύφιο μου κατά έναν τρόπο!

Να μας απειλείς, μας αρέσει :-)

Πάντα καλά και καλύτερα να είσαι.
Φιλιά
Καλό σου απόγευμα

Γυ- γυ- γυρισεεεε!!! :)
Να περνάς όμορφα!
φιλια!

ασε το blogging και πιασε την φαρμα !!

@Βάσσια μου,
τώρα είδα ότι δεν έπιασε η απειλή δεν θα το ξανακάνω!! ;) θα παραμείνω εδώ!

@Συννεφούλα μου,
απλά σου χαμογελω!

@σκουλίκι,
χαχαχαχαχα!!! δεν μπορώ τώρα... έχω νύχι να βάψω!! :p

Το κοντό ανθρωπάκι με τις μπούκλες επέστρεψε!!! ;)))
Με τις ησυχίες σου!!!
εμείς εδώ είμαστε!!!

Άμα είναι καλά, είναι καλά! Τέλος ;-)

Δεχόμαστε ότι θες κι έτσι απλά σε περιμενουμε όπως τόσο καιρό!Καλά κάνεις και δεν ανοίγεις το μηχάνημα.Αυτό σημαίνει ότι περνάς καλά...Αλλά βρε παιδί...είμαστε και για τις χαρές εδώ!

Φιλιά πολλά!

Υποθετω οτι το ροζ ανθρωπακι χοροπηδαει και στην πραγματικοτητα.Τελεια!!!!!

μη νομιζεις κι εγω απ τη δουλεια δεν μπαινω καθολου στα μπλογκς...στο σπιτι παιδι και δουλειες...που χρονος...

Καλά να περνάς!
Καλή δύναμη! :)

Και είχα στεναχωρηθεί με την τελευταία σου ανάρτηση και την απουσία σου... Πάνω που σε βρήκα, να μην προλάβω να σε χαρώ;

Γυρίσατεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε??
καλημέρα...

@Δήμο μου,
ποτέ δν έφυγα!
Πάντα σας αναζητούσα αλλά έψαχνα τον χρόνο μου!

@Κίτσο,
ναι! είναι καλά! Τέλος!

@Σκατζοχοιράκι μου γλυκό,
το ξέρω ότι είσαστε και για τις χαρές και θα διορθωθεί και αυτό το θεματάκι γρήγορα!!

@Meanan,
χοροπηδάει και σπάει τα νεύρα των υπολοίπων, αλλά έχω εσάς που μου δίνεται κουράγιο να συνεχίζω!

@Κόκκινο Φουστάνι,
υπομονή και κουράγιο!!!

@Δραπέτης,
Όλα καλά λοιπόν!!!!!!!

@Cleareaching,
εδώ είμαι καλέεεεεε!! Δεν φεύγω έτσι εύκολα απο ότι αγαπώ και με γεμίζει!!!!

@Φούλη μου,
γυρίσαμεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχα!!
Καλη σου μέρα και σε εσένα!

Να μην αγχεσαι βρε! Οποτε το νιωσεις...Αλλωστε, το θεμα ειναι οτι σου συμβαινουν ευχαριστα!

@Πεταλουδίτσα μου γλυκιά,
απλά μου λείψατε!! πολύ!!!!! :))

σημασία έχει που τα νέα είναι ευχάριστα. Πάντα έτσι εύχομαι.

Dhladh twra prepei na fobithoume???! :)))

Kalh synexeia euxomai!!

Μας έλειψες κι εμάς!
Να μπαίνεις να σε βλέπουμε τουλάχιστον:ρ
Φιλάκια πολλά.

@mahler μου,
σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!

@δόκιμε μου,
ναι! να φοβηθείτε??? γιατί?? δεν σας έπεισα ε???

@Marsy μου,
θα μπαινω να κάνω πασαρέλα τότε!!! χαχαχα!! Φιλάκια!!!

Σημασια εχει οτι εισαι καλα!! Βεβαια το ηξερα γι'αυτο δεν ανησυχησα χαχαχα!! Αλλα μου ελειψες ολιγον..

Να περνας καλα αυτο εχει σημασια!!

Μαρουλοφιλακια γλυκεια μου!

Κάτσε κυρά μου να χαρείς κι άσε το μπλόγκινγκ.Εσύ να σαι καλά κι όποτε σου βγει!Καλό υπόλοιπο ΣΚ!

Καλή επιστροφή!
Μακάρι πάντα να σου συμβαίνουν ευχάριστα και μάλιστα τόσα πολλά που να μην προλαβαίνεις να ανοίξεις τον υπολογιστή!

Όποτε μπορεις να μας γραφεις τα νεα σου και της Αθηνουλας παρακαλω!

κι εγω εχω κουραστει λιγο με το blog, αλλά σκεφτομαι πως σε λιγο καιρο που θα περπαταω και παλι και θα τρεχω και δε θα φτάνω θα μου λειψει!

Οπότε λεω να το παρακανω λιγο αυτες τις μερες!

Φιλιά πολλά

Τι "χουχουλιάδικη" ανάρτηση! :)
Να περνάς υπέροχα έξω κι άσε μας εμάς! xD
(ψέμματα, να μπαίνεις να μαθαίνουμε όμορφα νέα σου, έχουμε γίνει μια παρέα πια!)

@Μαρούλι μου,
αν δεν ήμουνα θα το ήξερες!! :))

@Μάγισσα μου,
χαίρομαι καλέ, χαίρομαι!!! Αλλά μου λείψατε κιόλας!! Μπαααα.... :p

@Δέσποινα μου,
:)) σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!

@Coula μου,
Κάπως έτσι είναι... όταν έχουμε άπειρο χρόνο κάπου μας κουράζει, γιατί μάλλον δεν το βρίσκουμε σαν διέξοδο απο την καθημερινότητα μας! Να τρέξεις γρήγορα, κι ας σου λείψει!!!!!!

@_Μαρία_ μου,
:) Θα μπαίνω! Συμφωνώ ότι έχουμε γίνει παρέα και εξάλλου γι'αυτό τον λόγο μου λείψατε τόσο πολύ!

Δημοσίευση σχολίου