Και πάλι μαζί!!!!!! :)

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 2:37 μ.μ.

Επέστρεψα κι εγώ...
Σήμερα πρώτη μέρα στην δουλειά.. που λέει ο λόγος δουλειά, γιατί δεν υπάρχει τίποτα.. η καλύτερη μου (αποβάλλω σκέψεις τύπου "δεν έχει δουλειά, θα μας απολύσουν όλους") λοιπόν, αφού τυπικά οι διακοπές τελειώσαν, ουσιαστικά συνεχίζονται...
Έχω άπειρα πράγματα να κάνω...
Ξεκινάω την μια λίστα μετά την άλλη... ναι! έχω απίστευτο κόλλημα με τις λίστες και όπως φαίνεται άπειρο χρόνο στο γραφείο για να τις κάνω να είναι και όμορφες!!!
Απο πού να ξεκινήσω και πού να τελειώσω... 
Απο τα 1000+ νέα ποστ που έχω να διαβάσω;
Απο την Αθηνούλα  μου για την οποία έχω πολλά πράγματα να πώ;
Απο τις φωτογραφίες απο το ταξίδι που πρέπει να ταξινομήσω;
Απο τα σχόλια σας, στα οποία πρέπει να απαντήσω;
Απο την αλλάγη που θέλω να κάνω εδω, σε κάτι πιο χειμωνιάτικο, πιο ζεστό?
Απο τα βιβλία που θέλω να διαβάσω;
Απο τις  τόσες σκέψεις που έχει εκείνη και θα μας τις μεταφέρει μέσα απο τα μάτια της;;
Απο όλα όσα έχω σκοπό να κάνω μέσα στον χειμώνα;

Έβαλα έναν και μοναδικό στόχο για την νέα (μετά διακοπών) χρονιά!
Να μην βάλω κανέναν στόχο!
Έχω τόσα πολλά στο μυαλό μου και θέλω να τα κάνω όλα όταν τα νιώθω!
Το σίγουρο είναι ότι θα είναι μια γεμάτη χρονιά!

Σας αφήνω τώρα, πάω να σας διαβάσω σιγά σιγά....

Κι επισής, θα πώ καλό χειμώνα! κι ας πέσετε να με φάτε! :p Λατρεύω τον χειμώνα!!!!!!!

Καλώς ξαναβρεθήκαμε (με όσους έχετε απομείνει), οι υπόλοιποι να συνεχίσετε να περνάτε όμορφα και θα τα πούμε και με εσάς όταν επιστρέψετε!

Comments (27)

Καλώς επέστρεψες!! Ελπίζω να πέρασες πολύ καλά στις διακοπές σου.
Καλύτερα χωρίς στόχους, να κυλάνε μόνα τους τα πράγματα...
Καλό χειμώνα!!!

Γέμισε μπαταρίες .... θα χρειαστουν για το χειμωνα...

Καλώς μας ήρθες...

καλώς επέστρεψες! καλό καλοκαίρι! :)
(λίγη λιγότερη ζέστη να είχε καλύτερα θα ήταν. ειδικά στις πόλεις)

καλη επιστροφη...εγω το σαβ ξεκιναωω!!!!
πολλα κισσ

ειμαι σιγουρη οτι περασες τελεια βαρκελωνη για αυτο δεν σε ρωταω.......

Καλο υπολοιπο καλοκαιριου και καλο χειμωνα! Και ναι, ο χειμωνας ειναι εξισου υπεροχος! Αναμενω λεπτομερειες απο τις διακοπες!

Εγώ είμαι ακόμη σε άδεια μέχρι τις 15/8 όταν γυρίσω δηλαδή θα έχουν γυρίσει όλοι οπότε θα μπούμε στο λούκι κανονικά :)
-Δεν έχουμε δουλειά θα μας απολύσουν όλους -
Σαν να ακούω τον εαυτό μου, τελικά μας κάνουμε μεγάλο κακό όλοι αυτοί οι κεφαλαιοκράτες :Χ

Λοιπόν καλή προσαρμογή στα καθημερινά και μην δίνεις σημασία σε κανέναν :)
Φιλιά

κι εγω λατρευω τις λιστες.κανω συνεχως.
πιο χειμωνιατικο το blog στις αρχες Αυγουστου;;;;;;;;;;;Μας κουφανες παλι!!!

WELCOME BACK

KΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΛΑ!!! Καλώς ήρθες

Ακόμα δέν φύγαμε μερικοί :)

το "καλό χειμώνα" θα το πούμε όταν πιάσει καμμιά δροσούλα..
για την ώρα, ψηνόμαστε στην δουλειά :(

καλώς ήλθες ξανά και περιμένουμε φωτογραφίες και νέες αναρτήσεις :)

Καλως ήρθες!:))
Πέτα τις λίστες...
Μη μου λες από τώρα καλό χειμώνα.. εκνευρίζομαι!Έλεος άνθρωποι έξω ρίχει 35άρια!
Καλή συνέχεια και ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!!:PP:))))))))))))))))))))))))))

βρε αγάπη μου ήμαρτον, καλό χειμώνα θες να
πέσω στα βαριά?

ποσο πιο ζεστο να το κανεις πια????:ρ
καλο καλοκαιρι και απο μενα :Ρρ

α και βαζε στοχους.... και υψηλους μαλιστα ;)

Καλως το! το κοριτσι!!! Ελπιζω να περασες υπεροχα!! Εγω δεν πηγα διακοπες, και ζηλευω (λιγουλακι μονο!!) Αντε να μπουμε ολοι σε σειρα, εγω δεν βαζω λιστες δεν τα παω καλα με το προγραμμα!! Περνα και απο μας μια βολτα χαχαχαχα

Καλώς ήρθες, καλώς όρισες διπλά.
καλό χειμώνα, εγώ μαζί σου, ο χειμώνας είναι η αγαπημένη μου εποχή.

Καλώς μας ήρθες ξανά Next_day! Κι εμένα μ αρέσει ο χειμώνας, αλλά άστον, μη τον μελετάς, καλά την έχω αράξει τώρα χαχαχαχα:Ρ
Τα φιλιά μου :D

Kαλώς τη μας!Ελπίζω να πέρασες όσο πιο καλά γινόταν!Καλό χειμώνα δε λέμε φυσικά!Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ για το περασματάκι!

Οχι απο τωρα καλο χειμωνα....σε παρακαλωωωωωωωωωωωω

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Καλώς την!Όσο και να σε κράζουν οι παραπάνω, συμφωνώ κι επαυξάνω πως ο χειμώνας είναι και η δική μου αγαπημένη εποχή!Περιμένω πως και πως!!!
Πέρασες καλά?Άντε να μας πεις λεπτομέρειες.Εγώ την κάνω το Σάββατο!Θα τα πούμε!
Φιλιά πολλά!

Καλώς επέστρεψες λοιπόν :-)
Και σωστά, ο στόχος είναι: κανένας στόχος... μου αρέσει.

Καλημέρα σου
:-)

O xειμωνας ειναι η καλυτερη εποχη τελικα...!!!
Καλως επεστρεψες...Και σιγα σιγα, ολα θα μπουν σε ταξη...!

Καλώς όρισες!!
Μη βάζεις σε σειρά τους στόχους..
Οποτε έρθει η ώρα τους θα το νοιώσεις...
Φιλιά πολλά!!!!

Welcome back!
Πάνω κάτω μαζί γυρίσαμε!
Ένα ακόμα κοινό που έχουμε είναι ότι μας αρέσουν οι λίστες.
Από κει και πέρα όμως εγώ έχω θέσει ήδη τους στόχους εδώ και καιρό...
Πτυχίο, μόνιμη μετακόμιση Βαρκελώνη, δουλειά... όλα αυτά για το επόμενο 3μηνο μόνο... καταλαβαίνεις! Το κατάστημα είναι σε περίοδο αλλαγών ;Ρ
Θα είμαστε in touch λοιπόν μέσω των μπλογκακίων μας!
Να τα περνάς όμορφα!

Λίγο στάσιμη περίοδος μέτα τις διακοπές για όλους! χαίρομαι που σε βρίσκω..
καλη σου μέρα!

Καλώς ήρθες!

Δεν σου εύχομαι καλό χειμώνα
γιατί δεν μ΄αρέσει καθόλου αυτή η ευχή...

αλλωστε το καλοκαίρι είναι ακόμη εδώ!!

Μη βιαστείς να τα κάνεις γρήγορα. Όσο πιο πολύ το παρατείνεις, τόσο μεγαλύτερη φαίνεται και η αίσθηση του καλοκαιριού ;-)

Δημοσίευση σχολίου