Τιμαλφή Ασθενούς......

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 10:35 π.μ.

1 Ρολόι omega χρώματος ασημί
2 χαρτονομίσματα των 50€
2 χαρτονομίσματα των 20€
2 κέρματα των 2€
Μία βέρα......

Όλα μέσα σε έναν φάκελο....
Τον κράταγε απο την ώρα που το μάθαμε μέχρι την ώρα που φτάσσαμε στο σπίτι....
Κρατούσε σε ένα φάκελο όλη της την ζωή...
Κρατούσε τα μοναδικά αντικείμενα που είχε ο θείος μου επάνω του την ώρα που πήγε ήδη νεκρός στο νοσοκομείο...
Αυτόν τον φάκελο κρατούσε και η θεία μου...
Και είναι περίεργο.. όλη της η ζωή κρεμιόταν απο ένα ρολόι, 144€ και μια βέρα... όλη της η ζωή είναι πλέον αυτά τα αντικείμενα...
Και εμένα μου έχει πέσει μεγάλο βάρος... δεν είχανε παιδιά... και είμαι το μόνο ανήψι εξ αίματος της θείας μου..
και μου εξομολογήθηκε...
σε εχω σαν παιδί μου... η δικη σου σκεψη μονο μου δίνει δύναμη και κουράγιο... και μόνο στις δικές σου χαρές θα μπορώ να χαρώ κι εγώ....
Και αλλάζανε κάθε τόσο οι ρόλοι.. αντί να την στηρίζω εγώ με στήριζε εκείνη....

Καλό ταξίδι θείε μου...
Να βρείς όλους εκείνους που μας έχουν αφήσει και να μας τους φιλήσεις.....

Comments (19)

ας ταξιδέψει η ψυχή του, σε τόπους αναπαύσεως. να έχετε υγεία, να τον φέρνετε συχνά στο νού σας σε όμορφες στιγμές.
τα φιλιά μου και κράτα γερά να στηρίζεις τους άλλους !


δεν είναι ώρα να σου πω πως λέγεται αυτό το "έχω μόνο εσένα" της θείας. όμως επειδή το ζω, το γνωρίζω καλά, θα στο πω άλλη ώρα.

Να ζήσετε να τον θυμόσαστε.. :)

:(:( Είθε να αναπαυτεί η ψυχή του!!! Να ζήσετε να τον θυμόσαστε!!!

καλό του ταξίδι.

να τον σκεφτεστε και να ειστε παντα καλα.

Να είσαι καΐλα να τον θυμάσαι!!!
Φιλιά καλή μου....

Συλληπητηρια...Καλο του ταξιδι!

Καλή δύναμη Next Day, να ζήσεις να τον θυμάσαι.

Ας αναπαυτεί η ψυχούλα του.

Κράτα της το χέρι και εκείνη το δικό σου....
Στα δύσκολα και στα σκληρά θέλεις το μοίρασμα.
Την χαρά την περνάς μόνος...

Συλλυπητήρια, είναι δύσκολες καταστάσεις αυτές, έχετε όμως η μια την άλλη και αυτό είναι πολύ σημαντικό.

...να έχει ένα καλό ταξίδι και να στηρίζετε η μία την άλλη.

:(

Συλλυπητήρια...

Συλλυπητήρια....

λυπαμαι.....

Λυπάμαι καλή μου... Να φανείς όσο πιο δυνατή μπορείς για τη θεία σου, γιατί ακόμη και όταν στηρίζει εκείνη εσένα δείχνει πόσο ανάγκη σε έχει...

Πραγματικά λυπάμαι Next day Μου. Να τον κρατάτε για πάνα "ζωντανό". Καλό κουράγιο.

Φιλιά

Όσο τον θυμάστε θα είναι δίπλα σας...

Λυπάμαι πολύ.
Ο θείος είναι ελεύθερος τώρα όμως.
Κουράγιο για εσάς.

Δημοσίευση σχολίου