Είναι κανείς εδώ???

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 10:38 π.μ.

Μέρες τώρα με τρώει να γυρίσω....
Να σας μιλήσω...
Σας σκέφτομαι πολλές φορές..
Κι όμως κάτι με κρατάει....
Σκέφτηκα να ανοίξω ένα καινούριο βλογοσπιτάκι, αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτό εδώ το έχω αγαπήσει...
Έχω πολλά να σας πώ και να σας εξηγήσω...
Αν είστε ακόμα εδώ, είμαι κι εγώ...
Θα έρθω να σας ξαναβρώ...
Έναν έναν ξεχωριστά....
Μου έλειψε πολύ όλο αυτό...
Τώρα πια ξαναβρήκα τον εαυτό μου...
Και είμαι καλά...
Και θέλω πάλι να μοιραστώ πράγματα....
Θα δείξει....

Προς το παρόν....

Είναι κανείς εδώ???????

Upadate : με έχετε συγκίνησει όλοι πάρα πολύ!!
Υπέροχη υποδοχή!!!!!!!
Σας ευχαριστώ πολυ όλους!!!

Comments (51)

ξεκιναμε;
δυναμη μονο χρειαζεσαι...

καλημερα σου..εγω ειμαι εδω..

@Ψεύτικε μου πέτρο,
ξεκινάμε δυνατά!!!!!!!!!
Και με τεράστιο χαμόγελο!!

@mariposa μου,
χαίρομαι αφάνταστα!!!!!!!!!!

ΠΑΡΟΥΣΑ!!!!

@Γλυκιά μου Πεταλουδίτσα!!!!
Με έκανες να χαμογελάσω ακόμα πιο πλατιά!!!!
Δεν υπάρχει τίποτα πιο συγκινητικό απο την ανταπόκριση αυτή!!!!

Εδώ Εδώ!
χεχε! άντε βρε, όποτε θες γύρνα! :) Θα ξαναμαζευτούμε!

Και εγώ εδώ! Δηλώνω παρούσα! :)

Φιλιά καλό μου... Και κάνε υπομονή, όλα φτιάχνουν.

@Ηφαιστιωνάκο μου,
:) Εδώ..πού αλλού!!
Γύρισα στον τόπο του εγκλήματος!!
Σας περιμένω όλους!!!!!

@Raven μου,
έκανα υπομονή και όπως λές κι εσύ όλα έφτιαξαν!
Και είμαι εδώ για να μοιραστούμε πάλι πολλά!!!!!!!

Ξανά, τάχασα
Τιιιιιιιιιιιιι φωνάζεις παιδί μου, μας ξεκούφανες. Αχ νειάτα με την στεντώρια φωνή.
Εδώ είμαστε και σε περιμένουμε και "ανησυχήσαμε".

Και όσο χρόνο θέλεις έχεις, και κάποτε συμβαίνουν και μερικά, χωρίς να τα θέλουμε (ύπογράφω) και στρώσου και γράφε, κάποτε κι αυτό κάνει καλό.

και δεν θυμάμαι τι άλλο είχα γράψει και τόχασα.. αλλά φιλιά οπωσδήποτε στα μούτρα και καταχάρηκα που σε "είδα'.

ζουζουνα η παινεμένη...

@Ζουζούνα μου, είσαι απλά απίστευτη!!!!
Με γέμισε ενέργεια το σχόλιο σου!!!
Φωνάζω μήπως έχετε απομακρυνθεί πολύ!!
Αλλά μάλλον κάπου εδώ κοντά γυρνοβολάτε όλοι σας και χαίρομαι γι'αυτό!!!

Εδώ είναι πολύς κόσμος. Καλώς ήρθες πίσω λοιπόν.

Παρων και εγω ;)

@mariw μου, καλώς ξαναβρεθηκάμε και δεν θα ξαναχαθώ!!!!

@mariw μου, καλώς ξαναβρεθηκάμε και δεν θα ξαναχαθώ!!!!

@Σourotiti, ;) με χαροποιείται ιδιαίτερα!

Καλώς σε και πάλι στο στέκι σου..

εδώ είμαστε :)

@Ευρύνοε μου,
κι εγώ εδώ!!! ;)

Εδω ειμαι!!

@έφηβε μου, καλώς ξανα-ήρθες κι εσύ!

Εδώ, εδώ καλέ πίσω σου, μπαααααα..... παρούσα,πρωτιά μου!!!
Γερή και δυνατή!!! φιλιά...

@Φούλη μου,
έπρεπε να με σκουντήξεις για να σε δώ ντε!! χαχαχα!!!!!
Σε ευχαριστώ!!
Φιλί γλυκό!

Καλά έτσι κάνουν?Περίμενα πώς και πώς να δω νέα ανάρτησή σου!!!Άντε με το καλό!Όλα ξεπερνιούνται...Μην εξαφανιστείς...

@Σκατζοχοιράκι μου, η αλήθεια είναι πώς είμαι απαράδεκτη...
αλλά θα επανορθώσω!! Θα δείτε!!!!!
Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου!!

αντε επιτέλους και αναρωτιόμουν πως να περνάει η επόμενη μέρα!!!!
Καλωσήρθες !!!

@George μου,
εδώ είναι η επόμενη μέρα... όπως είναι πάντα..απλά κάποιες φορές έκλεινα τα μάτια και δεν κοιτούσα μπροστά!!
Επιτελους ξεστραβώθηκα!!χαχα!

καλε που θα βρεις καλυτερα
εδω κατσε !!
φιλια και καλο μηνα
!!

@Σκουλίκι μου,
η αλήθεια είναι πώς όσο κι αν έψαξα καλύτερα δεν βρήκα!!! ;)
Θα μείνω και θα σας σπάω τα νεύρα.... :p

Καλώς ήρθες!
Πιο γερή και πιο δυνατή!!!
Εξ άλλου "η επόμενη μέρα, θα 'ναι μια καλύτερη μέρα" ;)

Αν όλα τα άλλα πάνε καλα και η όρεξη θα υπάρχει και η έμπνευση

@Ψαράκι μου,
:) όντως η επόμενη μέρα είναι πολύ καλύτερη!

@Φίλε του Οικονόμου,
συμφωνώ, αν και κάποιες φορές τα καλύτερα βγαίνουν όταν τίποτα δεν πάει καλά! ;)

Πνευμα εδωωωω!!!!
Πως μου ελειψες βρε διαμαντενια... Και ειμαι σιγουρη οτι δεν ελειψες μονο σε μενα! Καλα εκανες και γυρισες...
Γι'αυτο σου λεω μη μας φευγεις, μεινε εδω και γραψε μας τα νεα σουυυ :D
Φιλακια γλυκο μου διαμαντακι!

@Πνευματάκι μου γλυκό κι αγαπημένο,
κι εμένα μου λείψατε πάρα πολύ!!!!!
Δεν θα ξαναφύγω... είναι τόσο ζεστά και οικεία εδώ...
Θα μείνω και θα γράφω και θα έρχομαι και στα δικά σας σπιτάκια όπως παλιά να πίνουμε τον πρωινό μας καφέ! ;)

Welcome back! :)))

@SkinLikeSand,
:)))

Άντε, πάμε...

@Κιτσάκι,
εγώ δεν πάω πουθενά!
Εδώ θα μείνω! ;)

Τόσο καιρό έβλεπα το όνομά σου να κατεβαίνει όλο και πιο κάτω στη λίστα με τα ιστολόγια και αναρωτιόμουν που χάθηκες, που είσαι, αν είσαι καλά.... Και τώρα ξαφνικά είσαι πάλι εδώ. Καλώς μας ήρθες πίσω! Καλώς ήρθες διπλά, τριπλά και πολλαπλά. Μη φύγεις πάλι έτσι;

Εδώ εδώ όπως βλέπεις! όσο μπορούμε κι εμεις! Άντε να κάνουμε επάνοδο!!!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

XAIΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕΣ ΠΑΛΙΘ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ.

Κι εγώ κι εγώ! είχα απελπιστεί.. μετά την καταιγίδα, ο ήλιος... γειτόνισσα!
(από πολλές απόψεις... Λακωνία, Λυκαβηττός...)
Να χαμογελάς!

@Νυχτερινή Πένα,
είμαι όλο εκπλήξεις η άτιμη!!χαχαχα!! είμαι πάλι εδώ!! (και αυτό είναι απειλή))!!!

@Μουσικούλη,
:)))

@Σκρουτζάκο,
καλό μήνα και σε εσένα!!;)

@Συννεφούλα μου,
γειτονάκι, είμαστε πάντα χαμογελαστοί εμείς οι Λάκωνες!! ;)

Παρούσα too!

Εδώ παρακαλώ,
παρούσα :)))))))))))

καλώς ήρθεςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

@This is me,
καλώς την!! ;))

@Σταλαγματιά μου,
καλώς σας βρήκα και πάλι!!!!

ΠΑΡΟΥΣΑ!!!!!!

Βρε βρε σαν τα χιονια! Το αποφασισες κυρια μου? Καλα εκανες!! Τοσο καιρο περιμενα!!

Καλως μας ηρθες!!

Μαρουλοφιλακια!

@Και λοιπόν;E allora? , σε είδα καλεεε!! μην φωνάζεις!! :p

@Μαρουλάκι μου, το αποφάσισα! και δεν δυσκολεύτηκα και ιδιαίτερα!

εεε και εγω ειμαι εδω..καλωσηρθες....

@Aggeliki,
όλοι παρόντες λοιπόν και χαίρομαι πάρα πολύ!

Δημοσίευση σχολίου