Καλό μήνα!

Posted by next_day | Posted in | Posted on 12:54 μ.μ.

Πολύ θα ήθελα να γεμίσω αυτή την ανάρτηση με φωτεινά χρώματα, χαρούμενες εικόνες, στολισμένα δεντράκια, λαμπάκια πολύχρωμα...
Σίγουρα είναι σημαντικό να υπάρχει καλή διάθεση, θετική σκέψη και όλα αυτά τα όμορφα και ροζ συννεφάκια στα οποία μπρούμε να περπατάμε αυτές τις μέρες..
δεν θα το κρύψω, ότι μου αρέσουν αυτά τα συννεφάκια και ότι βρίσκομαι κι εγώ εκεί πάνω... κάτι τα γενέθλια μου που πλησιάζουν σε λίγες μέρες, κάτι τα σχέδια που κάνω για το πού, πώς και με ποιούς θα το γιορτάσω, κάτι τα χριστούγεννα που έρχονται, κάτι οι αναρτήσει που είδα σήμερα γεμάτες ευχές και χρώματα!!! είναι όλα πολύ όμορφα και χαίρομαι πολύ κι εγώ που έρχονται χριστούγεννα...
είναι όμως και κάποιοι που δεν τους κάνει κάποια διαφορά...
είναι τόσοι πολλοί εκείνοι, που για τόσους πολλούς και διαφορετικούς λόγους, δεν μπορούν να γιροτάσουν τις μέρες αυτές...
είτε γιατί δεν έχουν στέγη...
είτε γιατί αυτή η στέγη είναι τα λευκά πλακάκια ενός νοσοκομείου...
είτε γιατί κάποιοι άλλοι, έχουν τον πόνο οτυς για κάποιον αγαπημένο που έφυγε...
είτε.......
είτε...........
είτε...............
είναι τόσοι πολλοί οι λόγοι......
είναι τόσοι πολλοί εκείνοι που έχουν συντροφιά τους λόγους αυτούς.......

γι'αυτό κι εγώ θέλω σε αυτούς να δώσω την πιο απλή μου ευχή.......
να είναι γεροί και δυνατοί και του χρόνου να μπορούν να κοιτάζουν τις φετινές γιορτές σαν ένα μακρινό κακό όνειρο...κι ακόμα κι αν δεν τα καταφέρουν να είναι και πάλι δυνατοί....

πόσο δυνατός πρέπει να είσαι για να έχεις δύναμη τελικά.......

Comments (26)

Καλό μήνα και καλό χειμώνα (από σήμερα μπήκαμε ημερολογιακά αν και ο καιρός διαφωνεί). Όμορφες οι σκέψεις σου και γεμάτες ευαισθησία. Ναι όλοι χρειάζονται δύναμη για τις δυσκολίες, μακάρι να την έχουν και να την έχουμε.

Λένε πως : Να εύχεσαι να μη σου δώσει ο Θεός όσα μπορείς να αντέξεις"
Ο άνθρωπος κρύβει τεράστια δύναμη μέσα του ,χωρίς καν να το φαντάζεται.
Πολύ γλυκιά ανάρτηση και ακόμα πιο γλυκιές οι ευχές σου Διαμαντένια μου.
Να έχεις ένα όμορφο μήνα.

Για όλους εκείνους λοιπόν που το προσωπάκι τους δεν μπορεί να χαμογελάσει τις μέρες αυτές....μια τεράστια αγκαλιά !!

Είναι τόσοι πολλοί. Για τόσο διαφορετικούς λόγους. Από το ότι απλά δεν τους αρέσει, κάτι τους χαλάει, μέχρι το ότι δεν έχουν το κουράγιο ή την πολυτέλεια να γιορτάσουν και να χαρούν. Ο καθένας ας περάσει αυτές τις μέρες όπως μπορεί καλύτερα. Κι όσοι πονάνε ας ευχηθούν να περάσει κι αυτό και να πάνε όλα καλά. Κι όλοι μας ας θυμηθούμε να χαρίσουμε ένα παραπάνω χαμόγελο σε κάποιον που ταλαιπωρείται.
Καλησπέρα και φιλιά.

Καλομοίρα να'χουμε!!!
Άντε, κοντεύουν οι γιορτές :-)

Εισαι τοσο γλυκια!
Μακαρι ο Θεος να δινει δυναμη στους ανθρωπους αυτους και η τυχη να μην τους στειλει αλλα βασανα!

Καλό μήνα! Αγαπημένος μήνας ο Δεκέμβριος!! Οι γιορτές πλησιάζουν και είναι πολύ όμορφο να μπορείς να τις γιορτάσεις.. Είναι τυχεροί όσοι μπορούν να έχουν καλές γιορτές, με αγαπημένα πρόσωπα γύρω τους..

Μπράβο για το θέμα της ανάρτησης σου!!!!
Καλό μήνα
χχχχχ

ΥΓ.Αααα πότε γενεθλιάζεις να περάσω για ευχές και γλυκό ;))))

Ωπ! Ένσταση!!!

Κατ' αρχάς διαφωνώ με την ψαχαναγκαστική επετειακή ευτυχία. Θα νιώσω όποτε θέλω εγώ ευτυχισμένος ή δυστυχισμένος, δεν έχω ανάγκη από ημερολογιακές υποδείξεις...

Για τους ανθρώπους που περνάνε δύσκολες στιγμές, θα πω ότι δεν μου καίγεται καρφί! Ξέρεις τι; Νομίζω όλοι έτσι σκεφτόμαστε. Ελάτε τώρα, δεν κατέστρεψα εγώ μόνος μου την κοινωνία. Οι ευχές είναι απλώς για να μας βγάζουν από τη δύσκολη θέση της προσφοράς. Απλώς εγώ τυχαίνει να είμαι ειλικρινής.

Οκέη, κατά τα άλλα, καλές γιορτές!.. :))

ΥΓ: Σόρρυ αν σου την έσπασα, αλλά έτσι είμαι εγώ: Σπασίκλας. :)

Ειναι οντως ωραια ολα...Αλλα...Οντως καποιοι ανθρωποι...Δεν μπορουν να γιορτασουν...:/

Καλό μήνα.Πάντα ο Δεκέμβρης μας φέρνει πιο κοντά στο πνέυμα των Χριστουγέννων.Μακάρι οι ευχές σου γι αυτούς τους ανθρώπους να πραγματοποιηθούν.

Καλό μήνα γλυκιά μου
ευαίσθητη και τρυφερή η ανάρτησή σου
μακάρι οι όμορφες ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα για όλους...

Είσαι ψυχούλα!!
Καλό μήνα σε όλους αυτούς...

Τα Χριστούγεννα για μένα δεν είναι τόσο σημαντικά, όσο το ότι είναι χειμώνας και συνδύαζα πάντα τις γιορτές με χιόνι που τόσο αγαπώ! Καιρός για τουλάχιστον δύο λοιπόν!
Καλό μήνα και φιλιά

Καλησπέρα γλυκιά μου next day. Μελαγχολικη αναρτηση... Λέω να πρωτοτυπήσω και να ευχηθώ κάτι άλλο... Εύχομαι σε όσους βρίσκονται γύρω απο εκείνους τους ανθρώπους και βλέπουν μα δε νιώθουν, να γίνουν άνθρωποι και να αποκτήσουν καρδιά. "Δεν λυπάμαι τους τυφλούς που δε βλέπουν, μα τον κόσμο που οδηγείται απο τυφλούς"
Να σαι καλά. Σε φιλώ. Καλό μήνα.

Eίναι τόσο θετικό που δεν ξεχνάς πως υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι.. Θέληση, υπομονή και όλα τα γίνουν καλύτερα! Καλό σου μήνα :))

...τόσο όσο ένα χαμόγελο αληθινό.
πολύ καλό σου μήνα. χαμογελαστό.

Kαλόοοοοο μας μήνα!
Κι εγώ τα λατρεύω τα Χριστούγεννα...
Παγωνιά,χιόνι,φωτάκια παντού, τραγούδια γιορτινά στους δρόμους...
Μακάρι να περάσει όλος ο κόσμος χαρούμενα Χριστούγεννα κ έναν όμορφο χειμώνα.

μάκια!

καλο μηνα!
μακαρι να γινοταν ενα θαυμα κ ολοι οι ανθρωποι να ηταν ευτυχισμενοι..ή εστω χωρις σοβαρα προβληματα..

Επιτέλους σχολιάζουμε, πάνω στις αλλαγές σε πετύχαμε.
Μια και βρεθήκαμε στην κατάλληλη στιγμή, το προηγούμενο δεν μας άρεσε, αντίθετα με αυτό το σκηνικό τώρα που είναι πολύ ωραίο.
Μακάρι να ανακουφιστούν όλοι οι άνθρωποι που είναι απελπισμένοι και μακάρι όλοιόοσι έχουν τα αγαθά του θεού να τα εκτιμήσουν.
Ο μήνας αυτός χειάζεται στο τέλος του έναν γερό προσωπικό απολογισμό.
Την καλησπέρα μας.

Καλό μήνα και εύχομαι να πραγματοποιηθούν όσο πιο πολλές επιθυμίες σου!!!!!

Εγώ ανήκω σε μια κατηγορία των "είτε" κι όσο πλησιάζουν τόσο πιο μεγάλη είναι η θλίψη μου...
Μα έχω εσάς και μου φτιάχνετε τη διάθεση.Δε θα αφήσω να με πάρει από κάτω και ούτε θα σας χαλάσω την όμορφη ατμόσφαιρα με τη δικιά μου στεναχώρια...

Ευχαριστώ για την ευχή!Ίσως του χρόνου καλύτερα!
Φιλιά πολλά και καλές γιορτές σε ΟΛΟΥΣ!!!
ΥΓΕΙΑ κι ΑΓΑΠΗ!!!

Τι ωραίο που είναι το blog σου :) Καλο μήνα!

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Επειδή σχεδόν όλα τα σχόλια κυμαίνοντε στα ίδια επίπεδα, θα ήθελα να δώσω ιδιαίτερο βάρος, σε ορισμένα διαφορεικά!!

@Μπάτλερ μου,
πρώτον δεν είσαι σπασίκλας... όχι πολύ τουλάχιστον!! :p
δεύτερον, έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λές, απλά μάλλον εγώ μιλούσα περισσότερο για εκείνους που δεν το επλεξαν να μην μπορούν να γιορτάσουν!! αλλά ακόμα κι εκείνοι που είναι άξιοι της μοίρας τους, λόγω λαθος επιλογών, αξίζουν να έχουν όμορφες γιορτές, τί λές???
Καλές γιορτές και σε εσένα καλέ μου!
Πολύ χάρηκα που διάβασα ένα τόσο ξεχωριστό σχόλιο!! Και σπαστικό, να μην ξεχνιόαμστε! ;)

@Estella μου, νομίζω είπες πολλά περισσότερα απο όσα ήθελα εγώ να πώ!!!

@αστρο-συμμορίτες μου,
σας ευχαριστώ για την ειλικρίνεια σας και για τα θετικά σας λόγια! καλώς ήρθατε λοιπόν και εδώ!! Ο προσωπικός απολογισμός θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνεται κάθε μέρα! αφου δεν γίνεται, ας βολευτούμε στην μια φόρα κάθε τέλος του χρόνου!!

@Selena μου, με σόκαρε το σχόλιο σου..
δεν έχω τί να πώ....
τουλάχιστον αφού μπορούμε να σε κάνουμε να χαμογελάς, νιώθω ήδη καλύτερα!! φιλί πολύ πολύ γλυκό μου!!! να έχεις πολύ πολύ όμορφες γιορτές!!!!!

Είτε κάποιοι θα βγάζουν σκοπιά...

Εμείς όμως δε θα τους κάνουμε το χατίρι. Θα γλεντήσουμε ακόμη και πάνω στα σιδερικά. Τίποτα δε μας κρατά!

Δημοσίευση σχολίου