Hapiness

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 7:50 μ.μ.


Οδηγώ στην Αττική Οδό, έχω ανοιχτά παράθυρα κι ας κάνει ψύχρα και τραγουδάω δυνατά, χωρίς κανείς να μου λέει ότι είμαι φάλτσα!!!! Τραγουδάω ξένα τραγούδια και όπου δεν ξέρω τους στίχους βάζω δικές μου λέξεις και δεν ντρέπομαι καθόλου!!! Μπορεί να μην λατρεύω την δουλειά μου όπως είναι τώρα, αλλά λατρεύω το κλίμα μεταξύ συναδέλφων τις περισσότερες ώρες της ημέρας!!!!! Ενώ βαριέμαι τα ταξίδια και μια συκγκεριμένη διαδρομή την έχω μάθει απ''εξω κι ανακατωτά και πάντα νιώθω ότι κάνω πρώτη φορά!!!!! Και ακόμα και όταν επιστρέφω η λύπη δεν την ξεπερνάει!!!!! Με τις φιλεναδίτσες μου είμαστε το τέλειο τρίο στούτζες και περνάμε φανταστικά!!!!!! Εσύ!!!!! Εγώ!!!!! Εσύ κι εγώ μαζί!!!!!! Το τζάκι που καίγομαι και με κοροιδεύει ο μπαμπάς μου!!!! Τα γλυκά φιλιά της μαμάς κάθε πρωί κι ας με νευριάζουν κάποιες φορές!!!! Οι στιγμές που βαριέμαι ελλεεινά στο σπίτι!!!! Ο πρωινός σαββατιάτικος καφές που πίνω μόνη μου στο σπίτι!!!! Το καινούριο μου κούρεμα!!! Η προσμονή να σε δώ!!!!! Όταν κολλάω στην κίνηση και βρίσκω ευκαιρεία να σε πάρω ακομα μια φορά τηλέφωνο!!!! Όταν μπαίνω στο σπίτι και μυρίζει παστίτσιο!!!!!!


Όλο αυτό (και πολλά ακόμα!!!!) είναι η δική ΜΟΥ ευτυχία!!
Και η πεποίθηση ότι δεν μου κρατάτε κακία που εχω καιρό να περάσω να σας δώ!! πήζω λεμεεεεεεεεε!!! ;)
Φιλί γλυκό!!!

Comments (30)

το αληθινά φιλικό και ανθρώπινο κλίμα στην δουλειά είναι απίστευτα σημαντικό. μα απίστευτα. καλησπέρα σου!

Γεια σου γλυκια μου διαμαντενιααα!!
Πολυ ομορφα τα λογια σου, μεταφερουν εικονες και θετικη ενεργεια!
Χαιρομαι για σενααα=]
Να περνας τελεια και να χαμογελας:)
Φιλακια και χαμογελακιααα!!!!

Καλησπέρα next-day!
Η μυρωδιά του παστίτσιου και ορισμένων άλλων αγαπημένων φαγητών όταν γυρίζω σπίτι είναι μια μικρή ευτυχία!
Όλα τα άλλα που περιγράφεις, οι μεγαλύτερες ευτυχίες του κόσμου!
Στη δουλειά αφού είναι καλό το κλίμα, όλα τα άλλα αντισταθμίζονται. Γιατί τελικά αυτό είναι που μένει. Οι άνθρωποι και η επαφή μαζί τους.
Τα ζιποφιλιά μου.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Η ευτυχία είναι στις απλές καθημερινές στιγμές. Σημασία εχει να βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο.
Συνέχισε έτσι και θα βρεις και άλλα ωραία πράγματα.

Κάτι έχει γίνει και πήζουμε όλοι μαζί τελευταία!
Με γεια το κούρεμα, το αμόρε, τα κέφια, whatevah! :p

Να περνάς μοναδικά μέσα από τις μικρές καθημερινές σου απολαύσεις που συνθέτουν την δική σου ευτυχία κι εμείς εδώ θα είμαστε !!

Φιλιά πολλά πολλά και ένα κομμάτι παστίτσιο :))

μια χαρα σε βρισκω! κρατα τα ολα σφιχτα μην τα χασεις..! ολα οσα ειπες ειναι σημαντικα..!

μακαρι να'ταν ολοι χαρουμενοι οσο εσυ τωρα ;)

την καλησπερα μου

(votsala sto pani)

Τελικά είναι αλήθεια… η ευτυχία είναι θέμα οπτικής γωνίας και βρίσκεται στα πιο απλά πράγματα!!!
Καλημέρα και φιλιά.

Ετσι ειναι η ευτυχια ματια μου! Στιγμες μικρες ανθρωπινες και καθημερινες, γεματες αγαπη, γεματες μαγεια! Κρατα ανοικτα τα ματια σου και μπορει να δεις εκεινο το γλυκο ξωτικουλι να πεταει μαγικη σκονη πανω στο παστιτσιο, η στο τζακι η ακομα και στο ραδιοφωνο!

Καλημέρα next day μου, φαίνεσαι πολύ ευτυχισμένη. Σου εύχομαι να παραμείνεις και να συνεχίσεις να απολαμβάνεις όσα σε κάνουν να νιώθεις έτσι.

την πανέμορφη ανάρτηση!
τι τρυφερή!
πόσο γλυκιά!
δυό φορές τη διάβασα :$

καλημερούδια :*

Χαιρομαι που εχεις βρει τα πραγματα που σε κανουν ευτυχισμενη...Και κανεις παρεα μονο μαζι τους...!Εμεις ακομα το παλευουμε...

Μας μετέφερες όμορφες εικόνες καθημερινότητας οι οποίες όντως σημαίνουν ευτυχία.
Τυχερή που το συνειδητοποείς και το απολαμβάνεις!

Έτσι καρδιά μου είναι η ευτυχία,και η αγάπη σε μικρά καθημερινά πράγματα...
Πολλά φιλιά καληνύχτα..

Κοίτα, έστω και τα μισά να διατηρήσεις για την υπόλοιπη ζωή σου, θάσαι πάντα ευτυχισμένη!
Μην ακούς τι λέω, ΜΗΝ κάνεις ποτέ εκπτώσεις!
Καλησπέρα τρελή!

aς εισαι εσυ καλα και να περνας σουπερ!!!

Τέλεια! Θετική σκέψη! Αυτό είναι!


Ευτυχία και μόνο ευτυχία. Και τα αρνητικά απλά για να σπάνε τη ρουτίνα!

Έρωτας είναι η αιτία ή ιδέα μου?? Πράγματι πάντως, η ευτυχία κρύβεται στα μικρά, απλά και καθημερινά πράγματα! Πάντα τέτοια!!

χαίρομαι που περνάς καλά, απόλαυσε τις μικρές στιγμές δική σου ευτυχίας όσο μπορείς. έρχονται και άλλες σίγουρα...
φιλιά πολλά

popw xares!!! auta einai ta wraia, ta mikra, ta kathimerina... :)
keep cheering!

Δεν είσαι φάλτσα, η χαρά ποτέ δεν είναι φάλτσα. Να σαι καλά κι ας μη περνάς να μας βλέπεις, αρκεί που θα χαμογελάς :) Πολλά φιλάκια.

Φιλιά αισιόδοξο κοριτσάκι
Πάντα έτσι να είσαι!
Και τί έγινε και άν φαλτσάρουμε πού και πού;
Εμείς να είμαστε καλά!

Το οτιδήποτε μπορεί να είναι ευτυχία.. Το υπέροχο είναι πως το αναγνωρίζεις κι πάνω απ'όλα τα ΖΕΙΣ!! Φιλάκια πολλά :)

seuxaristo poly gia tin episkepsi kai gia ta kala logia sou :)

Filia!

Τραγούδα κι ας τραγουδάς "φάλτσα" όπως πιστεύεις. Σημασία έχει πως αισθάνεσαι εσυ. :))

@b|a|s|n\i/a μου,
είναι όντως πολύ σημαντικό..αν και άργησα να το καταλάβω τώρα πια το απολαμβάνω όσο τίποτα!!

@Πνευματάκι μου ελεύθερο,
χαίρομαι που κατάφερα να σας περάσω αυτά που νιώθω!! Χαμογελάμε ακόμα και στα δύσκολα!!!

@Λενάκι μου,
το παστιτσάκι της μαμάς δεν είναι καθόλου μικρή ευτυχία!! ;) Παραλαμβάνω τα ζιποφιλιά σου και σου στέλνω πίσω τα δικά μου γλυκά!!

@There is a way,
πάντα μισογεμάτο πρέπει να νιώθουμε ότι είναι.ακόμα και αν καποιες φορές το βλέπουμε μισοάδειο..χωρίς αισιοδοξία, δεν θα βγεί εύκολα αυτή η ζωή!

@Μαγισσούλα μου,
μόνο το κούρεμα είναι καινούριο καλέ! Τώρα, αν θα ψάχνω και για αμόρε όταν με δεί είναι άλλο θέμα!!!

@Σταλαγματιά μου,
όταν ξαναφτιάξει η μανούλα θα σου στείλω το πιο μεγάλο κομμάτι πασπαλισμένο με πολλά γλυκά φιλια!

@Βοτσαλάκι μου,
μάκρι πραγματικά να ήταν όλοι χαρούμενοι..όμως πρέπει να προσπαθούμε και να πονάμε! έτσι μόνο νιώθεις μετά την υπέρτατη ευτυχία!!

@mariw μου,
ναι! είναι αλήθεια! και πρέπει να το πιστέψουμε όλοι μας και να βρούμε την δική μας γωνίτσα να κρυφοτκοιτάμε!!

@Πεταλουδίτσα μου,
γλυκιά...πόσο μου αρέσει η έκφραση "μάτια μου"...σε ευχαριστώ!!!

@Νυχτερινή Πένα,
και φαίνομαι και είμαι!! :p

@Και λοιπόν,
να μην την διαβάζεις μόνο..να νιώθεις κι εσύ το ίδιο σου εύχομαι!!!

@έφηβε μου,
καλέ μου...πρέπει να το παλεύεις..μόνο τότε θα έρθει αυτό που πραγματικά ζητάς..να το θυμηθείς!

@Χρωματιστή μου,
άργησα να το καταλάβω, αλλά ευτυχώς δεν ηταν αργά!

@Φούλη μου,
είσαι τόσο τρυφερή και με συγκινείς...μα, τί έχω πάθει με εσένα πιά???

@Τρελή μου,
θα προσπαθήσω να τα κρατήσω όλα!!!!!! και δεν θα κούω τι λές!!! δεν θα κάνω εκπτώσεις!! :p Υπέροχο το σχόλιο σου!!! Αυθόρμητο και αληθινό!!

@Ψυχασθενή μου,
όλα καλά μου πάνε ευτυχώς!!

@founio μου,
προσπαθώ να βλέπω τα αρνητικά σαν θετικά, αν και δεν τα καταφέρνω πάντα!! αλλά είπαμε..να σπάνε την ρουτίνα!!!

@Γιώργο Τ,
δεν είναι μόνο ο έρωτας, αλλά αυτή είναι η κυριότερη πηγή! Απλά είμαι καλά και μου βγαίνει σε όλα τα επίπεδα της ζωής μου!!

@thumbelina μου,
κάνω ακριβώς αυτό που μου είπες..όσο μπορώ..και τελικά μπορώ πολύ ακόμα!! ;)

@Δόκιμε μου,
μόνο χαμόγελα σου στέλνω!!! :)))))))))))))))))

@Εύα μου,
σωστό, πολύ σωστό!!! η χαρά ποτέ δεν είναι φάλτσα!! λα λα λα λα λα λαααααα!!!!!!!!!!!!

@ελίτσα μου,
είπαμε..δεν φαλτσάρουμε ποτέ!!!! ;)

@Συννεφούλα μου,
το ζώ όσο αντέχω!!!!!!!!! Σε φιλώ γλυκά καλή μου!!!

@Νίκη,
σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!

@ΑΑΤΟΝ μου,
καλώς τον!!! Αυτό θα κάνω!!1 θα τραγουδά όσο δυνατά και όσο φάλτσα θέλω, αφού όπως λε αυτό νιώθω!!!

Όλου του κόσμου οι χαρές μέσα σε μια καθημερινή ημέρα!

Γεύσεις ζωής!

Να ΄σαι πάντα έτσι!

Καλό σου μεσημέρι! :)

@lygsym ,
γεύσεις ζωής, όπως λες!! νοστιμότατες και πάντα υπερβολικα πασπαλισμένες με αγάπη και χαμόγελα!

Η ευτυχία του καθενός εξαρτάται από όλα αυτά τα μικρά που για καλή σου τύχη εσύ έχεις αντιλφθεί ότι δεν είναι καθόλου μικρά μιας και τα έχεις αφήσει να σε κάνουν να νιώθεις ευτυχισμένη..
Ναι, αυτό είναι ευτυχία.

Δημοσίευση σχολίου