Saw VI

Posted by next_day | Posted in | Posted on 8:41 μ.μ.

Μάλλον κάτι περίεργο συμβαίνει με εμένα και τον καλό μου, γιατί λατρεύουμε το SAW!!!
Τα έχουμε δεί όλα μέχρι τώρα και περιμένουμε πώς και πώς να πάμε να δούμε και το 6!!!
Η υπόθεση του είναι ανάλογη με τις προηγούμενες...
Ο ειδικός πράκτορας Strahm είναι πλέον νεκρός και ο ντετέκτιβ Hoffman είναι ο μόνος που απέμεινε για συνεχίσει τον θρύλο του Jigsaw.Όταν το FBI δείχνει να πλησιάζει στην αποκάλυψη του, ο Hoffman θέτει σε ενέργεια ένα νέο σαδιστικό παιχνίδι στο οποίο επιτέλους το διάγραμμα του Jigsaw αποκωδικοποιείται. Ο κύκλος ολοκληρώνεται με 6 ευκαιρίες, 6 μαθήματα, 6 επιλογές.

Αναμένουμε λοιπόν, να πάμε να το δούμε!!!!!!


Comments (22)

και θες να λέγεσαι σινεφίλ??????

όχι καλέ!!!!! γενικότερα δεν μου αρέσουν τέτοιες ταινίες αλλά με αυτήν έχω φάει κόλλημα!!!

Χμμμ η αλήθεια είναι οτι το συγκεκριμένο θριλεράκι δε με ενθουσίασε... Ωστόσο θα θελα να το δω... Να σαι καλά γλυκουλα! Φιλάκια...

@Estella μου, εμένα γενικότερα δεν μου αρέσουν τόσο αιματοβαμμένα θρίλερ, με το συγκεκριμένο όμως δεν ξέρω τί έχω πάθει!

Πολυ ωραια!!Προτιμω πιο αισθηματικα εργα εγω...Ειτε τα βλεπω μονος μου ειτε με την κοπελα μου...!Ο ρομαντισμος δεν θα φυγει ποτε απο μεσα μου!

*Απο το trailer καλη φενετε...Ισως την δω...:P

@efhbos, και αυτού του στύλ εχουν την πλάκα τους να τις βλέπεις παρεούλα!! ευχαριστιέμαι αγκαλίτσες επειδή και καλά φοβάμαι!! ;)

Λένε ότι 3 έχουν μεταφερθεί (Αμερική) στο νοσοκομείοεπειδή λιποθύμισαν εν ώρα προβολής.
Σίγουρα θέλεις να την δείς; :)
Καλώς σε βρήκα κι εγώ

Τα πρωτα ηταν καλα....Μετα βρηκαν μια συνταγη και την ανακυκλωνουν...Ηθελα να ξερα ποτε θα βαρεθουν να βγαζουν....Ελεος.

@AATON, αφού είναι ξενέρωτα τα αμερικανάκια!! ναι, ναι, θα την δω...δεν παίζει! Καλώς ήρθες και απο εδώ! Θα τα λέμε συχνά!
Σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου!!
Φιλί γλυκό!

@Αλχημιστή μου, πρώτον..πού είσαι καλέ τόσο καιρό?? κατά δεύτερον, δεν έχεις άδικο σε αυτό..λογικά βαρέθηκαν γιατί αν κατάλαβα καλά είναι το τελευταίο!!
Καλό σου βραδάκι!

M'αρέσεις φιλενάδα..
Και εμένα τα saw ειναι απο τα αγαπημένα μου..
Να το τερματίσουν καποια στιγμούλα όμως, επειδη έτσι όπως πάει θα καταντήσει σαπουνόπερα..

Καλα να περνάς.

Ξωτικούλι, δικιά μου κι εσύ ε??πολύ το χαίρομαι!!!!Τελειώνει μάλλον όπως είπα και στον Αληχμιστή!
Σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου!
Θα τα λέμε συχνά καλή μου!
Φιλί γλυκό!

Πάμε να δούμε μαζί τον Hannibal;;;;;;

Πάνος, χαχαχαχα!!!!μόνο την συγκεκριμένη αντέχω να δώ αυτού του είδους..μην ρωτήσεις πώς γίνεται, δεν ξέρω!! ;)
Καλώς ήρθες!

Μαζί μου ξεπερνάς όλους σου τους φόβους.... αγκαλίτσα θέλεις;;;;;;

Πάνος., ευχαριστώ όχι!

Όλα τα εγκεφαλικά splatters μου αρέσουν, όμως αυτή η σειρά ταινιών είχε το κάτι παραπάνω! Το μυαλό συνέχεια σε εγρήγορση για να μη χαθεί η πλοκή από τις αιματηρές σκηνές, κρυμμένα και φανερά κοινωνικά μυνήματα και οριακές ψυχολογικές καταστάσεις και, επιτέλους, ταινίες τρόμου που είναι φτιαγμένες για τις σκοτεινές αίθουσες των cinema και μόνο!

Γειά σου next day, όμορφο το blog σου. Όταν ήμουν έφηβη (το προηγούμενο αιώνα δηλ.) έβλεπα τέτοιες ταινίες, τα τελευταία χρόνια δεν τις αντέχω, τι λες να τολμήσω?

Το πιστεύεις πως δεν έχω δει ούτε ένα;
Μια φίλη είδε το πρώτο και μου έκανε πλύση εγκεφάλου να μην τολμήσω να το δω και πες πες την πίστεψα :)))

Καλό σου βράδυ

αναμενουμε...

καλη σου μερα

Κάπου έχασα το μέτρημα στο 4ο που ήταν πρώτο ενώ το δεύτερο ήταν μετά το 3ο και δεν ξανασχολήθηκα :-)

@irthe_h_pitsa , η αλήθεια είναι οτι δεν το είχα αναλύσει τόσο πολύ!!

@thumbelina , σε ευχαριστώ πολύ! Αντε βρε..πάντα παραμένουμε έφηβοι!!!! Θα σε επισκεφθώ! Φιλί!

@Αναστασία μου, κακώς, πολύ κακώς!

@inmusiclost, θα αξιζει η αναμονη!

@Κιτσάκι, κρίμα...επρεπε να το συνεχίσεις! Αλλά για να δείς τι καλη που είμαι μπορούμε να διοργανωσουμε φεστιβαλ saw!!όλα σε ενα βραδυ!! χαχαχαχαχα!!!

Δημοσίευση σχολίου