Ατλαντίς Pure Rock

Posted by next_day | Posted in | Posted on 10:19 μ.μ.

Για όσους τον ακουσαν..
Για όσους ξενύχτησαν μαζί του..
Για όσους τον θυμούνται...

Για να μην κουράσω και φορτώσω πολύ την σελίδα με τα πολλά βιντεάκια απλά παραθέτω τα links απο το youtube και μερικούς αντιπροσωπευτικούς κατά την γνώμη μου στίχους...

Όλα αυτά για σένα, 4 εποχές... "τα λόγια μου φτηνά σαν το ποτό, σαν τσιγάρα που τελειώνουν ένα ένα, κι όλα αυτά για σένα...μα δεν μπορώ να τρέξω,μα δεν μπορώ να 'ρθώ, σαν να είναι ένα τεράτιο ψέμα, απόψε σαν φίλοι τελειώνουμε εδώ..."

Όρκος, μέντορες... "ο έρωτας τραγούδι κι εσύ η μουσική, αδειάζει η καρδιά μου μακριά σου, ενω κάθε στιγμή κοντά σου φαντάζει μαγική... Πάντα εδώ θα μένω να σε περιμένω, τι κι αν είσαι σε μία άλλη αγκαλιά"...

Αλήτικα,  Ριφιφί... "..και αλήτικα, αλήτικα ο χρόνος μου κυλάει, μια παραίσθηση μια αίσθηση με φέρνει και με πάει...τα όνειρα μου προσευχή και τα λάθη μου σημάδια δίνουν χρώμα στην ζωή..."

Άρωμα,  μάσκες.. "Πιο δυνατό απ'το πάθος του ανέμου, απο την οργή των θεών.. Ζαλίζει όταν θα σβήσουν τα φώτα το άρωμα της, το σκοτάδι τρυπά, λόγια πολλά σαν μια αντανάκλαση που σβήνει όπως το φώς την σκιά,.. Νύχτες τρελές εκεί στα κάστρα που γυρνούσαμε μαζί μέχρι χθές..Θέλω να πώ στην ψυχή μου πως υπάρχω, είμαι εδώ"

Διακοπές στο Σεράγεβο, Magic De Spell..."Φώναξε, η ζωή μας χάνεται,πάει...Διάλυσε την σκόνη που σκεπάζει το φώς, ο θάνατος διακοπές στο Σεράγεβο πάει...Ξύπνησε, στις ειδήσεις τα βλέπεις και τρώς"

Κάνω μια ευχή,  Εξόριστοι... "Κάνω μιαν ευχή, ξανά να 'ρθείς..Αν με αναζητήσεις θα με βρείς... Δίχως να σκεφτείς έλα πάλι κοντά..στην δική μου ζωή, στην δική μου αγκαλιά..."

Φίλα με, Ριφιφί... "Τί πιο όμορφο σε αυτή την ζωή απ'την λάμψη των δικών σου ματιών..τί πιο όμορφο και πιο λαμπερό σε έναν κόσμο που φοβάται το φώς..."

Για σένα φίλε,  ΟΝΥΞ... "Για σένα φίλε απόψε σκέφτομαι, απόψε κάθομαι και τραγουδάω..για σένα φίλε τώρα αισθάνομαι και μες στο σώμα μου πια δεν χωράω..Απόψε φίλε, σου το χρωστάω, είσαι αλλού μα σε πονάω..αν με ακούς δεν σε ξεχνάω..."

Όλης της γης τα μυστικά,  De Facto.. "Κι ήρθε εκείνη η νύχτα με ανάσα βαριά, μου είπε λόγια σκληρά.. στα μάτια μην με κοιτάς, γιατί φεύγω και πάω στης λύπης την γή, ξέρει μόνο η δική μου ψυχή.."

Όμορφη πόλη, Ψόφιοι Κοριοί.... "Καλή η παρέα μα κι αυτή αραιώνει, κάποιοι θα φύγουν, θα μείνουμε μόνοι...Όμορφη πόλη με μια σκέψη την ώρα μας περνάμε.. πώς θα φύγουμε απο εδώ κι ας είναι πίσω να γυρνάμε..."

Εμένα οι φίλοι μου, Magic De Spell..."Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά, εμένα οι φίλες μου είναι σύρματα τεντομένα... Εμένα οι φίλοι μου είναι μαύρα πουλιά, που κάνουν τραμπάλα σε ταράτσες ετοιμόροπων σπιτιών..φτιάχνουν δρόμους κι ενώνουν ερήμους.."

Θα βάλω τα δυνατά μου,  Δυτικές συνοικίες... "Θα βάλω τα δυνάτα μου, μαύρη πέτρα θα ρίξω στο παρελθόν,δεν θα προδώσω ξανά τα ονειρά μου, την ζωή μου στα σκουπίδια εγώ δεν πετώ"

Ατλαντίς, Ξύλινα Σπαθιά..."Μου είχες πεί πως θα ρθείς και ήρθες, ατλαντίς στον βυθό φωτισμένα άρματα...στο νησί τις γαλάζιες νύχτες, μες στα bar τα παιδιά σε κοιτάνε ανύποπτα..με ρωτάν από πού να ήρθες, δεν θα πώ ποτέ σε κανέναν τίποτα..."

Καινούρια Ζάλη, Τρύπες.. "Ο χρόνος είναι ο χειρότερος γιατρός, σε καίει, σε σκορπάει και σε παγώνει, μα εσύ σε λίγο δεν θα βρίσκεσαι εδώ..κάποιοι άλλοι θα παλεύουν με την σκόνη... πες μου ποιόν φόβο αγάπησες πάλι, ποιές λέξεις μέσα σου σαπίζουν και δεν θέλουν να βγούν, ποιός άνεμος σε παίρνει πιο μακριά απο εδώ, ποιοί δαίμονες ποτίζουν την καινούρια σου ζάλη.."

Μέρες αργίας, Διάφανα Κρίνα... "Δεν θα προσεύχομαι σε σύμπαν που θαμπώνει...Γονιός δεν θα είναι να μου πεί σήκω και ντύσου, καιρός να ζήσουμε παιδί μου ξημερώνει...Δεν θα μαζεύει ουρανό για να με κρίνει, δεν θα κρατά βασιλικό ή φύλλα δυόσμου, θα έρθει την ώρα που σπαράζεται το φώς μου..."

Στιγμές, Πράσσειν Άλογα..."Είναι κάτι στιγμές, που σαν σύννεφα χάνονται στον ουρανό.. Πρόσωπα αγαπημένοι, πρόσωπα λατρεμένα που αφήνουν κενό..Ένας κόμπος το στήθος σου σφίγγει και είναι τόσο βουβή η ανάσα σου...κάποιες ώρες που θα ευχόσουν να ήσουν θεός.."

Η νύφη που φορούσε μαύρα, Είλωτες..."Κάποτε βρήκα κι εγώ μια τρελή να παντρευτώ, μια γυναίκα ουρλιαχτό που στο γάμο εμφανίσθει με μαύρο νυφικό κι ουίσκι, κόντεψα να τρελαθώ...Η νύφη που φορούσε μαύρα και αγαπούσε τα σκοτάδια, αλλά μπορούσε να σε φωτίσει, με ένα φιλι της να σ'αναστήσει.."

Ο Μπάμπης ο Φλού,  Π. Σιδηρόπουλος..."Μια ιστορία θα σας πώ για τον Μπάμπη, τον Μπάμπη τον φλού..Πάντα πιώμενος κι άνεργος ήταν ωραίος ο Μπάμπης ο Φλού... Μουρμουράει μόνος και διαρκώς σου έλεγε Φλού φίλε μου όλα είναι Φλού"

Το παυσίπονο, Μωρά στην Φωτιά..."Δως μου το παυσίπονο μου  τώρα, γιατρέ μου το μωρό μου έχει φύγει...Πες μου ποιός είμαι, τί κάνω εδώ..άνθρωποι γύρω κοιτάνε τον τρελό..."

Νάυλον ντέφια και ψόφια κέφια, Σπυριδούλα... "400 δρχ ζητάς να μου παίξεις παλιά τραγουδάκια..μου θρονιάστηκες σαν κερατάς σε αρτίστικα μπαρ στα κολωνάκια...με σκεπάζει με σάβανο και την νύχτα μου σπάς με ψόφια κέφια..."

Και για το τέλος.....

Διαμαντένια Προβλήτα, Ενδελέχεια..."Να τα όνειρα, πάρτα, τώρα πάνω σε κάρτα θα χτυπάμε αυτά που αγαπάμε..να τα όνειρα κοίτα, διαμαντένια προβλήτα σε μια λίμνη στην άκρη του κόσμου... "(ναι, από έδω έκλεψα τον τίτλο!! ;) )

Αξίζουν να τα ακούσετε αν έχετε την υπομονή!
Κι όσοι θυμηθούν κι άλλα, εδώ είμαστε να ταξιδέψουμε μαζί...

Comments (9)

τον ακουγα στα καλα του .. τελη 90ς..
τι να πρωτοθυμηθεις..αναμνησεις..
θα τα ακουσω αργοτερα..
τρομερη αναρτηση
καλο ΠΣΚ :)

εννοείται...Ατλαντίς...ωραία χρόνια στα παιδικά θρανία...

"ο έρωτας τραγούδι κι εσύ η μουσική, αδειάζει η καρδιά μου μακριά σου, ενω κάθε στιγμή κοντά σου φαντάζει μαγική... Πάντα εδώ θα μένω να σε περιμένω, τι κι αν είσαι σε μία άλλη αγκαλιά"...


τέλειο!!...καλημέρα!

χμμμ κοίτα να δεις πόσο πίσω μπορεί να σε γυρίσει ένα τραγούδι !!!

Ταξίδι στον χρόνο λοιπό με συντροφιά τα κομμάτια αυτά!

"Ο χρόνος είναι ο χειρότερος γιατρός, σε καίει, σε σκορπάει και σε παγώνει, μα εσύ σε λίγο δεν θα βρίσκεσαι εδώ..κάποιοι άλλοι θα παλεύουν με την σκόνη... πες μου ποιόν φόβο αγάπησες πάλι, ποιές λέξεις μέσα σου σαπίζουν και δεν θέλουν να βγούν, ποιός άνεμος σε παίρνει πιο μακριά απο εδώ, ποιοί δαίμονες ποτίζουν την καινούρια σου ζάλη.."
Είναι και το αγαπημένο της κόρης μου...φιλια..

Πολλά απο τα τραγούδια δεν τα ήξερα, θα κάτσω να τα ακούσω καλύτερα αργότερα. Πολύ όμορφη ανάρτηση! Φαίνεται πως σ'άρεσε πολύ και ήσουν φανατική!!!

@Laplace σε ευχαριστώ!Πολλές αναμνήσει έτσι?

@inmusiclost χαίρομαι που συμβιβαδίζουμε στην μουσική!

@Αναστασία απο τα πιο απλά ταξίδια που μπορούν να γίνουν, αλλά που πάντα σε αφήνουν με τις καλύτερες ανμνήσεις!

@Φούλη μου, να δώσεις πολλά συγχαρητήρια στην κόρη σου για τις μουσικές τις επιλογές!

@Dreamy Cloud όχι απλά φανατική! Πέρασα πολλά με αυτόν τον σταθμό, όσο και αν ακούγεται κλισέ!

Πολύ καλές επιλογές! Ορισμένα τα είχα ψιλοξεχάσει!
Φιλιά!!!

Κιτσάκι με κάνεις να φουσκώνω σαν διασταύρωση χέλι με παγώνι, με τα καλά σου λόγια!

Δημοσίευση σχολίου