Πίσω στα σχολικά θρανία

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 8:35 μ.μ.



Σήμερα ήταν η πρώτη μερα του τελευταίου εξαμήνου στο μεταπτυχιακό...Με αυτή την σχολή έχω χάσει λίγο την αίσθηση του χρόνου..
Εξάμηνο = Έξι μήνες. Ξεκινάς Οκτώβριο και τελειώνεις Απρίλη.. Σωστά???
Λάθος!
Ξεκινάς Οκτώβρη και τελειώνεις Φλεβάρη!
Ας έχει...
Ειδικότητα λοιπόν καταλήξαμε στο HR.
Ενδιαφερόταν φαίνεται.. Θα δείξει.. Ευτυχώς οι 2 καθηγητές που είχα σήμερα είναι και γαμώ τα παιδιά.. Και την πλάκα σου θα κάνεις, και χαλαρός θα είσαι και θα μάθεις!
Γενικά σαν τμήμα έχουμε δέσει πάρα πολύ παρά το γεγονός ότι οι ηλικίες μας είναι ευρέω φάσματος μεταξύ 25 και 46!!!! Έχουμε όμως πολύ καλή χημεία και αυτό μάλλον περνάει και στους καθηγητές.

Τρίτη και Πέμπτη λοιπόν, φοράω την ποδιά μου. παίρνω την σάκα μου (μα σκληρή πλάτη για να μην πάθει και τίποτα η μεσούλα μου), το κολατσιό της μαμάς και ξεκινώ...

Και πλέον η ορκομωσία φαντάζει πιο κοντά όσο ποτέ!!!

Θα ντυθούμε κι εμείς με αυτά τα ωραία μακριά φορεματάκια, θα βάλουμε τα καπελάκια μας και θα τα πετάξουμε στους ουρανούς....


 Πόσο το ζήλευα στις ταινίες!!!


 Καλή μου αρχή λοιπόν και καλές βουτιές στην γνώση (με κλειστή μύτη όμως, πειράζει;;......)

Comments (19)

Τυχερηηηηηηηηηη!!! Θα πετας και καπελακια ε? Να χεσω, εγω στην ορκομωσια μου στο Πανεπιστημιο ουτε καπελακια ειχα ουτε τιποτα.Ο καθενας ερχοταν οπως ηθελε...Ευτυχως και στοναναγορευση διδακτορικα φοραμε τιβενο αλλα και παλι οχι καπελακια.:(
Αντε με το καλο να τελειωνεις και να μας καλεσεις στην ορκωμοσια σου ε? Μην μας ξεχασεις...

Xexe, konta sto telos dld... k to platyskalo allhs mias kainourgias arxhs :)

xairete k apo mena!

Μπράβο πρωτιά μου και σ'ανώτερα....
Φιλιά πολλά...

KALH ARXH EPISTHMONISA!
KALWS SE VRIKA TWICE

καλη αρχη και καλη επιτυχια :)

Με το καλό λοιπόν και το τελευταίο εξάμηνο και καλό πτυχίο. Και να μας καλέσεις στην ορκομωσία να σε καμαρώσουμε.

με το καλό λοιπόν τα ιπτάμενα καπελάκια.

άντε, άντε, καλό πτυχίο!

Άντε να τελειώσει και κάποιος γιατί αμα περιμένετε απο μένα σωθήκατε!! Κάθε επιτυχία σου εύχομαι και καλό πτυχίο!!!!!!

Καλή δεύτερη αρχή! Πάλι καλά που ήρθαν τα πράγματα όπως τα ήθελες ;-)
Τρίτη και Πέμπτη έχω και γω μάθημα.
Φιλιά

@Αλχημιστή, μην νομίζεις κι εγώ στο πρώτο πτυχίο έτσι ήμουνα.. ότι να'ναι φοράγαμε!!! Θα σας καλέσω μην ανησυχείτε! Εξάλλου δεν αργεί!

@Dokimos, αργεί η κανούρια αρχή...αλλά τουλάχισττον άρχησε η πορεία προς αυτήν! Welcome!!

@Ψεύτικε Πέτρο, μου άρεσε αυτό το επιστημόνισα!!! Καλώς ήρθες!!

@inmusiclost σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

@Νυχτερινή Πένα, αν θα με καμαρώσετε δεν ξέρω, πάντως θα σας καλέσω!! :p

@Μ μου, σε ευχαριστωωωωωωω!!!

@Συννεφούλα μου, γιατί καλέ να μην σε περιμένουμε..έχουμε υπομονή εμείς!! ;)

@Κιτσάκι, όντως ακριβώς όπως τα περίμενα!! Ετοιμάσου τότε για καμια βολτίτσα με τα μαθηματα μας!!

Καλέ...σε ελληνικό πανεπιστήμιο δεν πετάνε καπελάκια! Δεν ξέρω δηλαδή και που κάνεις master! Και αυτή η μαύρη ρόμπα...απαπαπ...μπίχλα! Χάθηκε ο κόσμος να ορκιζόμασταν με τα κανονικά μας ρούχα;

Καλώς σε βρήκα!

@Zero Point μου, κάνω σε παράρτημα ξένου στην Ελλάδα..ξέρεις απο αυτά που τους δίνεις ένα σκασμό λεφτά και σου δίνουν πίσω ένα παλιόχαρτο και ούτε καν την κορνίζα δώρο!!!!
Όσο για τα υπόλοιπα οφείλω να πώ ότι δεν τα είχα σκεφτεί έτσι!
Αν ράψω μια δική μου εμπριμέ??

Ααααα εκεί δεν ξέρω τι κάνουν. Μην σε πάρω και στο λαιμό μου άδικα! Εμπριμέ; Ιιιιιιι...πόσο κιτς δηλαδή! Να σκάσεις απλά με μια ξώπλατη τουαλέτα...πως σου φαίνεται;

xaxaxaxa!!!θέλω να φαίνομαι ότι παιδί του λαού...!!!!

Κι από πότε η ξώπλατη τουαλέτα είναι αντιλαϊκιά; Κάνεις παρέα με τη Κανέλη; Να τα κόψεις αυτά! Ακούς εκεί...έχουν δοθεί μάχες και αγώνες για τη ξώπλατη τουαλέτα...δεν θα πάνε χαμένοι!!

@Zero είσαι όλα τα λεφτά!!! Κάθομαι και χαχανίζω μόνη μου!!!!!!!

Το ξέρω ότι είμαι τέλειος, αλλά μη γελάς κι εσύ μόνη...βρες εκεί κάποιον να γελάτε μαζί! Χαχα!

Δημοσίευση σχολίου