Ταξίδι

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 1:17 μ.μ.


Σε λίγες ωρίτσες αναχωρούμε επιτέλους!!!!
Έχω φτιάξει μια τεράστια βαλίτσα και εδώ πρέπει να επισυμάνω ότι έχει μέσα και πολλά καινούρια ρουχαλάκια που μου πήρε η καλή μου η μανούλα!! Τα έχω σχεδόν όλα έτοιμα και περιμένω πώς και πώς να πάει 5:30 να σχολάσω και να πάω γρήγορα γρήογρα σπιτάκι μου! Απο ότι έμαθα τα γονίδια θα φορτώσουν αμέσως αυτοκίνητο και θα περιμένουνε στην πόρτα!!!!!!
Όταν μπορέσω θα σας πώς για το πώς περνάω!
Και αναλυτικά απο Τετάρτη που γυρνάω!!!
Μα τί ωραία που ακούγεται!!! Φέυγω Παρασκευή και γυρνάω Τετάρτη!! Και όλα αυτά με μόνο 2 μέρες άδεια!!!!!!
Φιλάκια γλυκά αγαπημένοι μου!!!
Καλό ΣΚ σε εσάς και καλό ταξίδι σε εμένα!!!! ;)
Σας αφήνω λοιπόν με ένα αγαπημένο τραγουδάκι!!!!!!



Comments (14)

Πόσο ζηλεύω!!!
Γουστάρω πάρα πολυ την περιοχή και την επισκεπτομαι συχνα.Τη γεμισες τη βαλιτσα ε;;;Ούτε μια τοση δα γωνίτσα για ένα ξωτικούλι δεν υπάρχει;;;
Πλάκα κανω.
Να περάσεις super, και να φερεις πολλές φωτο..

Να περάσεις καταπληκτικά και να γεμίσεις τις βαλίτσες του μυαλού σου με εικόνες που θα μας περιγράψεις όταν γυρίσεις με το καλό!!!

Καλα να περασεις!! Να προσεχεις! Να γυρισεις με πολλες ομορφες αναμνησεις και ομορφα συναισθηματα! Καλες μινι διακοπες!!!

Μαρουλοφιλακια!

πανέμορφα να περάσεις!
γεμάτη στιγμές αληθινές και όμορφες!

Άντε με το καλό και να περάσεις υπέροχα.
Θα περιμένουμε νέα σου.
Φιλιά πολλά και καλό ταξίδι

Ουπς!
Μην σε γελά το όνομα
Η Αναστασία είμαι :))

Μπά!
καλό ταξίδι και σ' εμάς, άντε μην τα πάρω τώρα και πάω πιο μακριά!!! Αντε μην δεν γυρίσω την Τετάρτη και γυρίσω την επόμενη ΚΥΡΙΑΚΉ !!!!

Αει καλό σου ταξίδι και καλά να περάσουμε ΟΛΟΙΟΙΟΙΟΙΟΙ!!!!!

ναι ναι με δυο μέρες άδεια κι εγώ!!

Καλό ταξίδι και καλά να περάσεις.

Καλό ταξίδι!!!Καλά να περάσεις!!!

Να περασεις οσο καλυτερα γινετε!!!
Εμεις εδω...το ξερεις!Αρα τα λεμε την τεταρτη!

Λιγη ωρα ακομα υπομονη!

Καλά να περάσεις κοριτσάκι θέλω φώτο...

Kαλό ταξίδι, καλά να περάσεις και με το καλό να γυρίσεις. Δεν μας είπες που πάς?

@Ξωτικούλι, όλοι οι καλοί χωράνε! Την επόμενη φορά θα σε πάρω!!

@One Happy Dot, όντως γέμισα πολλές όμορφες εικόνες και όταν μπορέσω θα σας τα πώ με λεπτομέρειες!!

@Μαρουλάκι μου, οι ευχές σας έπιασαν τόπο! Πέρασα τέλεια!!

@b|a|s|n\i/a, μου πραγματικά ήταν αληθινές και πανέμορφες οι στιγμές! Να είσαι καλά!

@Σταλαγματιά μου, δεν ξεγιελέμαι εγώ!! ;)

@Ζουζούνα μου, εσύ που πήγες?? Πώς πέρασες???

Νυχτερινή Πένα, Nikos , efhbos, Φούλη και thumbelina σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους σας!

Δημοσίευση σχολίου