Σκέψεις γύρω απο την δουλειά...

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 3:18 μ.μ.

Είναι κάποιες φορές που κάθομαι και σκέφτομαι πόσο πολύ μοιάζουν κάποιες περίοδοι της ζωής μας, με την ζωή.. Αυτό που συχνά λέμε, μια μικρογραφία της κοινωνίας. Το σχολείο, οι παρέες μας,  η δουλειά μας.
Αυτό που με προβληματίζει αρκετά τον τελευταίο καιρό, είναι ο χώρος της δουλειάς.
Ξεκινάς μια καινούρια δουλειά, όλο ενθουσιασμό, όλοι οι συνάδελφοι σου, σου φαίνονται γαμώ τα παιδιά, ακόμα και ο προϊσταμένος σου μοιάζει να είναι εντάξει.
Και σιγά σιγά όλα αλλάζουν.. θα μου πείς, πού ζείς κοπέλα μου.. ο κόσμος δεν είναι ρόδινα πλασμενος...οκ συμφωνώ, αλλά πάντα με εκπλήσσει το πόσο εύκολα αλλάζουν τα δεδομένα σου.
Ξαφνικά όσοι εκτιμούσες και πίστευες ότι σε εκτιμούσανε και αυτοί, τουε βλέπεις και σου έρχεται να τους σφαλιαρίσεις, γιατί απλά όχι μόνο δεν σε εκτιμάνε, αλλά θεωρούνε κιόλας ότι είσαι πολύ λίγος για να σου μιλάνε. Είναι εκείνοι, που δεν συμπαθούσες καθόλου και τώρα νομίζεις ότι ταιριάζεις πολύ περισσότερο τελικά και κάνεις μια προσπάθεια και ελπίζεις να σου βγεί σε καλό. Και είναι και εκείνοι, που δεν είχες σχηματίσει γνώμη και τελικά τους εντάσεεις σε μια απο τις παραπάνω κατηγορίες.
Απλά είναι κρίμα, να κατηγοριοποιείς τους ανθρώπους με τους οποίους δουλεύεις. Περνάς 8 ώρες μαζί τους, δεν είσαι υποχρεωμένος να είσαι φίλος τους, οπότε καλό θα ήταν να προσπαθούσες να είχες τουλάχιστον μια καλή σχέση στα πλαίσια τις συνεργασίες.

Με αυτά και μ'αυτά πείνασα και δεν ξέρω και τί να φάω...
Καλό απογευματάκι!

Comments (4)

κοιτα βασικα ευγενεια πρεπει να εχουμε σε ολους τους τομεις

εγω δουλευω απο τα 18 και ειμαι 32 φαντασου λοιπον οτι δεν μπορω μονολεκτικα να σου απαντησω διοτι οι συνθηκες καθε δουλειας ειναι διαφορετικες οστοσο ξαναλεω ο σεβασμος πρεπει να κυριαρχει σε καθε ειδους σχεση

φιλακια

καλησπερα..
ποσο δικιο εχεις..
συμφωνω με σκουληκι...ΣΕΒΑΣΜΟΣ η μυστικη λεξη...
καποιοι την αγνοουν..εεε καλο ειναι να τους την υπενθυμιζουμε,..
καλη εβδομαδα

Είμαι υπέρ της άποψης, φιλιες και συμπάθειες στον εργασιακό χώρο δεν υπάρχουν.
Κι αν κάποιες φορές ξεχάστηκα και πίστεψα πως τα πράγματα είναι διαφορετικά ήρθε η πραγματικότητα να με προσγειώσει ανώμαλα.
Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα και οσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουμε λιγότερα λάθη θα κάνουμε.

Τι καλό έφαγες; :))

@Skouliki μου, το έχω καταλάβει πόσο δύσκολες είναι οι σχέσεις..αλλά κι εγώ για τον στοιχειώδη σεβασμό μιλάω!

@Lappace μου, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αν ο άλλος είναι ισχυρογνώμων ότι και να του θυμίσεις, το επόμενο δευτερόλεπτο θα το έχει ξεχάσει!

@Αναστασία μου, αρνάκι στο φούρνο και ήρθα και ίσιωσα! Συμφωνώ απόλυτα με όσα λές!

Δημοσίευση σχολίου