1 χρόνος στο καινούριο μας σπιτάκι!!!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 11:26 π.μ.


31 Οκτωβρίου σήμερα... 2009...
Πρίν απο ακριβώς έναν χρόνο μπήκαμε στο σπιτάκι μας..
Το δικό μας σπίτι επιτέλους..
Νιώσαμε σαν οικογένεια τους κόπους χρόνων να ανταμοίβονται..
Τα όνειρα ζωής να πραγματοποιούνται..
Εγώ επιτέλους έχω τον ολοδικό μου όροφο...
Κάτω..Ανοίγω την μπαλκονόπορτα και πατάω κατευθείαν στον κήπο....
Απέναντι μας η πλατεία και τα σχολεία...
"Μαιρούλα, κοίτα.....Τα εγγόνια μας θα είναι δίπλα στο σχολείο", έλεγε ο μπαμπάς.. και χτύπαγε χαρούμενος παλαμάκια και επαίρνε αγκαλιά το Μαιρούλι του... Το Μαιρούλι που ερωτεύτηκε, αγάπησε και μετά απο 25 χρόνια ακόμα κάνουν σαν 18χρονο ζευγαράκι...
Κι εγώ γέλαγα.. Βρε πατέρα, απο τώρα εγγόνια;;;
Και συνοφριόθηκε και πήγα και τον φίλησα και πάλι χτυπούσε παλαμάκια...

Και ήρθε η μέρα της μετακόμισης...
Μια περίεργη θλίψη που φεύγαμε απο το παλιό σπίτι..
Όμως η χαρά δεν συγκρινόταν...
Φεύγεις για να πάς κάπου καλύτερα.. Πώς να μην χαίρεσαι..

Κι σήμερα κλείνουμε χρόνο στο σπιτάκι μας...
Περάσαμε ήδη πάρα πολλά σε αυτόν τον χρόνο...
Και πόσα θα περάσουμε ακόμα!!
Εύχομαι να είναι και χαρές και λύπες...
Ζωή χωρίς γέλιο και χωρίς κλάμα δεν γίνεται...

Να τα έχουμε λοιπόν!
Τις χαρές για πάντα, τις λύπες για να μας θυμίζουν ότι ζούμε και να μας κάνουνε πιο δυνατούς!
Όλα πρέπει να τα έχουμε!
Όλα τα περιμένω!


Και που είστε ακόμα γονίδια!!!!
Όσο για εγγονάκια μην ελπιζετε ακόμα!!!!

Φιλί γλυκό!! Και καλό ΣΚ!!!

Comments (13)

Τι πανέμορφη ανάρτηση .......
Καλό σ/κ!

Καλημερα κυρ next-day μου χαχαχα!

Ενας χρονος? Εμεις τα χριστουγεννα κλεινουμε 3 χαχαχα! Να τα εκατοστησετε και να ειστε γεροι να τα απολαυσετε ολα! Για εγγονια ενταξει μεχρι του χρονου θα κανουμε υπομονη!!

Καλο σου κου!!

Μαρουλοφιλακια!

Τυχαία πέρναγα,καλορίζικο.

καλοριζικο
και εμεις οικογενειακη πολυκατοικια εχουμε οποτε ξερω το συναισθημα :)

τι όμορφα καλή μουυυ=]
να τα εκατοστησετεε<3

καλο βραδακι=]

(σου απαντησα στο σχολιο σου, αν θες τσεκαρε στο μπλογκ μου:) :) )

Να τα εκατοστήσετε στο καινούριο σας σπίτι, και εμείς τα χριστούγεννα κλείνουμε χρόνο και καταλαβαίνω τα ανάμεικτα συναισθήματα χαράς και θλίψης πού ένιωθες όταν μετακόμιζες. Πάντα χαρές εύχομαι και αν έρθουν στενοχώριες μικρές και περαστικές να είναι.
Καλό βράδυ.

Να είναι πάντα φωλιά αγάπης και γαλήνης. Αυτό που λέμε εδώ έξω "Home, my sweet home!"
Να είσαι πάντα καλά, και να περνάς υπέροχα καλή μου φίλη, φιλιά :)

@Και λοιπόν;E allora?. ευχαριστώ πολύ καλή μου!!

Κυρ-μαρουλακι μου, και λιγο λες μεχρι του χρονου! ;) σε ευχαριστουμε και αντευχόμαστε φυσικά!!

@taspa, ευχαριστουμε!

@Σκουλικακι μου, είναι πραγματικά υπέροχο!!

@Free Spirit μου, να εισαι καλα!!! ;)

@thumbelina, με το καλο λοιπον και στην δικη σας ολοκληρωμενη χρονια στο καινουριο σας σπιτακι! να ειμαστε καλα να τα χαιρομαστε και να τα γεμιζουμε ομορφες στιγμες!!

@AATON, καλέ μου, σε ευχαριστώ πολύ καταρχήν που πέρασες! το εκτιμώ πολύ!!! και σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για τις ευχές σου!!!

Να το απολαύσετε όσο περισσότερο γίνεται!
Πολλά φιλιά

Ευχαριστούμε Κιτσάκι! Το προσπαθούμε! ;)

UGEIA PANO APO OLA KAI NA PERNAS KALA STO SPITAKI SOU:

@MOLEMOU μου, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!

Δημοσίευση σχολίου