1 χρόνος

Posted by next_day | Posted in | Posted on 9:47 π.μ.

Επειδή ζήλεψα που όλοι γιορτάζετε τα μπλόγια σας, είπα κι εγώ να βρώ κάτι να γιορτάσω!
Τελικά εκεί που ετοιμαζόμουνα να γράψω για άσχετους αριθμούς πόστ και σχολίων και άλλα τέτοια, ανακάλυψα ότι τελικά κι εγώ γιορτάζω!
Ακριβή ημερομηνία δεν γνωρίζω να σας πώ!
Έχω κάνει πολλές αλλαγές, έχω έρθει και έχω φύγει περίπου 1598 φορές, έχω αλλάξει 532 σπίτια, 895 φορές διακόσμηση και άλλα πολλά τέτοια χαρούμενα!
Γιορτάζω λοιπόν κι εγώ και σας κερνάω τουρτίτσα!!!




Comments (19)

Ωραίο γλυκό, τη γλύκα του να' χεις.
Σου εύχομαι ακόμα πολλά χρόνια και πολλές αλλαγές που φαίνεται ότι σου αρέσουν.

Επειδη ειμαι απο τους πρωτους θελω δυο κομματια ενα και για μετα χαχαχα!

Να τα εκατοστησετε! Να συνεχισετε την καλη δουλεια! Τις αλλαγες γτ η αλλαγη ειναι για καλυτερα..

Εδω θα ειμασστε να τρυπωνουμε στην πρωτη σου ζωη σου!!

Μαρουλοφιλακια! Καλο μηνα!

@νυχτερινή πένα σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!Μοπυ αρέσουν οι αλλαγές, αλλά ευτυχώς σε ορισμένα πράγματα και καταστάσεις!

@Μαρουλάκι μου, πάρε όσα θες.. έχω και δευτερή στο ψυγείο!! ;) Να τρυπώνετε..σας έχω ανάγκη!

Να ζήσεις blogaκι και χρόνια πολλά,
μεγάλο να γίνεις με σχόλια γλυκά
παντού να σκορπίζεις της σκέψης το φώς
και γεμάτος διαμάντια ο δρόμος, καλός!

Ok, τελικά ναι... έχω ταλέντο. Χαχαχα. Να σαι καλά γλυκιά μου να μας δίνεις τέτοιες αναρτησούλες!

Φιλάκια πολλά!

PS: ω ναι... η τούρτα είναι σοκολατίνα! Γιαμιιιιι!!!!

χρονια πολλα !! ευχομαι τα καλυτερα

χρονια πολλααααααα
ευχομαι πολλες κ καλες αναρτησεις!!!
θελω μεγαλο κομματι εεε??
φιλια

να τα εκατοστησεις ::))

καλο μηνα με ωραιες ιδεες!

Nα ζήσεις, να τα εκατοστήσεις, να τα χιλιάσεις τα ποστ σου κι εμείς να είμαστε εδώ να σε διαβάζουμε πάντα!

Kαλά, και αυτή που έφαγα το πρωί;;; από πότε την είχες καλέ!!!
Χρόνια πολλά, να τα εκατοστήσεις μαζί με 3000,
αναρτήσεις...
Ελα το γλυκό τώρα!! μην ξεχνιόμαστε......

Χρόνια πολλά! Με πολλά και καλά posts :) Νοστιμότατη φαίνεται η σοκολατένια τουρτίτσα, ένα κομματάκι θα το πάρω!

PS: Διαβάζουμε το ίδιο βιβλίο!

Xρόνια πολλά διαμαντένια μου!!! Να σου ζήσει το μπλογκάκι και να έχουμε τη χαρά να σε διαβάζουμε για πολύ καιρό ακόμα!! Με βάζεις σε πειρασμό αλλά ένα κομματάκι θα το πάρω!!! Φιλάκια πολλά :)

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Χρόνια πολλά! Να χαίρεσαι το βλογάκι σου! :D Εύχομαι καλές εμπνεύσεις και ότι άλλο καλό!

Χρόνια πολλά για ό,τι κι αν γιορτάζεις.

Και σοκολατίτσα ,αμαρτωλή αδυναμία.

Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου ,πολλά πολλά φιλιά.

Αν και καινούρια και μην έχοντας δει πολλές από τις αλλαγές που μας λες, σου ευχομαι τα καλύτερα!Εύμπνευση και υγεία πάνω απ΄όλα!

με το καλό πολλά ποστ ακόμα!!!!

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους σας για τις ευχές σας και τα γλυκά σας λόγια!!!!!!

ΣΟΥ εύχομαι η επόμεη μέρα να είναι πάντα καλύτερη από την προηγούμενη...Χαίρομαι που σε βρήκα
Πολύ ωραίο blog,ζηλεύω,πως τα έχεις κάνει όλα αυτά τα κόλπα.; ')

Να σαι πάντα τόσο δημιουργική σου εύχομαι και να ομορφαίνεις την ηλεκτρονική μας ζωή με τις σκέψεις σου!

Χρόνια πολλά σε σένα και στο μπλογκάκι σου!

Δημοσίευση σχολίου