Η τριλογία (προς το παρον) της Stephnie Meyer

Posted by next_day | Posted in | Posted on 3:43 μ.μ.

Τελικά η κακή διάθεση μπορεί εύκολα να ξεχαστεί για λίγο, ένα βιβλίο..
Πόσο μάλλον στην δική μου περίπτωση που παρέλαβα τρία...
Και οι τίτλοι αυτών (όπως κάποιοι θα μάντεψαν απο τον τίτλο) ....

Λυκόφως,

Νέα Σελήνη και

Έκλειψη

Ο πλουρκόφιλος kitsosmitsos, μου τα πρότεινε και τα παρήγγειλα αμέσως μετά την διαβεβαίωση του ότι δεν έχουν καμία σχέση με την ταινία!

Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές!
Όμορφο δέσιμο..
ωραία σκοτεινά χρώματα στο εξώφυλλο(ο συνδιασμός κόκκινο με μαύρο με τραβάει απίστευτα)..
πολύ καλές επιλογές εικόνας, μήλο, φτερό και κόκκινη κορδέλα αντίστοιχα...
Απαλές σελίδες και υπέροχη μυρωδιά...

Καλές αναγνώσεις!

updated 16.09.2009 :
διάβασα ήδη τα 2 πρώτα κεφάλαια και είναι συναρπαστικό.
πολύ ωραίες περιγραφές.
Αυτό που μου άρεσε ιδιαίτερα, είναι το πώς η ηρωίδα κρίνει και τους άλλους και τον εαυτό της, σκέψεις άλλοτε όμορφες,άλλοτε σκοτεινές, άλλοτε χιυμοριστικές, άλλοτε πολύ ιδιαίτερες...

Comments (2)

Και πού να δεις στο τέλος που ο δολοφόνος είναι ο...
Χαχα! Τα βιβλία είναι όντως καταπληκτικά, ο τρόπος γραφής μοναδικός που σε συνεπαίρνει να τα διαβάσεις μονορούφι!
Αναμένουμε αντίστοιχες προτάσεις!
Φιλιά

Ποιός δολοφόνος??έχουμε και φόνο???αααα....πολλά αποκαλύπτιες!!!!
Απο προτάσεις θα αργήσουν ακόμα, αφού έχω άλλα τρία..
Αν και τώρα που το σκέφτομαι, μπορώ να προτείνω κάποια απο αυτά που έχω ήδη διαβάσει...
Μμμμ...τροφή για νέο πόστ!!!

Δημοσίευση σχολίου