Keep on Blogging - Οι πρώτοι!

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 4:12 μ.μ.

Μετά απο την πρόσκληση απο το αγαπητό Skouliki να συμμετέχω στην κοινότητα του Keep on Blogging
πρέπει κι εγώ με την σειρά μου, αν απονήμω φόρο τιμής σε αυτή την υπέροχη βλογοπαρέα!
Σας παρουσιάζω λοιπόν τους πρώτους φίλους βλογερς που με υποδέχτηκαν με τα καλύτερα λόγια!!!

Θα υπάρχει και ξεχωριστή λίστα ιστολογίων, όπου όλη παρέα του Keep on Blogging θα είναι εκεί μαζεμένη!!

Καλώς σας βρήκα όλους και σας ευχαριστώ για την θερμή υποδοχή σας!!
Κι όπως σας είπα, το ΣΚ να περιμένετε επιδρομή!


Comments (11)

Θα σου δείξω εγώ, θα δεις τι θα πάθεις...
Καλωσήλθες!

@KitsosMitsos εσύ να δείς τι θα πάθεις που τόσο καιρό με είχες στα σκοτάδια! Φαταούλα!!!!!!!
Καλώς σας βρήκα!

ποσο χαιρομαι οταν το νετ μου δινει την ευκαιρια να γνωριζω ευχαριστα νεα παιδια
και να μοιραζομαι μαζι τους ωρες και στιγμες απο την καθημερινοτητα μου

καλωςηρθες στην παρεα μας λοιπον

Kiss

@Skouliki είναι πραγματικά υπέροχο!
Θα τα λέμε συχνά!

Και πάλι ευχαριστώ @Skouliki!!!!!!

Καλώς ήλθες στην παρέα μας στην οποία μπήκαμε σχεδόν ταυτόχρονα...
Θα έχεις τη στηριξή μου μιας και το μπλογκ σου είναι απίθανο...

Υ.Γ. Κατι βλέπω για λυκόφως... νομίζω οτι θα τα πάμε ακόμη καλύτερα!!! :)

@Libertas σε ευχαριστώ!
Το "Λυκόφως" ήταν πρόταση του @KitsosMitsos και πραγματικά έκανα πάρα πολύ καλά που τον άκουσα!
Εννοείται ότι θα επισκέφτομαι!
Φιλί!

ωωω τι ξεχωριστη αναφορα ειναι αυτη!
πραγματικα μας τιμας!!
χαιρομαστε παρα παρα πολυ που εισαι στην παρεα μας!
καλως ηλθες κ καλως σε βρηκαμε εμεις εδω(οσοι δεν ειχαμε την τυχη να γνωριζουμε το Blog σου) :)

Δεν πρόλαβα να μπώ στο μπλόγκ σου και βλέπω το ονοματάκι μου!! Καλώς σε βρήκαμε στην παρεούλα μας!! Θα κάτσω κάποια στιγμή να διαβάσω και παλιές σου αναρτήσεις.. Φιλάκια πολλά, θα τα λέμε!!!

Απίστευτα γλυκό εκ μέρους σου να με αναφέρεις! Θα τα λέμε συχνά! Καλώς ήρθες στην παρέα! Πολλα πολλά ονειροφιλάκια...

@Laplace μου δική μου η τιμή να σας έχω κοντά μου!! Καλώς σας βρήκα όλους!

@Dreamy Cloud, καλώς ήρθες!!! Κι εγώ όταν ανακαλύπτω ένα καινούριο βλόγι το "ψαχουλεύω"!!!

@Estella καλώς σας βρήκα!!!! Στέλνω κι εγώ γλυκά ονειροφιλάκια!! ;)

Δημοσίευση σχολίου