Νευράκια!

Posted by next_day | Posted in , , , | Posted on 8:17 μ.μ.

Η ώρα είναι 08:15 και είμαι ακόμα στην δουλειά...
Έχω κουραστεί πάρα πολύ και προβλέπεται συνέχεια ακόμα..
Το μόνο ενθαρρυντικό είναι ότι αύριο είναι Παρασκευή, θεωρητικά θα τελειώσουμε σήμερα με όλη αυτή την τρέλα και το ΣΚ θα είμαι home alone και θα μπορώ να χαλαρώσω...
Όλα αυτά όμως τώρα δεν μου δίνουνε καθόλου κουράγιο!

Θα περάσει, πού θα πάει!

Καληνύχτα!

Updated : ρώτησε συνάδελφος το ζουζούνι(= προϊστάμενος) τί θα δώσει για εμάς που καθόμαστε μέρι τέτοια ώρα..και απάντησε... "Δίνω μαθήματα για το πώς είναι η ζωή".. Μπορούσε να πεί καλύτερα θα πάρουν τα........

Comments (3)

Υπομονή και το ΣΚ είναι πολύ κοντά!!Ευκαρία λοιπόν για το χαλάρωμα και την ξεκούραση όλης της εβδομάδας...

Φιλιά από έναν τρελλό και ερωτευμένο ΒΑΤΡΑΧΟΥΛΙ...

Βλεπω οτι το αφεντικο εχει κακη αισθηση του χιουμορ...Η κακη αισθηση του χιουμορ πες του δεν θεραπευται! :)

@crazy tzitzi αυτό το σκ περιμένω όλη την βδομάδα, αλλά μόνο χαλαρό δεν θα είναι τελικά, γιατί έχ κανονίσει πολλά πράγματα!!!

@ΑΛχημιστή μου, γενικά το αφεντικό δεν έχει αίσθηση για τίποτα, δεν θα του λείψει το χιούμορ!!! Δεν θεραπεύεται και για έναν ακόμα λόγο..ηλικία!! ;)

Δημοσίευση σχολίου