Κρυφτό

Posted by next_day | Posted in | Posted on 1:00 μ.μ.


Είναι κατι μέρες τώρα που παίζω κρυφτό με τον ίδιο μου τον εαυτό....
Περιμένω πότε θα πεί φτου και βγαίνω και θα έρθει να με βρεί κάτω απο την φοβερή μου κρύψωνα-τραπεζαρία 8 ατόμων- και θα κάνει κου-κου-τσα..
Κι επειδή παίζω μόνη μου δεν έχει μαλακίες φτου ξελευτερία να την καβαντζώσουμε όλοι πάλι κάτω απο την φοβερή κρυψώνα-τραπεζαρία 8 ατόμων...
Πώς έμπλεξα εγώ σε αυτό το κρυφτό δεν έχω ιδέα...
Κάποιος μ@λ@κ@ς θα με έπεισε-δεν εξηγείται αλλιώς..
Έπεσα με τα μούτρα κι εγώ λοιπόν, λες και δεν ήξερα ότι κάποια στιγμή θα σκάσει μύτη ο τα φυλάω και μετράω και κάνω και ματάκι και  θα με έβρισκε...
Ακόμα δεν με έχει βρεί στα σίγουρα...
Σίγουρα βλέπει την σκιά κάτω απο την φοβερή κρυψώνα, αλλά και πάλι δεν είναι  σίγουρο ότι είμαι εγώ...
Θα με βρεί όμως και μετά θα τα φυλαώ εγώ...
Και δεν ξέρω και να μετράω τραγουδιστά!!!
Καμμένη απο χέρι...

Θα ψάξω να βρώ άλλη κρυψώνα καλύτερη...

Και τότε θα τον νικήσω...

Comments (4)

Οι καλύτερες κρυψώνες, πάντως, είναι οι πιο προφανείς...
Καλημέρα

Το πήρα απόφαση..Τέλος το κρυφτό..
Λεπτομέρειες στο επόμενο πόστ!
Θα την κρατήσω όμως την συμβουλή, γιατί μ'αρέσει κάποιες φορές να παίζω κρυφτό! ;)
Την καλημέρα μου!

Αγαπημένο παιχνίδι το κρυφτό!
Μετράω...κρύψου, 5 10 15 20 25 30 35 ...

@diodos δεν παίζω!ξέρεις ήδη την φοβερή και τρομερή κρυψώνα μου! :P μέτρα μέχρι το 200 για να βρώ καινούρια!

Δημοσίευση σχολίου