Αγγελίες #1

Posted by next_day | Posted in | Posted on 11:39 π.μ.

Μετά απο ιδέα που έπεσε απο φιλεναδίτσα, σας παρουσιάζω την νέα κατηγορία "Αγγελίες"...
Έχει πέσει γέλιο μέχρι δακρύων στην παρέα, αφού η μια φιλεναδίτσα δουλεύει στο τηλεφωνικο κέντρο εφημερίδας, που παίρνει ο κάθε πικραμένος και βάζει την αγγελία του..

Ξεκινάμε λοιπόν...

Κατηγορία : Χαρίζονται!!

"ΑΧΥΡΟ από σιτάρι, χαρίζεται, περιοχή ......................".
Έψαχνα πόσο καιρό τέτοιο σιτάρι..Ευτυχώς ο κυριούλης/η κυριούλα μου έλυσε τα χέρια!!! Το ότι χαρίζεται δε, μόνο μια ευχή..να είναι πάντα καλά να μας χαρίζει άχυρο!

"ΑΠΛΩΣΤΡΕΣ (2), σιδερώστρα, οικιακά σκεύη και άλλα μικροαντικείμενα καθημερινής χρήσης χαρίζονται, Ντουλάπα ρούχων, καναπές - κρεβάτι, τραπέζι μέσης, έπιπλο τηλεόρασης, καρέκλα σκηνοθέτη, σιφονιέρα, καθρέφτης, τραπέζι κουζίνας με 2 καρέκλες, 3 σκαμπό, ψυγείο, πλυντήριο ρούχων, ηλεκτρική κουζίνα, ανεμιστήρας, 2 σόμπες αλογόνου, cooler, χαρίζονται 2 απλώστρες, σίδερο ρούχων, σιδερώστρα, 2 ντουλάπες μεγάλες κουζίνας, καρέκλα γραφείου, οικιακά σκεύη και άλλα πολλά"..
Αυτή είναι αγγελία αγαπητέ αναγνώστη..Ναι σε εσένα μιλώ που ετοιμάζεσαι να ανοίξεις σπίτι..Το αφεντικό τρελάθηκε και χαρίζει!!Πάρε πράγμα, πάρε πράγμα!

"ΒΑΛΙΤΣΑ ανοιγόμενη, κατάλληλη για κάμπινγκ με εξοπλισμό για τραπεζάκι και καρέκλες, 4 ατόμων, χαρίζεται"
Αν και μπαίνει ο χειμώνας, είναι μια καλή ευκαιρία να αρχίσεις να κανονίζεις τις επόμενες σου διακοπές!Βαλίτσα βρήκες!!! Το μέρος σου μένει μόνο!! Μην ξεχνάς αγαπημένε... Των φρονίμων τα παιδιά....

"ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ χημικών προϊόντων, παλαιά, εν λειτουργία, χαρίζεται"
Εάν αναζητάς νέους επαγγαλματικούς ορίζοντες, εάν θές να κάνεις αλλαγή καριέρας, να η ευκαιρία σου!

Εάν σας άρεσε, θα το συνεχίσουμε...
Αναμένω την γνώμη σας!!!!
Γιατί το  χρειαζόμαστε το γέλιο!!!

Σας φιλώ γλυκά!

Comments (21)

kalhmera k kalh ebdomada!
fysika k na to synexiseis!!!!
exei plaka :)

@Laplace καλό μου πότε πρόλαβες και ήρθες βρε;;;
Ωραία λοιπόν!Το πρώτο ΟΚ παρελήφθη και είμαι πολύ χαρούμενη!
Σε ευχαριστώ!!

To δεύτερο ΟΚ είναι εδώ!! Ωραία ιδέα και αστεία, keep going!!! Καλά το άχυρο πως τους καρφώθηκε να το χαρίσουν;!!! Φιλάκια :))

Συννεφούλα μου, παρελήφθη!!!Σε ευχαριστώ πολύ!
Και πού να δεις τα υπόλοιπα!!!

Οι αγγελίες πάντα έχουν γέλιο!Να συνεχίσεις...

@porcupine θα συνεχίσω το λοιπόν!!!

Οκ! Διάβαζα και παρακάτω και άφησα αλλού το σχόλιο χεχε συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες αυτα :P

@Mousikouli επειδή όμως είμαστε σαϊνια σε κατάλαβα!!!!!

χαχαχα!!!
Έχουν πλάκα! Εννοείται να τα συνεχίσεις!
Άλλωστε ποιος δεν χρειάζεται λίγο άχυρο την σήμερον ημέραν?

@Libertas χαχαχαχα..έγραψε η απορία σου!

Έλα βρε κορίτσι μου, εσένα έψαχνα ,το τι εχω στο γκαράζ δε λέγετε!!!
Όσο για το άχυρο; ξέρω πολλάαααα ζώα δίποδα που τους χρειάζετε!!φυσικά και να συνεχίσεις....
Σμααααααατς...

@Φούλη μου γέλασα πάρα πολύ με το σχόλιο σου!!!!!

Εννοείται και να το συνεχίσεις.[bitch mode] Αυτό με το άχυρο το χρειάζομαι. Συναντάω πολλά ζώα καθημερινά. :P[/bitch mode]

Φιλάκια πολλά ζουζούνα!

τελεια !!

εγω πιοπολυ γελασα με τα δικα σου σχολια ομως να ξερεις

@Estella μου, βλέπω το άχυρο είχε μεγάλη ανταπόκριση..μήπως να δώσω το τηλέφωνο του κυριούλη???

@Skouliki με τιμάς ιδιαίτερα!

Καλημέρα!!!!! Συνέχισε τις αγγελίες και να συνεχίσεις οπωσδήποτε τα χιουμοριστικά σου σχόλια. Όλα τα λεφτά !!

Φιλάκια πολλά .

Καλή μου Venus μάλλον θα το συνεχίσω!Είδα ότι είχε ερκατή ανταπόκριση!
Σε φιλώ!

Για όποιον ενδιαφέρεται, χαρίζονται επίσης φύκινες μεταξωτές κορδέλες, ένα τάπερ που έχει μείνει άπλυτο εδώ και κάτι μήνες και πιθανόν να ενδιαφέρει τους ερευνητές της Βιολογίας, φετιχιστική στολή για έξαλλες καταστάσεις και οτιδήποτε άλλο βρω αύριο που θα ψάξω το πατάρι (θα γράψω σχετική ανακοίνωση).

Μιας που βρήκα σχετική ανάρτηση, ας διαφημίσω κι εγώ τις προσφορές μου. :P

@irthe_h_pitsa πρόλαβα το τάπερ??

Και τα υπόλοιπα, αν τα θες.

γεια σας! ενδιαφερομαι για το αχυρο μπορειτε να επικοινωνισεται μαζι μου στο spiridoula.iro@hotmail.com!!
ευχαριστω

Δημοσίευση σχολίου