Time to play

Posted by next_day | Posted in | Posted on 9:33 π.μ.

Με κάλεσαν κι εμένα σε ένα μπλογοπαιχνίδι... Ο αυτουργός είναι ο nek !!! Τον ευχαριστώ παρ'αυτα για την πρόσκληση και στίβω το μυαλό μου για να βρώ κι εγώ 10 ελαττώματα μου!!
Μόνο 10??? Σαν λίγα να μου φαίνονται....
Ας ξεκινήσω.....

  1. Δεν μπορώ να ξυπνάω απότομα.... Αν έρθεις απο πάνω μου την ώρα που κοιμάμαι και αρχίσεις να με σκουντάς για να με ξυπνήσεις ή να φωνάζεις, καλύτερα να εξαφανιστείς απο προσώπου γης.. Είμαι ικανή να σκοτώσω άνθρωπο... Άσε που το υπόλοιπο της μέρας, δεν μιλιέμαι....
  2. Είμαι των άκρων... Ή θα είμαι πολύ χαρούμενη ή θα είμαι πολύ λυπημένη.. Μέση κατάσταση δεν υπάρχει.... Καλό όταν είμαι χαρούμενη, κακό όταν είμαι στεναχωρημένη..Και ότι και να μου πεί ο οποιοσδήποτε δεν αλλάζω διάθεση....
  3. Σε συνέχεια του 2, είμαι υπερβολική και στα νεύρα και όταν με πιάνουν οι αγάπες μου....
  4. Δένομαι πολύ εύκολα με τους ανθρώπους και συνήθως την πατάω... Δεν με νοιάζει πόσο τον ξέρω τον άλλον, αρκεί που έγω θα νιώθω άνετα μαζί του...
  5. Δεν θέλω να αλλάξω το 5, παρά το ότι την έχω πατήσει άπειρες φορές.
  6. Ενθουσιάζομαι εύκολα και άλλο τόσο εύκολα βαριέμαι.. Ευτυχώς το παθαίνω σε ασήμαντα θέματα...
  7. Εάν κάτι δεν μου αρέσει απο την αρχή, δεν πρόκειται μετά να αλλάξω γνώμη.. Στραβόξυλο απο τα μεγάλα!!!
  8. Έχω ένα απίστευτο κόλλημα... Θέλω η μπλούζα που φοράω να έχει το ίδιο χρώμα με τα καλτσάκια!!!! Ως συνέπεια, εάν αγοράσω μια μπλούζα και δεν βρώ το ίδιο χρώμα καλτσάκια, είμαι ικανή να επιστρέψω την μπλούζα!!!!
  9. Θέλω τα πάντα μέσα στο σπίτι μου, και ακόμα περισσότερο πάνω στο γραφείο και στο τραπεζάκι του σαλονιού να εφαρμόζουν στις γωνίες... Μέχρι και κούπα με γωνίες έχω βρεί!!!!
  10. ...........??????????? Κόλλησα.......

Με την σειρά μου καλώ:
-Κίτσε.....για να σε δώ..... ;)
-Λαχανάκι...αν περνάς απο εδώ, έλα κι έσυ για παιχνιδάκι....

Και όποιος άλλος θέλει, μπορεί να βγάλει τα εσώψυχα του στην φόρα!!!

Comments (4)

Προκαλείς...πρόσεξε τι ζητάς γιατί θα βγει στην επιφάνεια! Χαχαχα!
Καλημέρα! Οσονούπω...

Για λέγε....Για λέγε....
Καλημέρα!!!

Έπαιξα και γω το παιδάκι...

Μόλις το είδα αγαπημένε Κιτσάκο!!
Απλά λόιγω φόρτου εργασίας (το αφεντικό επέστρεψε!!) δεν πρόλαβα ακόμα να σχολιάσω!!!

Δημοσίευση σχολίου