Μ'αρέσει να σε περιμένω.........

Posted by next_day | Posted in | Posted on 2:34 μ.μ.

Στέκομαι πίσω απο το τζάμι και κοιτάω τον δρόμο...
Αυτοκίνητα περνάνε, κόσμος τρέχει να προφυλακτεί απο την βροχή, ομπρέλες διαφόρων χρωμάτω δίνουν μια διαφορετική αίσθηση στην μουντή μέρα....
Κι εγώ μέσα σε όλα αυτά, απο ψηλά, απο τον δεύτερο όροφο ενός κτιρίου, κοιτάω κάτω και ταξιδεύω...
Με ένα τσιγάρο στο χέρι να μου κάνει συνρτοφιά, αναπολώ τις στιγμές που καθόμαστε μαζί, σφιχτά αγκαλιασμένοι και αφήνουμε την βροχή να πέφτει πάνω στα κορμιά μας...
Μ'αρέσει που τώρα είμαι μόνη μου και σε περιμένω...
Μ'αρέσει αυτή η γλυκιά αναμονή..
Να σε περιμένω να φανείς, τόσο όμορφος, τόσο γλυκός, με τα υπέροχα γαλάζια μάτια σου..
Και όταν με βλέπεις να ανοίγεις τα χερια και να με κρύβεις στην αγκαλιά σου.. Κι εγώ ξεχνάω τα προβλήματα και μυρίζω το άρωμα απο το κορμί σου..
Μ'αρέσει να σε περιμένω....
Να περιμένω την φωνή σου να ακουστεί, την ανάσα σου στα μαλλιά μου, τα χάδια σου στο κορμί μου...
Έτσι και τώρα...
Εδώ, στον δεύτερο όροφο, σε περιμένω... να με ανεβάσεις ψηλά...

Μ'αρέσει να σε περιμένω.........

Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου