5 πράγματα που με εκνευρίζουν

Posted by next_day | Posted in | Posted on 1:44 μ.μ.

Μετά απο πρόσκληση της γλυκιάς κοκκινοσκουφίτσας ήρθε και η δική μου σειρά να πώ 5 πράγματα που με εκνευρίζουν.. Είναι βέβαια παραπάνω απο 5, αλλά θα προσπαθήσω να φτιάξω το top 5!!
Ξεκινάμε λοιπόν:
  1. Δεν αντέχω όσους πετάνε πάσης φύσεως σκουπίδια, στον δρόμο... Ακόμα περισσότερο δεν αντέχω να πετάνε τα χαρτάκι απο τα διοόδια, ένα μέτρο αφού περάσουν.. Σιχαίνομαι αυτούς τους ανρθώπους και συνήθως πλακώνομαι μαζί τους.
  2. Με εκνευρίζουν αφάνταστα κάποιοι τύποι στα φανάρια... Αν το φανάρι είναι δευτερολέπτου και εσύ είσαι στο τέρμα της ωράς δεν υπάρχει περίπτωη να περάσεις ούτε σε αυτό το φανάρι, ούτε στο επόμενο, για να μην σου πώ ούτε καν στο μεθεπόμενο.. Κι αν τελοσπάντως βιάζεσαι τόσο πολύ αγόρσαε αεροπλάνο!
  3. Δεν αντέχω καθόλου εκείνους που μασάνε το οτιδήποτε με ανοιχτό το στόμα.. Δεν έχω καμία διάθεση να βλέπω την μασημένη τροφή στο στόμα σου αλλά και να ακούω τους ήχους που βγάζεις... Επιτέλους, πρέπει κάποιοι να μάθουν πότε πρέπει να κρατάνε το στόμα τους κλειστό!
  4. Με εκνευρίζει όταν μιλάω και με διακόπτου.. Μπορεί να μιλάω ακατάπαυστα αλλά αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να με διακόπτεις όποτε εσύ θές!!!
  5. Με εκνευρίζουν φοβερά οι ξερόλες! Κι εγώ τα ξέρω όλα, αλλά δεν κάνω έτσι! ;)
Αυτά!!!

Είμαι περίεργη να μάθω τί εκνευρίζει τους:

- Κίτσο Μήτσο
- Λαχανάκι
- ~~Α~~
- nek
- Χαρουλίτα

Comments (3)

:( Κρίμα...

Σε ποιόν τομέα ενδιαφέρεσαι???

Εγώ ξέρω σίγουρα περισσότερα! Χαχαχα! Αυτό με τους ξερόλες ξαναπέστο. Γιατί αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε! Χαχαχα!
Ρε, δεν πρόλαβα να παίξω το προηγούμενο και μου έστειλες και άλλο!!! Σύντομα κοντά σας και αυτό.
Φιλιά

Σε θέλω σε επαγρύπνιση Κίτσο μου!!
Δεν θέλω να χαλαρώνεις..
Τώρα κιόλας που είσαι στα καλά σου με τα κιλά, πρέπει να τρέχεις να συντηρηθείς!!!!
Περιμένω να δώ τι σε εκνευρίζει!!
Όσο για τους ξερόλες..θα το ξαναπώ..
Με εκνευρίζουν αφάνταστα!! Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν πολλοί σαν κι εμάς που γνωρίζουμε τα πάντα!! χαχαχα!!!
Την καλημέρα μου!

Δημοσίευση σχολίου