Όταν οι διευθυντές δεν γνωρίζουν απο HRM....

Posted by next_day | Posted in , , | Posted on 3:14 μ.μ.

Αγαπητοί Διεθυντές, έχω να σας ανακοινώσω τα εξής:

  1. Δεν δουλεύουμε απο χόμπυ... Για κάποιους λόγους που μάλλον εσείς δεν αντιλαμβάνεστε (βλέπε:έξοδα που τρέχουν, λογαριασμοί, υποχρεώσεις) έχουμε ανάγκη την δουλειά... Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να ανεχτούμε τα πάντα!
  2. Υφιστάμενος δεν σημαίνει άνθρωπος με λιγότερη περηφάνεια.... Δεν μπορείτε να μας μιλάτε όπως θέλετε, να λέτε ότι π@π@ρι@ σας κατέβει... Hellooooooooo!!! άνθρωπος απέναντι σας!!!
  3. Τα πολλά πτυχία δεν σε κάνουν Άνθρωπο... σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα σε κάνουν ακόμα πιο μ@λ@κ@ από ότι είσαι.. αν και μάλλον αυτό είναι έμφυτο!!
  4. Καλό εργασιακό περιβάλλον=καλύτερες αποδόσεις... Όσο πιο άνετε νιώθω στην εργασία μου, τόσο πιο αποδοτική μπορώ να είμαι... Δεν έχω μάθει να δουλεύω με τον βούρδουλα απο πάνω μου!!
  5. Έχουμε ΚΑΙ εμείς προβλήματα... και πιστέψτε με είναι πιο δύσκολο να καλύψεις βασικές σου ανάγκες παρά να προλάβεις προσθεσμίες....
  6. Να μάθετε να ζητάτε δίπλα σας ανθρώπους με προοπτικές για την ζωή τους... Και όχι όταν τους βρίσκετε να ζητάτε να παρατήσουν την σχολή τους για να κάτσουν να σας κάνουν παρέα.. ΠΑΡΤΕ ΕΝΑΝ ΣΚΥΛΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
Και το βασικότερο....

ΓΙΝΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΥΡΙΟΙ....
ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ!!!
ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ!!!!

Comments (3)

PES TA XRYSOSTOMI!!!!!!

den mas eipes...pws ta perases to 3imero??h' mipws kalytera...3iremo???? :)

@nek πέρασα υπέροχα.... μάλλον 3ηρεμο ήταν όπως ακριβώς το λές....
Και που τα λέω για τους διευθυντάς, με ακούει κανείς????

Δημοσίευση σχολίου