Δεν την παλεύω

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 8:58 π.μ.

Είναι γεγονός...
Αν και πέρασα ένα υπέροχο τριήμερο, σήμερα ή μάλλον απο χθές δεν την παλεύω άλλο...
Ας τα πάρω απο την αρχή..
Στο Ναύπλιο πέρασα απλά ΤΕΛΕΙΑ!!!
Διασκέδασα, ευχαριστήθηκα το μωρό μου, περπάτησα πολύ, ξέφυγα απο τις έννοιες..
Γύρισα Αθήνα Κυριακή βράδυ, μαζί με την αγάπη μου.. Ανάψαμε το τζάκι, είχαμε παρεούλα, παίξαμε UNO μέχρι τις 2 το βράδυ και μετά αποφασίσαμε να πάμε για ύπνο!
Την Δευτέρα, έτρεχα σε κάτι γιατρούς για ένα γενικό τσεκ-απ και το μεσημεράκι πήγαμε για φαγητό στην Πεντέλη! Τον πήγα στα ΚΤΕΛ, τον χαιρέτησα, πήρε μαζί του την καρδιά μου και γύρισα σπίτι μου.....
Την Τρίτη στο γραφείο τα πράγματα μέχρι το μεσημέρι ήταν ήσυχα...
Μετά όμως ήρθε ο προϊστάμενος και μου χάλασε εντελώς την διάθεση αφού πάλι άρχισε να φωνάζει χωρίς λόγο, να έχει νεύρα και γενικά να συμπεριφέρεται σαν παιδάκι που του πήρανε το παιχνίδι του..
γενικότερα μου δίνει την εντυπωση ότι κάτι έχει με εμένα και μου κάνει πόλεμο νεύρων..
Απο την άλλη εγω έχω αρχίσει και κουράζομαι πάρα πολύ με την όλη κατάσταση. Θέλω να έρχομαι στην δουλειά και να είμαι ήρεμη και όχι να φεύγω κάθε φορά με νεύρα και να έρχομαι την επόμενη μέρα με κακή διάθεση.. Έχω δουλέψει με ανθρώπους που είχαν πολύ πιο υψηλόβαθμες θέσεις, αλλά ήξεραν πώς να φέρονται.. Θα μου πείς, το ράσο δεν κάνει τον παππά..
Όμως ρε πούστη μου, όταν κάποος βρίσκεται σε μια θέση υψηλή πρέπει να ξέρει να φέρεται... Μπορεί να σέβομαι την θέση του, την ηλικία του και την καράφλα του, αλλά πλέον δεν του έχω καμία εκτίμηση...
Το έχω σκεφτεί πολλές φορές να φύγω απο αυτή την δουλειά, αλλά ρε γαμώτο ,θέλω κάπου να στεριώσω επιτέλους... όχι βέβαια σε αυτό το τμήμα, αφού άλλο είναι το αντικείμενο... Αλλά τελειώνοντας το μεταπτυχιακό μου, θέλω να παραμείνω και να προσφέρω αυτά που ξέρω...
Με έχει κουράσει πάρα πολύ όλη αυτή η κατάσταση και δεν ξέω πλέον πώς να το αντιμετωπίσω.. Δοκίμασα και την λύση της άδειας... Δεν έπιασε... μια εφήμερη λύση ήταν η οποία απλά με έκανε να ξεχάσω τα προβλήματα... Εγώ όμως αυτό που ζητάω είναι όσο μπορώ να αντιμετωπίζω με ηρεμία το οτιδήποτε συμβαίνει.. και με αυτόν τον προϊστάμενο νομίζω ότι δεν μπορώ...
Η άλλη λυση είναι να γίνω και εγώ χοντρόπετση.. Ούτε αυτό το μπορώ...
Έχω κουραστεί πολύ και αναρωτιέμαι αν τελικά αξίζει να κάνω όλες αυτές τις θησίες, για κάποιον που δεν με νοιάζει και ιδιαίτερα αν θα τις αναγνωρίσει....

Την καλημέρα μου..

Comments (5)

Επειδή έχεις δίκιο ότι δεν είναι καλό να τρέχουμε μακριά από τα προβλήματά μας, έχεις καθήσει μαζί του να συζητήσετε τι πραγματικά σε πειράζει; Ίσως βοηθήσει, ίσως και πάλι όχι. Δε χάνεις τίποτε να δοκιμάσεις...

Όσες φορές το έχω κάνει δυστυχώς δεν έχει βοηθήσει.. Είναι κολλημένος ή απλά έχει κάποιο πρόβλημα το οποίο δεν μπορεί να μου το πεί...

poso poly se katalavainw....

όλος ο κόσμος έχει πρόβλημα με τον προϊστάμενο τους....
νιώθω πολύ ρεμάλι που δεν έχω δουλέψει ποτέ!!!
αχ, θα τα τραβήξω και εγώ αυτά!!!
υπομονή!!! αν θέλεις τη δουλειά υπομονή!!!

@nek μαλλον πρεπει να κανουμε ενα group οι απανταχού ταλαιπωρημένοι απο προϊσταμένους!!
@di-ne-tou σου εύχομαι να μην τα τραβήξεις!!!!εγώ στην πρώτη μου δουελιά είχα πολύ καλέ σχέσεις με όλους!!μετά κάπου στράβωσαν τα πράγματα!!

Δημοσίευση σχολίου