Λίγα λόγια μένα...

Posted by next_day | Posted in | Posted on 11:32 π.μ.

Και τώρα που επιτέλους κατέληξα στην εμφάνιση του blog (ελπίζω..!!), είναι ώρα να γράψω λίγα πράγματα για μένα.
Το βασικότερο απ'όλα είανι ότι είμαι πολύ πολύ ερωτευμένη!!!
Τα υπόλοιπα....
Είμαι γκρινιάρα πολύ!!
Ζηλεύω εύκολα!!!
Είμαι αρκετα αισιόδοξη (αρκεί τα πράγματα να πηγαίνουν καλά...)!!!
Αντιπαθώ τους δήθεν!!
Αντιπαθώ αυτούς που το παίζουν μεγάλοι και δεν ζούν την ηλικία τους!!
Αντιπαθώ τους Αμερικάνους!!

Και λίγα λόγια γι'αυτο το blog.
Πάντα μου άρεσαν τα blogs που πραγματικά κάτι είναχ να πούν, όπως του φίλου ή του αγαπημένου μου χωριού.. Εγώ όμως δεν έχω τόση έμπνευση ή για να το πώ καλύτερα δεν κάνω τόσο καλή διαχείρηση του λόγου...Από την άλλη, καλώς ή κακώς δεν παρακολουθώ την επικαιρότητα..
Οπότε κυρίως σε αυτό το blog θα υπάρχουν σκέψεις γα διάφορα, απορίες (πού ίσως και κάποιες φορές να περιλαμβάνουν και την επικαιρότητα), προσωπικές ιστορίες...
Ίσως να είναι βαρετό για κάποιους, αλλά για εμένα αυτό το blog λειτουργεί κάπως σαν ημερολόγιο..
Ελπίζω όσοι το παρακολουθήσουν, να μην βαρεθούν....

Καλή ανάγνωση σε όλους....

Comments (8)

Μου αρεσει!!!!! καλη δουλεια!!
γιατι ομως απολογεισαι;;; ουτε εγς ενημερωνομαι, αλλα δοξα τωθεω κάτι γραφω!!!
χεχεε
πολυ καλημερα σας!και μεγειες!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Δεν το έγραφα σαν απολογία....απλά έτσι μου βγήκε...
Πολύ καλημέρα και σε εσένα!!

Μπράβο!
Με εντυπωσίασες!
Και σου εύχομαι να γράφεις πάντα αυθορμητα και ειλικρινά. Και θα δεις τότε ότι δεν θα σε βαριούνται να σε διαβάσουν!

Σε ευχαριστώ κι εσένα για τα κλά σου λόγια.....
Και την συμβούλη σου θα την κρατήσω και θα την ακολουθώ συνεχώς...
Καλή δουλειά!!

Καλή επανέναρξη λοιπόν!!!

Σας ευχαριστώ όλους!!!

Αγαπητή φίλη,

προτείνω ένα πανέμορφο blog που θα σε κάνει να ταξιδέψεις σε μέρη μαγικά, όπως έκανε και σε μένα.


giannoulakis.blogspot.com


καλή ανάγνωση...


Κάποιος συντοπίτης

Αγπημένε μου συντοπίτη,
θα το εξερευνήσω το blog που μου προτείνεις....
Αν και για μένα το πιο μαγικό ταξίδι, είναι η διαδρομή μέχρι την Αγ.Παρασκευή μας!

Δημοσίευση σχολίου