Στείλε μου μήνυμα

Posted by next_day | Posted in | Posted on 10:30 π.μ.

Το τασάκι αποτσίγαρα γεμάτο

κι ένα μπουκάλι που το ήπιες ως τον πάτο

Η τηλεόραση ένα σήριαλ να παίζει

κι εσύ γερμένη πάνω στο τραπέζι

Λες...

Στη μοναξιά θα ζήσω και στην ερημιά

να μη μ'αγγίζει η βοή αυτού του κόσμου

Η άνοιξη μου ήταν μια

κι ένα το φως μου


Στείλε μου μήνυμα, χρόνια το περιμένω

Την ερημιά που λες,κι εγώ την υπομένω

Στείλε μου μήνυμα,πάντα σε περιμένω


Είναι μεσάνυχτα κι εσύ σαν χτες,σαν πέρσι

για έξω ντύθηκες,σ'αρέσει δεν σ'αρέσει

Ισκιος στη νύχτα κι όλο βρέχει κι όλο βρέχει

Ψάχνεις βιτρίνα το ειδωλό σου να αντέχει

Λες...

Στη μοναξιά θα ζήσω και στην ερημιά

να μη μ'αγγίζει η βοή αυτού του κόσμου

Η άνοιξη μου ήταν μια κι ένα το φως μου


Στείλε μου μήνυμα,χρόνια το περιμένω

Την ερημιά που λες,κι εγώ την υπομένω

Στείλε μου μήνυμα,πάντα σε περιμένω...


Στίχοι: Γ. Περίδα

Μουσική: Βασ. Παπακωνσταντίνου

Comments (0)

Δημοσίευση σχολίου