Στόχος #2

Posted by next_day | Posted in , | Posted on 6:10 μ.μ.

Σε συνέχεια του στόχου #1..........



Σήμερα ήταν μια άκρως κουραστική μέρα, από ψυχολογικής άποψης.....
Όλα ακροβατούσαν και εξακολουθούν να ακροβατούν σε ένα πολύ λεπτό σκοινί....



Ενώ λοιπόν κάθομαι στο γραφείο και περιμένω το αφεντικό να επιστρέψει απο μια συνάντηση για να τελείσουμε κάποιες άλλες δουλίτσες, κάθομαι και σκέφτομαι πώς μπορώ να αντιμετωπίσω την κατάσταση....



Επίσης, μετά απο προτροπή της ~~Α~~ "πάμε γερά", αποφάσισα να θέσω τον στόχο #2!!!!



Και αυτός είναι....



Να αρχίσω να βλέπω πιο θετικά τα πράγματα......
Ο αγαπημένος μου, μου είπε ότι είμαι προκατειλλημένη και εγώ απάντησα ότι απλά κρίνω αντικειμενικά με βάση την ροή των πραγμάτων..... Τελικά, ήμουν λάθος..... Μόνο αντικειμενικά δεν έβλεπα τα πράγματα... Με πολύ κακή διάθεση και απαισιοδοξία, δεν νομίζω ότι μπορούσα να έχω και πολύ αντικειμενική κρίση....



Αποφάσισα, λοιπόν, και ενώπιον όλων σας, να δώ την κατάσταση πιο αισιόδοξα!!!
Να μην σκέφτομαι πρώτα την αρνητική κατάληξη και να κάθομαι με δεμένα τα χέρια....
Να έχω στην άκρη του μυαλού μου ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά και προσπαθώ να κάνω ότι περνάει απο το χέρι μου, για να το αποτρέψω...



Αυτά!!!!



Υ.Γ. : Εάν έχει κάποιος καμιά ιδέα για διακόσμη σπιτιού, απλές και οικονομικές λύσεις, ας μου πεί....

Comments (2)

Άκρως απαισιόδοξο άτομο και γω,ακριβώς όπως περιγράφεις τον εαυτό σου!Αλλά δεν έχει νόημα!Άμα τα βλέπουμε όλα μαύρα τι χαιρόμαστε;Άμα δε το ρίξουμε στη τρέλα τι καταλαβαίνουμε;

Προσωπικά ανάγκασα τον εαυτό μου να γίνω πιο χαρούμενη με την προτροπή των φίλων μου.Και απλά φρόντισα να περνάω καλά!Και όταν δεν είμαι σε καλή διάθεση θα με αναγκάσω να βγω έξω παρά να κάθομαι και να σκέφτομαι χωρίς να βγάζει πουθενά!

Όσα για διακόσμηση η συμβουλή μου είναι να μη βιαστείς!Μπες στο σπιτάκι σου,τακτοποίησε όσα έχεις,δες ποια σου κάνουν και ποια όχι και μετά ψάξε ένα-ένα χωρίς να βιαστείς!

Σε γενικές γραμμές δεν είμαι απαισιόδοξη, απλά σήμερα με πήρε πολύ απο κάτω...
Thanks και για την προτροπή και για την συμβουλή!!!!

Δημοσίευση σχολίου